mohammadreza87

New Member
به طور کلی، روش نصب سنگ آنتیک متناسب با مدل و نوع سنگ با شیوه‌های مختلفی انجام می‌شود. دوغاب‌کاری، پیچ و رول پلاک و نصب با چسب‌های مخصوص، از مهمترین روش نصب سنگ آنتیک به حساب می‌آید. بدون تردید، برای اجرای سنگ‌های تزئینی، استاندارد بودن روش نصب به منظور افزایش کیفیت نهایی کار از درجه اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد. از سوی دیگر و به علت تاثیرگذاری مستقیم سنگ‌های تزئینی در فضای دکوراسیون، در هنگام اجرای آن باید نهایت دقت و حساسیت را به کار بست. چرا که کوچکترین اشتباه در روش نصب سنگ‌های آنتیک می‌تواند اثرات نامطلوب و نامناسبی در محیط دکوراسیون از خود برجای گذارد.

%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%86%D8%B5%D8%A8-%D8%B3%D9%86%DA%AF-%D8%A2%D9%86%D8%AA%DB%8C%DA%A9-%D8%B4%D8%A7%D8%AE%D8%B5-%D8%AF%D9%88.jpg


لازم به ذکر است که در روش نصب سنگ آنتیک، به ویژه سنگ‌های آنتیک از نوع طبیعی، استفاده از چسب‌های مخصوص بسیار تاثیرگذار و مؤثر می‌باشد. همچنین برای محکم و مقاوم کردن سنگ‌ها می‌توان از ترکیب دوغاب و ماسه نیز استفاده به عمل آورد. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که استفاده از چسب‌های مخصوص در مقایسه با سایر متریال در ارجحیت افراد قرار می‌گیرد. چرا که چسب‌ها علاوه بر برخورداری از سرعت عمل بالاتر، در تمیزی و کیفیت نهایی کار نقش بسزایی ایفا می‌کنند. ناگفته نماند که قبل از شروع به انجام عملیات نصب سنگ، زیرسازی سطح مورد نظر از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. به طور کلی، انجام زیرسازی از اولین و مهمترین عملیات قبل از شروع به نصب سنگ‌های آنتیک محسوب می‌شود.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا