راهنمای خرید ظروف پذیرایی چوب گردو

در خرید ظروف چوبی چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

برای انتخاب محصول چوبی مناسب و بدون مشکل باید به یکسری موارد دقت نمود. در این قسمت ما چگونگی انتخاب این محصولات و نکات مهم خرید را شرح خواهیم داد:

1- خرید ظروف چوبی باکیفیت

ابتدا باید از کیفیت چوب استفاده شده در ظرف اطمینان حاصل کنید. بهتر است از چوبهای با کیفیت و مقاوم مانند چوب سنگین و چوبهای سخت مانند بلوط، خرما و گیلاس استفاده شود. چوب گردو به دلیل استقامت خوبی که دارد و رنگ و جنس ظروف چوبی، از چوب های پر طرفدار در زمینه ساخت ظروف چوبی می باشد. راش، چوبی بسیار خوش نقش است و خطوط بسیار زیبایی دارد. اگر دوست دارید یک هدیه خوب و ماندگار تهیه کنید چوب راش بهترین انتخاب می باشد. زبان گنجشک نیز از چوب های زیبایی است که بیشتر به دلیل زیبایی آن برای تولید ظروف چوبی استفاده می شود.

2- پوشش محافظ

بررسی کنید که ظروف چوبی دارای پوشش محافظ مناسبی مانند روغن معدنی، روغن زیتون یا واکس موم است. این پوشش محافظ به چوب کمک می کند تا در برابر رطوبت، لکه ها و خراش ها مقاومت کند. موضوعی که در رابطه با این روغن های گیاهی وجود دارد، نبود گارانتی در مقابل حرارت زیاد که باید توسط شرکت های تولید این روغن ها داده شود. این موضوع باعث می شود تا در هنگام خرید سعی شود از فروشگاه های معتبر و مطمئن برای خرید این ظروف استفاده شود. به طور کل تا آنجایی که می توانید از ظروف چوبی برای پخت غذا استفاده نکنید. حتی گفته می شود برای سرو غذا نیز، در دمای بسیار پایینی استفاده شود.

3- رنگ چوب

بسیاری از چوب ها از رنگ آمیزی زیبایی برخوردار هستند به طوری که نیازی به استفاده از هیچ گونه رنگ آمیزی ندارند. اما مدل های بسیاری از لوازم چوبی وجود دارند که شما با نگاه کردن و بوییدن سطح چوب متوجه رنگ شدگی آن می شوید. اما اغلب تولید کنندگان ظروف چوبی سعی می کنند از این کار اجتناب کرده و تنها از این روش بر روی ظروف چوبی که جنبه زینتی در خانه دارد، استفاده می شود.

4- سلامت و بهداشت

مطمئن شوید که ظروف چوبی دارای روکشی است که مواد مضری مانند فرمالدهید را به بیرون رها نمی کند. همچنین، بهتر است از ظروف چوبی با رنگهای طبیعی و بدون استفاده از رنگهای شیمیایی استفاده کنید.

5- تمیزی و مراقبت

در فروشگاه های معتبر سعی می شود از این لوازم به خوبی محافظت شده تا به دست مشتری برسد. اما بسیاری از فروشگاه ها در نگهداری این ظروف زیبا کوتاهی بسیاری می کنند. مراقبت و تمیزی مناسب از ظروف چوبی مهم است. قبل از استفاده، ظروف را با آب و صابون با دقت بسیاری بشویید و همچنین از رطوبت طولانی مدت دوری کنید تا از آسیب دیدگی چوب جلوگیری شود. برای حفظ ظاهر و ماندگاری طولانی مدت ظروف چوبی، می توانید از روغن معدنی یا روغن زیتون برای تغذیه چوب استفاده کنید. هنگامی که چوب به سرعت شسته شده و خشک شود، تا سال ها هیچ مشکلی نخواهد داشت.

6- کاربرد لوازم چوبی

قبل از خرید سرویس پذیرایی چوب گردو حتما به کاربرد لوازم چوبی دقت نمایید. برخی از ظروف برای دکور منازل یا اداره جات استفاده می شوند و برای نگهداری بیشتر از آن ها از پوشش های روغنی استفاده شده است که در اثر حرارت زیاد از خود موادی را آزاد می کنند. این ظروف تنها برای تزئین استفاده می شوند. اغلب این ظروف و لوازم چوبی بر روی میز و به عنوان میوه خوری مورد استفاده قرار میگیرند. برخی دیگر مانند دیوار کوب های طراحی شده با برش های زیبا و دیدنی بر روی دیوار نصب می شوند. اگر کاربرد لوازم را نمی دانید، حتما قسمت توضیحات محصول که به ویژگی های آن به طور کامل پرداخته شده است را مطالعه کرده و بعد برای خرید اقدام نمایید.

7- محدودیت استفاده

برخی از ظروف چوبی قابلیت استفاده در محیط های خشک را دارند، اما در محیط های رطوبتی مانند آب، بخار و مایعات قابل استفاده نیستند. بنابراین، با توجه به نیازهای خود و محدودیت های ظروف چوبی، استفاده مناسب را بررسی کنید. این محدودیت اغلب به دلیل جنس ظروف چوبی ایجاد می شود.

8- قیمت ظروف چوبی

به طور کلی لوازم چوبی از قیمت بالایی برخوردار هستند. اما برای قیمت گذاری باید به چند عامل دقت کرد. میزان تراکم بافت چوب، رنگ طبیعی آن، مقاومت و ماندگاری در برابر عوامل محیطی، عواملی هستند که در قیمت گذاری بسیار موثر خواهند بود. چوب گردو از لحاظ قیمتی نسبت به سایر چوب ها از ارزش بیشتری برخوردار است.
فروشگاه آف سود، فروشگاه فروش انواع صنایع دستی و زیور آلات برای بانوان می باشد. ظروف چوبی آشپزخانه مانند انواع کاسه چوبی، قندان، لیوان چوبی، تخته گوشت، تخته سرو و اکسسوری را می توانید به راحتی از سایت آف سود تهیه نمایید. آف سود یک فروشگاه اینترنتی است که بستری را برای خرید راحت تر برای شما عزیزانی که علاقه مند به محصولات صنایع دستی می باشید ایجاد کرده است. برای خرید اینترنتی ظروف چوبی می توانید به سایت آف سود مراجعه نمایید.
 

پیوست ها

  • 6.jpg
    6.jpg
    126.7 کیلوبایت · بازدیدها: 0
  • orginal_16925175768778_Offsood AL01-013-1.jpg
    orginal_16925175768778_Offsood AL01-013-1.jpg
    120.9 کیلوبایت · بازدیدها: 0

جدیدترین ارسال ها

بالا