archman3d
Member
رفقا راهنمای کنید که چطور میتونم در یک جسم یک تیکه، نصف اون جسمو کاملا راست قائم دربیارم و نصف دیگش نرم smooth ، طوری که در محل تداخل پلی گن ها بهم نخوره و جسمم داغون نشه
به این عکس دقت کنید

من قسمت قرمز رو میخوام کاملا کرو و نرم باشه و قسمت سبز همچنان مکعب باشه
من قسمت قرمزو جدا کردم و meshsmooth اعمال کردم بعد امدم دوباره بهم attach کردم که حاصل شد این!!!

میبینید که تعدادسگمنت ها افزایش پیدا کرده و قابلیت ادیت کردنو گرفته
جووووووون هر کی که دوس دارین کمک کنید
یعنی به حال مرگ افتادم
(الان یک پنجره ی مربع رو میخوام در یک حجم معماری پیچیده نرم در بیارم ولی به فنا رفتم)
به این عکس دقت کنید

من قسمت قرمز رو میخوام کاملا کرو و نرم باشه و قسمت سبز همچنان مکعب باشه
من قسمت قرمزو جدا کردم و meshsmooth اعمال کردم بعد امدم دوباره بهم attach کردم که حاصل شد این!!!

میبینید که تعدادسگمنت ها افزایش پیدا کرده و قابلیت ادیت کردنو گرفته
جووووووون هر کی که دوس دارین کمک کنید
یعنی به حال مرگ افتادم

(الان یک پنجره ی مربع رو میخوام در یک حجم معماری پیچیده نرم در بیارم ولی به فنا رفتم)