راهنمای خرید چادر مسافرتی و پرفروش ترین چادر مسافرتی ها در ایران- سال 97

azam_ch74

Member
خرید چادر مسافرتی برای زمانی که دسته جمعی یا با تور در فصول گرم و سرد سال به سفر می روید بسیار مهم است، چادرمسافرتی یکی از اقلام مورد استفاده و پرکاربرد است که باید حتما همراه خود داشته باشید. خرید چادر مسافرتی خوب شاید کمی سخت به نظر بیاید، انواع گوناگون، با شاخصه ها و قابلیت های متفاوتی طراحی و تولید شده‌اند که شما را دچار سردرگمی می‌کنند. در این مطلب ما قصد داریم شما را راهنمایی کنیم تا متناسب با نیازتان خرید چادر مسافرتی خوبی را تجربه کنید.

پرفروش ترین چادر مسافرتی ها در ایران- سال 97


چادر مسافرتی 8 نفره ASIM کد 2
برای سفرهای گروهی و خانوادگی داخل شهر و پیک نیک و کوهنوردی خرید چادر مسافرتی 8 نفره ASIM کد 2 بسیار مناسب است. زمانی که این چادر باز است سایزش 250×250 سانتی متر و بلندی آن 190 سانتی متر می باشد و از این لحاظ برای 6 تا 8 نفر گنجایش دارد. جنس پارچه این چادر فنری از پلی استر آکسفورد و مرغوب می باشد، درنتیجه میزان مقاومت ان در مقابل باران و نفوذ آب بسیار بالاست. در این چادر بست زیپی پهن و بزرگ و درجه یکی وجود دارد و پشه بند جدا است و اگر فرد بخواهد می تواند آنها را جمع کرده و با گیره ای که بالای سر قرار دارد، ببندد. درضمن این چادر دارای 2 پنجره با پشه بند توری است که آن را نیز می توان جمع کرد.





چادر مسافرتی 2 نفره کینگ کمپ مدل Modena 2
این چادر هم پنجره و هم هواکش دارد. جنس بدنه این چادر از پلی استر است و بسیار مقاوم و مستحکم است و از نفوذ باران و رطوبت به داخل چادر جلوگیری می کند. کیسه حمل دایره ای این چادر نیز ضد آب است که برای کوهنوردی در مسیرهای طولانی سخت است.

این چادر فنری است و نیازی به نصب و راه اندازی دشوار و پیچیده ندارد و زمانی که از کیسه خارج شود راه اندازی می شود. جابجایی این چادر با بند آویزه آن انجام می شود.




چادر مسافرتی اضطراری یک نفره مدل Tube
این چادر 2 نفره توسط پاراکورد ویژه خود به دو پایه مقابل هم وصل می شود. به عنوان مثال می توان پاراکورد 5 متری را میان دو درخت به شکل افقی ببندید و پیش از بستن از یک کنج چادر رد نمایید تا سقف چادر را نگه دارد. پاراکورد این چادر از مدل نظامی درجه 3 و سه رشته می باشد و در شرایط جوی بد، تحمل کششی بالایی دارد. بعد از راه اندازی پاراکورد و بخش بالای چادر، 4 عدد بند خاص در 4 کنج پایین را برای عمل کردن به عنوان تکیه گاه به شی های سنگین ببندید و چادر شما روی زمین مستقر شود.






چادر 6 نفره اف آی تی تنت مدل T21
ابعاد این چادر معادل 210 × 240 سانتی‌ متر است و برای 4 تا 6 نفر گنجایش دارد. وجه تمایز این چادراسکلت دوپوش آن می باشد. به عبارتی بدنه‌ی اصلی چادر از پارچه‌ی شبکه ای تولید شده است و به‌تنهایی نمی توان آن را مورد استفاده قرار داد. جهت پوشاندن این قسمت، یک پوشش دیگر از جنس پلی‌استر نایلونی تعبیه شده است که باعث می شود چادر در مقابل نفوذ رطوبت و آب و نیز پرتو UV مقاومت بیشتری داشته باشد و همچنین این مکانیسم دوپوش باعث تهویه و جریان هوای بهتر در آن می شود. درضمن جنس پلی استر نسب به سایر پارچه طول عمر بیشتری دارد.







