راهنمای کاشت بذر خربزه ملون در گلدان!

nirvana6565

New Member
می توانید بذر خربزه خود را از اواسط آوریل تا پایان ماه مه شروع کنید. برای شروع ، دانه ها را به مدت 24 ساعت در آب ولرم خیس کنید تا جوانه زنی تشویق شود و به بذر نفوذ کند. ... هر زمان که خاک خشک شد بذرها را کمی آبیاری کنید مراقب باشید بیش از حد به آنها آب ندهید و بذرها جوانه بزنند. 4 مرداد 1397
بسیاری از ما پرورش گوجه فرنگی ، فلفل یا گیاهان را امتحان کرده ایم ، چرا تابستان امسال سعی نمی کنیم کمی متفاوت تر پرورش دهیم. خربزه جزء اصلی سالاد میوه است و برای پرورش در گلخانه ها مناسب است. آنها ممکن است کمی بیشتر از گوجه فرنگی معمولی شما تلاش کنند ، اما ارزش استفاده از آنها را دارد. ما راهنمای مفیدی در مورد نحوه پرورش خربزه در گلخانه ایجاد کرده ایم تا بتوانید از رشد این میوه زیبا شروع کرده و هیجان زده شوید. ما شما را از طریق کاشت بذر خربزه ، پرورش خود میوه و زمان برداشت آنها راهنمایی می کنیم تا بتوانید دوستان خود را با مهارت های باغبانی تحت تأثیر قرار دهید.
چگونه بذر خربزه می کارید؟

هنگام پرورش هر میوه یا سبزی ، خطر سرمازدگی می تواند تهدید جدی برای محصولات شما ایجاد کند. بنابراین ، پرورش خربزه در گلخانه بسیار بخشنده تر از پرورش آن در خارج است. می توانید بذر خربزه خود را از اواسط آوریل تا پایان ماه مه شروع کنید. برای شروع ، دانه ها را به مدت 24 ساعت در آب ولرم خیس کنید تا جوانه زنی و نفوذ به بذر تشویق شود. سپس مانند اکثر میوه ها یا سبزیجات ، باید بذرها را در عمق 1 اینچ به طور مستقیم در گلدان های کوچک با قطر 3-4 اینچ بکارید. هر زمان که خاک خشک شد بذرها را کمی آبیاری کنید ، مراقب باشید بیش از حد به آنها آب ندهید و بذرها جوانه بزنند.

چگونه بذر خربزه ملون پرورش می دهید؟

شما می دانید که وقت آن است که نهال ها را از گلدان های کوچکتر خود به داخل کیسه های بزرگ ببرید وقتی دو برگ واقعی دارند. نهال شما با حداقل دمای گلخانه 18 درجه سانتی گراد (59 درجه فارنهایت) و ترجیحاً بیشتر از 23 درجه سانتیگراد (73 درجه فارنهایت) بهترین رشد را نخواهد داشت. درهای کشویی در گلخانه Access کنترل تهویه را آسان می کند. نهال های خود را از گلدان های خود به داخل کیسه های بزرگ خود منتقل کنید ، زیرا از خاکی که در آن می خوابید آگاه هستید. مهمترین عامل در عملکرد هنگام پرورش خربزه دمای خاک است. اگر دمای متوسط خاک 21 درجه سانتیگراد یا بیشتر باشد ، می توان انتظار داشت که محصول خربزه حدود 20 درصد بیشتر از خاک با دمای خنک تر باشد - قبل از کاشت کیسه رشد را داخل گلخانه داخل گلخانه قرار دهید تا دمای کمپوست گرم شود. اطمینان حاصل کنید که pH خاک شما در حدود 6.0-6.5 است و با مواد آلی غنی مخلوط شده است ، کمپوست یا کود بهترین عملکرد را دارد. زهکشی مناسب نیز مانند اکثر میوه ها و سبزیجات ضروری است.

برای آماده شدن برای رشد خربزه ، برای رشد آنها حمایت کنید.

می توانید از یک رشته نخ به داخل گلخانه خود استفاده کنید یا در کنار خربزه پشتی چوبی از زمین بیرون بیاورید. هنگامی که خربزه شروع به رشد می کند ، قوی ترین شاخه خود را به حمایتی که راه اندازی کرده اید ، ببندید. مشابه گوجه فرنگی در حال رشد ، ساقه های جانبی را که از ساقه اصلی رشد می کند ، بیرون بیاورید. این باعث می شود گیاه به سمت بالا رشد کند. سپس وقتی ساقه به بالای پشتی شما رسید ، شاخه اصلی گیاه را بیرون بیاورید. با این کار گیاه را ترغیب خواهید کرد تا به جای بلند شدن روی تولید خود خربزه تمرکز کند. تعداد جوانه های خربزه در هر تاک را کم نگه دارید تا انرژی گیاه در خربزه های کمتری مصرف شود. این بدان معناست که هر خربزه ای که رشد می کنید بزرگتر خواهد بود ، در صورتی که اجازه دهید 2-3 خربزه در هر تاک رشد کند.
برای آگاهی از قیمت بذر خربزه ملون کلیک کنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا