رنگ نود چیست و با چه لباس هایی ست می شود؟

padmira

New Member
رنگ نود چیست و با چه لباس هایی ست می شود؟

رنگ نود چیست و با چه لباس هایی ست می شود؟​

رنگ نود (NUDE) یکی از هزاران و میلیون ها تنالیته های رنگیست که هر روز با گسترش علم و تکنولوژی وارد عرصه ی مد و لباس می شوند. اما شناخت این رنگ ها در زندگی روزمره ی انسان چه تأثیری دارد؟ زمانی که شما رنگی را بشناسید می توانید در خانه، محل کار، مهمانی، ورزش یا هر بخش دیگری از زندگی خود آن را به کار ببرید. به عنوان مثال در خصوص رنگ نود، می توانید یک استایل با لباس رنگ نود داشته باشید یا در دکوراسیون منزل از این رنگ استفاده نمایید. ما در این مقاله می خواهیم شما را با رنگ نود آشنا کرده و به شما بگوییم که چطور می توانید رنگ نود را در لباس های خود استفاده نمایید. با ما باشید.

رنگ نود(Nude color) چیست؟

رنگ نود رنگیست که در صنعت مد با رنگ بژ هلویی روشن نشان داده می شود. اما در اصل یک رنگ خنثی است که با پوست هر فرد مطابقت دارد. در ابتدا این رنگ از رنگ پوست قفقازی های اروپایی-غربی گرفته شد و امروزه با نام رنگ نود شناخته می شود. در گذشته این رنگ بیشتر برای لباس های زیر استفاده می شد چرا که لباس های زیر با رنگ گوشتی یا همان نود، کمتر از زیر لباس های رویه مشخص می شدند. با پیشرفت صنعت مد، رنگ نود پا را فراتر گذاشت و امروزه شاهد آن هستیم که علاوه بر لباس های زیر با رنگ نود، پیراهن و شومیز رنگ نود، شلوار کتان رنگ نود، تونیک رنگ نود، کفش رنگ نود و حتی لاک های رنگ نود نیز در بازار وجود دارند که از استقبال گسترده ای هم برخوردار می باشند.
رنگ نود این توهم را به شخص می دهد که گویی لباسی بر تن ندارد. نمونه ی بارز آن را می توان جوراب های رنگ پا نام برد. این جوراب ها برای خوش فرم تر و زیباتر دیده شدن پاها تولید و عرضه شدند. این جوراب ها به ظاهر دارای رنگ بژ ملایم هستند ولی وقتی آن را می پوشید متوجه می شوید که اصلاً رنگی ندارند و فقط یک سایه ی خیلی ملایم و کم رنگی بر روی پوست شما انداخته است که باعث زیباتر دیده شدن پای شما می گردد. اساس به وجود آمدن رنگ نود به دلیل استفاده ی بیشتر از زیبایی های فرد است.

رنگ نود چیست و با چه لباس هایی ست می شود؟ 1

رنگ نود با چه رنگ لباس های زنانه ست می شود؟

از آن جایی که رنگ نود یکی از رنگ های خنثی و گوشتی محسوب می شود، قابلیت ست شدن با اکثر رنگ ها را دارد. اما در این جا ما چند نمونه را به شما پیشنهاد می کنیم تا شما بتوانید برای لباس هایی که داخل کمد خود دارید ایده گرفته و آن ها را با لباس رنگ نود مورد علاقتان ست کنید. از جمله رنگ هایی که می توان با رنگ نود ست کرد عبارتند از:

ادامه مقاله رنگ نود چیست
 

جدیدترین ارسال ها

بالا