چادر 8 نفره اف آی تی تنت مدل Double Roof T22
این چادر با ساختار دوپوش برای استراحت دارای فضای کافیست. جنس پارچه‌ی این چادر پلی‌استر با رویه ی پلی‌اورتان می باشد که در برابر نفوذ آب و باران به اندازه 1000 میلی‌لیتر مقاوم است.این محصول 1 در و 3 پنجره با پارچه توری و 2 هواکش دارد، بنابراین تهویه و گردش هوا به درستی انجام می شود. پایه های این چادر از جنس فایبرگلاس هستند که فایبرگلاس وزن کمی برای حمل و انعطاف‌پذیری خوبی در راه اندازی چادر دارد اگرچه میزان پایداری فایبرگلاس زیاد و طول عمر بیشتری دارد؛ اما زیادی خم ‌کردن و فشارآوردن احتمال دارد به آن آسیب برساند. این چادر از ارتفاع خوبی برخوردار است درحدی که بتوان به راحتی در آن ایستاد.




چادر 8 نفره اف آی تی تنت مدل T17
از آنجاییکه با خرید چادر مسافرتی این مدل فضای زیادی برای 8 نفر فراهم می کند برای سفرهای دسته جمعی پیشنهاد خوبی است. پارچه این چادر دوپوش می باشد. به عبارتی بدنه‌ی اصلی چادر از پارچه‌ی شبکه ای تولید شده است و به‌تنهایی نمی توان آن را مورد استفاده قرار داد. جهت پوشاندن این قسمت، یک پوشش سایه بان دیگر از جنس پلی‌استر نایلونی تعبیه شده است که باعث می شود چادر در مقابل نفوذ رطوبت و آب و نیز پرتو UV مقاومت بیشتری داشته باشد و همچنین این مکانیسم دوپوش باعث تهویه و جریان هوای بهتر در آن می شود. در ورودی این چادر نیز با زیپ باز و بسته می‌شود.

ارتفاع این چادر 180 سانتی‌متر می باشد که تقریبا کوتاه است اما باعث میشود چندان با باد برخورد نداشته باشد و چادر پایداری بیشتری داشته باشد. این میزان بلندی ممکن است کمی برای ایستادن و ورود و خروج افراد قد بلند مشکل ساز باشد.





چادر 2 نفره اف آی تی تنت مدل Single Roof MT1
خرید چادر مسافرتی آی تی تنت پیشنهاد می شود چرا که به منظور استفاده در شرایط جوی مختلف مناسب است. ارتفاع کمی دارد و درصورت استفاده در ارتفاعات کمتر در معرض باد قرار می گیرد و برای برنامه‌های کوهنوردی نیمه‌حرفه‌ای گزینه خوبی است. جنس پوشش این چادر از پلی‌استر آکسفورد یک روکش پلی‌اورتان است در نتیجه در هوای بارانی با وجود درزهای آب بندی شده، آب به داخل چادر نفوذ نخواهد کرد. پایه های استفاده شده در این چادر نیز از جنس فایبرگلاس می باشد و انعطاف و مقاومت بالا و در عین حال وزن کمی دارد، درنتیجه نگران حمل و جابجایی آن نباشید. تنها عیب فایبر گلاس این است که نسبت به فلز استحکام کمتری دارد، ازاین رو اگر بیش از حد پایه ها را خم کنید، ممکن است بشکنند. برپاکردن این چادر نیز به راحتی و به سرعت انجام می شود.





چادر3_4 کوهنوردی کله گاوی مدل C3001
این محصول در مقابل باران و طوفان بسیار مقاوم است و روکش ضد آب دارد تا اگر باران بارید آب به داخل چادر نفوذ نکند. پایه های آلومینیومی این چادر قطر8.5 میلی متری دارند که با 8 گیره در چهار طرف زمین وصل می شود در مقابل طوفان بسیار مستحکم است.






منبع: خرید چادر مسافرتی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا