درسته با نرمال میشه برجستگیهارو خیلی خوب ایجاد کرد...و اینکه باید نقش پردازشگر رو توی محاسبه ی جنس متریال کم کنی...یعنی اگر مثلا قراره نوک بینی براق تر باشه از پوست صورت بهتره که این براق بودن رو روی تکسچر نقاشی کنی!! و زحمت محاسبه ی رفلکت روی پوست بینی رو از دوش پردازشگر برداری...یا دکمه های لباس رو به جای دادن متریال آهنی تکسچر رو طوری نقاشی کنی ک حالت آهن و براق بودن رو توی تکسچر داشته باشه...یا براق بودن چشمها یا مثلا یک نگین درخشنده روی کمر بند!!
تمام زحمات رو خودتون باید بکشید برای ایجاد متریالهای واقعی و محاسبه ی اونهارو به پردازشگر نسپارید....
موفق باشی