مرسي بهزاد جاننه اینو گذاشتم که ببینی برای آموزش عکس گرفتم از صحنه مکس. اچازه بده یه pdf درست میکنم.
مرسي بهزاد جاننه اینو گذاشتم که ببینی برای آموزش عکس گرفتم از صحنه مکس. اچازه بده یه pdf درست میکنم.
خودم درست كردم و بعد تكثير .جنسش هم چوب استelimah57
عزیز از کارت خیلی خوشم اومد ببخشید سوال میکنم میشه بگی این دکور پشت صندلی مدیریت که شبیه بشقاب هست چیه؟ خودت درست کردی یا از مدل های آمادس؟ اگه مدل هست اسم مجموعه اش چیه؟
سلام حتما تا الان مشغول درست كردن پي دي اف هستي . واقعا شرمنده ام...نه اینو گذاشتم که ببینی برای آموزش عکس گرفتم از صحنه مکس. اچازه بده یه pdf درست میکنم.
خيلي لطف كردين دوست عزيز.. الان دارم امتحان ميكنم.نتيجه را بهتون ميگم.البته شرمنده 2 سری تنظیمات هست
یکی برای تست رندر و اون یکی برای رندر نهایی
این تنظیمات رو بیشتر بچه های معماری تو سایت کار می کنن و نتایج خوبی هم داره
دوست عزيز امتحان كردم ..خيلي خيلي نويز داره..خيلي لطف كردين دوست عزيز.. الان دارم امتحان ميكنم.نتيجه را بهتون ميگم.
یه چیزی هست به اسم کلک رشتیدوست عزيز امتحان كردم ..خيلي خيلي نويز داره..
شماره 1 براساس تنظيمات شماست..زمان رندر 20دقيقه
شماره 2 بر اساس تنظيمات من است كه در صفحه يك عكس تنظيمات رو فرستادم...زمان رندر 7ساعت
شماره 3 هم براساس تنظيمات بهزاد جان است...زمان زندر 2ساعت
لازم به ذكر است كه زمان رندر كه نوشتم مربوط به همان قسمت كه رندر گرفتم نه كلش
به مبل ها و سقف نگاه كن..مبل شماره 3 كثيف نشان ميده و مبل 1 نويز بيش از حد
دلم ميخواد رندر ام مثل شماره 2 باشه ولي با زمان خيلي كم
ممنون عارف جان- آبجكت هام معمولي هستند..منظورت از (اندازه براکت رندر گیرینده) بخش render region division است؟سلام.وقت بخیر.خیلی مختصر بگم چندتا علت داره کند هست کارتون
1- توی کار از تعداد آبجکت های زیادی استفاده شده.آیا پروکسی هستن یا معمولی؟
2- عدد Dynamic memoryرو از 400 به اندازه مقدار رمتون اختصاص بدین.مثلا 8000 یعنی رم 8 گیگ و این از حالت static روی dynamic یا Auto بزارین.
3- cpu شما core i7 هست اما Q720! یعنی لپ تاپ هست!
4- اندازه براکت رندر گیرینده خیلی مهم هست.مثلا صحنه 640 باید اندازه براکت 64 باشه! یعنی هر چی سایز رندر هست یک دهم خوب هست.اما کتاب جامع وی ری میگه عدد 100 مناسب اکثر صحنه ها هست.
در مورد ذخیره کردن محاسبات داستان داره و الان چون میخوام ویندوز عوض کنم شرایط ندارم.تا فردا یه آموزش خوب تو بخش اموزش میزارم.
سلام.آره.همون هست.بخش render region division است؟
ممنون تري دي جان- ولي وقتي من براي شركتي دارم طراحي ميكنم نميتونم بيام اكتفا كنم به همين ميز و صندلي....مجموعه من خود به خود بزرگ ميشن.ولازمه جزئيات كار ديده بشه تا كارفرما بپذيره - اين سفارش طراحي دفتر خصوصي و كنفرانس ميباشد.پس من با چيدن ميز و صندلي و....كارمو جذابتر ميكنم. نميشه آبجكت هامو كم كنم و يك ديوار خشك و تو خالي باشه تا راحت رندر بشه.از آبجكت معمولي استفاده كردم-نه پروكسيببخشید دوستان ولی
این دوستمون مشکلش اینه که کل صحنه از دستش در میره . . . و این به دلیل اضافه کردن بیش از حد آبجکت به صحنه هست . . .
رم کم میاره سیستم مجبوره از رم مجازی استفاده کنه و . . .
پیشنهاد من
به هیچ تنظیمی دست نزن . . . ( نور ومتریال )
تا حد ممکن از لایت متریال و مش لایت استفاده نکن . . .
همیشه سایزت رو کمتر از 1000 در نظر بگیر
متریالت رو زیاد گلاسی نکن . . .
از گاما 2.2 استفاده کن
از فریم بافر استفاده کن
و . . . آهر اینکه یکم کتاب بخون
اونوقت میتونی همچین رندری رو در کمتر از 20 دقیقه داشته باشه
بیشتر آبجکت ها پروکسی هستن.التبه فرش........
ممنون بهزاد جان- آيا پروكسي كه بشه ، تو تكسچر دادن به جزعياتش به مشكل برنميخوريم؟ بعد مسير پروكسي كردن يك آبجكت رو برام ميگيد؟ چون اولين بارمه ميخوام به روش پروكسي كار كنم.مررررررسيپروکسی یکی از امکانات وی ری هست که باعث میشه جسم به جای اینکه فضای رم رو اشغال کنه از هارد استفاده کنه.شما باید جسم یا
ابجکت مورد نظر تون رو به پروکسی تبدیل کنید و اون جسم به یه جسم غیرر فابل میرایشتبدییل میشه و تبیدل به یه فایل با فرمت .vrmesh میشه و هر موقعه بخواهیم ازش استفاده کنیم یه جسم پروکسی ایجاد میکنیم و از طریق مسیری که داره جسم تیدیل شده رو بهش میدم.
این کلیتش بود اگه میخوای یه آموزش کوچولو درست کنم.