رندر کردن مدل های low polygon

freshgun70

Member
چجوری باید مدل های low poly رو رندر کرد که مثل تو بازی ها قشنگ دیده شه؟؟؟؟
 

Barnara

کاربر متخصص 3ds max
باید از روی مدل Normal map , High poly بگیری و بذاری برای Bump، اونوقت جزئیات زیاد به نظر میرسن اما در اصل وجود ندارن.
 

h.khafan

Active Member
درسته با نرمال میشه برجستگیهارو خیلی خوب ایجاد کرد...و اینکه باید نقش پردازشگر رو توی محاسبه ی جنس متریال کم کنی...یعنی اگر مثلا قراره نوک بینی براق تر باشه از پوست صورت بهتره که این براق بودن رو روی تکسچر نقاشی کنی!! و زحمت محاسبه ی رفلکت روی پوست بینی رو از دوش پردازشگر برداری...یا دکمه های لباس رو به جای دادن متریال آهنی تکسچر رو طوری نقاشی کنی ک حالت آهن و براق بودن رو توی تکسچر داشته باشه...یا براق بودن چشمها یا مثلا یک نگین درخشنده روی کمر بند!!


تمام زحمات رو خودتون باید بکشید برای ایجاد متریالهای واقعی و محاسبه ی اونهارو به پردازشگر نسپارید....



موفق باشی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا