عمر گمشادزهی
Member
سلام دوستان ، امروز میخام نحوه ساخت یک جعبه کرم صورت ، ژل یا واکس مو ... را در اینجا قرار دهم
بهر حال اگه کمی و کاستی مشاهده شد به بزرگواریتان من را ببخشید .
اول از هـمه در نـمـای Front بـا استفـاده از Line خطی را رسـم کنـید ( طبـق شـکل شـمار ه 1 )
و در مرحله بعد خطی را که رسم کرده ایم آن را با اسـتفاه از دسـتور Lathe در قسمت Modify به شـکل
3 بعدی تبدیل میکنیم ( طبق شکل شماره 2 )
حالا نوبت به ساخت در جعبه مان میرسم ، مثل دفعه اول در قسـمت Front شروع به ترسـیم لاین مورد
نظر مکنیم ( طبق شکل شماره 3 )
لاین مورد نظرمان را انـتخاب کرده و اصلاح کننده Lathe را بـه او نسـبت میدهـیم ( طبق شکل شماره 4 )
تا اینجای کار جعبه مورد نظرمان را طراحی کردیم ، حال نوبت به ایجاد مواد موجود در جعبه مان میرسیـم ،
شما میتوانید از چندین روش ( مثل لاین و دادن Lathe ) ، ( مثل لاین و بکار بردن Nurbs ) استـفاده کنیـد .
در اینجا من از سیلندر استفاده میکنم .
اول از همه یک سیلندر به صورتی که در داخـل جعبه قـرار گیرد را ایجاد مـیکنیم ، و به او از لیسـت اصلاح
کننده ها Ripple ( موج ) نسبت میدهیم و برای تراز شدن سیلـندر به قوطی دکمه های ترکـیبی Alt + A
را با هم انتخاب و روی جعبه مان کلیک کنید و شروع به تراز کردن اجسام میکنیم .
تا اینجای کار اشکال مورد نظرمان را ساختیم از این به بعد دادن نور و متریال مان میرسد ، که انتخاب مواد
و نور به صورت دلخواه میباشد .
بهر حال اگه کمی و کاستی مشاهده شد به بزرگواریتان من را ببخشید .
اول از هـمه در نـمـای Front بـا استفـاده از Line خطی را رسـم کنـید ( طبـق شـکل شـمار ه 1 )
و در مرحله بعد خطی را که رسم کرده ایم آن را با اسـتفاه از دسـتور Lathe در قسمت Modify به شـکل
3 بعدی تبدیل میکنیم ( طبق شکل شماره 2 )
حالا نوبت به ساخت در جعبه مان میرسم ، مثل دفعه اول در قسـمت Front شروع به ترسـیم لاین مورد
نظر مکنیم ( طبق شکل شماره 3 )
لاین مورد نظرمان را انـتخاب کرده و اصلاح کننده Lathe را بـه او نسـبت میدهـیم ( طبق شکل شماره 4 )
تا اینجای کار جعبه مورد نظرمان را طراحی کردیم ، حال نوبت به ایجاد مواد موجود در جعبه مان میرسیـم ،
شما میتوانید از چندین روش ( مثل لاین و دادن Lathe ) ، ( مثل لاین و بکار بردن Nurbs ) استـفاده کنیـد .
در اینجا من از سیلندر استفاده میکنم .
اول از همه یک سیلندر به صورتی که در داخـل جعبه قـرار گیرد را ایجاد مـیکنیم ، و به او از لیسـت اصلاح
کننده ها Ripple ( موج ) نسبت میدهیم و برای تراز شدن سیلـندر به قوطی دکمه های ترکـیبی Alt + A
را با هم انتخاب و روی جعبه مان کلیک کنید و شروع به تراز کردن اجسام میکنیم .
تا اینجای کار اشکال مورد نظرمان را ساختیم از این به بعد دادن نور و متریال مان میرسد ، که انتخاب مواد
و نور به صورت دلخواه میباشد .