راهنمای خرید کیس ورک استیشن استوک

ورک استیشن استوک کامپیوترهای بسیار قدرتمندی هستند که با استفاده از سخت افزار سطح بالا، به کاربران تجاری توانایی اجرای هر برنامه یا فرآیند پیچیده را می دهند. به طور کلی قطعات پردازشی استفاده شده در این کیس های حرفه ای در سطح بالاتری نسبت به کیس های رومیزی معمولی قرار دارند که در ادامه به این تفاوت ها اشاره می کنیم. همچنین با توجه به اینکه برخی از قطعات پردازشی را می توان چندین بار در این موارد استفاده کرد، به طور معمول کیس های ایستگاه کاری به اندازه برج را مشاهده می کنید.

فروشگاه هوپاد رایانه عرضه کننده انواع قطعات و سیستم های دست دوم بازی، کیس کامل استوک و استوک مانیتور، سیستم های رندر و استوک سرور می باشد. از طریق این فروشگاه می توانید هر آنچه در دنیای کامپیوتر وجود دارد را ببینید و خریداری کنید


مواد کارآمد
پردازنده های استفاده شده در این کیس ها معمولا متعلق به سری پردازنده های فوق العاده قدرتمند XEON اینتل یا ThreadRipper از AMD هستند. این پردازنده‌ها با داشتن تعداد هسته‌های پردازشی بیشتر نسبت به رایانه‌های معمولی و حافظه پنهان بزرگ‌تر، قابلیت اجرای سریع‌تری را برای برنامه‌هایی با نیازهای سطح بالا فراهم می‌کنند.


در حالی که این محفظه های ایستگاه کاری سری عمدتاً در زمینه اجرای پروژه های سنگین CAD مانند مدل سازی سه بعدی، ساخت انیمیشن، تحلیل و رندر تصاویر پزشکی، وجود کارت گرافیک قدرتمند مدل Quadro از nVidia یا محصول Radeon از AMD استفاده می شود. قطعا یکی از بسترهای ارزشمند برای پردازش این مجموعه خواهد بود. با توجه به پردازش گرافیکی سنگین مورد انتظار از موارد رندر، ممکن است چندین GPU در این چارچوب استفاده شود. لازم به ذکر است که استفاده از یک GPU اختصاصی بار پردازش گرافیکی را تا حد قابل توجهی از CPU اصلی حذف می کند که باعث افزایش کارایی مورد بحث رندر سهام می شود. پورت های خروجی تصویر ارائه شده توسط این کارت های گرافیکی امکان نمایش تصاویر را در بیش از دو نمایشگر فراهم می کند.


از سوی دیگر باید در نظر داشت که صرف استفاده از قطعات پردازشی، صرف نظر از ظرفیت و نوع رم مورد استفاده، به معنای از دست دادن بخشی از ظرفیت پردازشی است. بسته به سطح خدمات، محفظه های ایستگاه های کاری استوک ظرفیت رم بالایی دارند. یک نوع رم مناسب برای ایستگاه های کاری موردی که با نام ECC RAM شناخته می شود، توانایی تصحیح خطاهای حافظه را قبل از تأثیر مستقیم روی سیستم دارد و برای کاربرانی که در پروژه های بزرگی که نیاز به دقت محاسباتی بالایی دارند، مناسب است.


حافظه اصلی کیس اصلی ایستگاه کاری را می توان از حافظه های HDD با ظرفیت بالا و حافظه های SSD با سرعت بالا انتخاب کرد. شاید حتی ترکیبی از این دو خاطره با شرایط کاری شما سازگارتر باشد. در انتخاب حافظه مورد نیاز خود به این نکته توجه کنید که حافظه های SSD علاوه بر دسترسی سریعتر به اطلاعات، برق کمتری مصرف می کنند و به دلیل استفاده از قوانین الکترونیکی در ثبت داده ها، حساسیت کمتری به ضربه دارند. از بین نرود و به همین دلیل در مقایسه با حافظه های HDD محبوب قیمت بالاتری دارند.


در مورد یک ایستگاه کاری استاندارد، استفاده از ویژگی هایی مانند RAID دیسک حافظه یک عملیات معمولی در نظر گرفته می شود. این ویژگی که عمدتاً در سرورها و سیستم های مشابه پیاده سازی می شود، از تکنیک mirror برای شبیه سازی ثبت اطلاعات روی حافظه های موازی استفاده می کند. این تکنیک باعث می شود در صورت از کار افتادن حافظه اصلی و متوقف نشدن گردش کار، حافظه کمکی بازنویسی شود.
ایستگاه کاری Case علاوه بر توانایی انجام کارهای سنگین گرافیکی، برای کارهایی مانند مهندسی، هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی و تحلیل اسناد سنگین اقتصادی نیز مناسب است. بنابراین استفاده از رم و دیسک های پرظرفیت سریع با سرعت لود مناسب باعث رضایت کاربران و تسریع در اجرای روال های کاری می شود.


تفاوت بین کیس دسکتاپ و ایستگاه کاری
همانطور که در بالا در مورد ویژگی های کیس اصلی ایستگاه کاری بحث کردیم، استفاده از این کیس های نوع سرور قطعا بسیار بیشتر از یک کیس دسکتاپ معمولی است. اگر فقط برنامه‌هایی مانند مجموعه Ofiice را اجرا می‌کنید که شامل نرم‌افزارهای Word، Excel، PowerPoint و غیره است، وبگردی می‌کنید، یک برنامه‌نویس مبتدی یا تولیدکننده محتوا هستید، یا گاهی اوقات فیلم‌ها و تصاویر را ویرایش می‌کنید، کیس‌هایی با گرافیک یا کیس‌های بدون کارت گرافیک اختصاصی این کار را انجام می‌دهند. نیازهای شما را نیز برآورده کند. اما اگر به صورت حرفه ای در زمینه های گرافیک، مدل سازی سه بعدی، آنالیز و ... فعالیت می کنید، خرید رندر باکسر قطعا می تواند پیشرفت پروژه های بزرگ و سنگین را بهبود بخشد.


ممکن است با خود فکر کنید، با قدرت سخت افزاری کمتر، اما مدیریت دوره ای و ارتقاء مداوم قطعات، پروژه ها را می توان به تعویق انداخت، اما چیزی که باید در نظر بگیرید هزینه و زمان است. یک سیستم قوی‌تر، بهره‌وری سازمانی و نیروی کار را افزایش می‌دهد و هزینه‌های کمتری را برای کاربران شخصی و سازمانی برای ارتقا در مدت زمان طولانی تحمیل می‌کند. علاوه بر این، به لطف امکانات کاربردی که Case Workstation در اختیار کاربران قرار می دهد، امکان از دست دادن اطلاعات به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و زمان تلف شده برای تعمیرات یا قطعات متحرک به حداقل می رسد. بنابراین، بهره‌وری سازمانی/حرفه‌ای کاربران و شرکت‌ها برای مدت طولانی بالا باقی می‌ماند.


Stokala با ارائه محفظه های ایستگاه کاری با کارایی بالا از شرکت های تخصصی Dell و HP، امکانات پردازشی سطح بالا را با قیمت مطلوب و کیفیت اصلی در اختیار کاربران قرار داده است.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا