رم 16 به درد نخور

www_3d_boy3

Well-Known Member
مورد 3 و 4- 2 تا گزینه در رندر وجود دارند که 2 وظیفه حذف دادهای غیر ضروری خارج از رندر( Place Holder ) و حذف دادهای بلااستفاده در رم را دارند( map manager )، که 2 گزینه بالا با فعال کردنشان باعث استفاده کمتر از مموری اما طولانی شدن زمان رندر می شود

گزینه 4 - در رندر اکید تاکید میشود که مپها تماما از یک محل و با مسیر کوتاهتر خوانده شوند که MAP collector این کار و ساده تر میکنه
توی هلپ سرچ کن تا پیداش کنی کجاست
مسیر کوتاه مانند C:/ map
 

جدیدترین ارسال ها

بالا