راهنمای خرید بلوک هبلکس همراه با معرفی نمایندگی

سبک ساران

New Member
راهنمای خرید بلوک هبلکس به می تواند به شما کمک بسیار زیادی کند تا مناسب ترین و بهترین انتخاب را داشته باشید. همانطور که می دانید هبلکس امروزه به طور ویژه ای مورد توجه اکثر کارفرمایان قرار گرفته که یکی از دلایل آن مزایای بسیار خاص و ویژه این بلوک است. با ما همراه باشید تا نکاتی پیش از خرید بلوک هبلکس را بررسی نمائیم. شرکت سبک ساران نماینده فروش بلوک هبکس همواره این محصولات را با بالاترین کیفیت به شما عزیزان ارائه می دهد، با ما در تماس باشید: 09121611215

به چه نوع بلوکی هبلکس میگویند؟​

همانطور که در مقاله (بلوک هبلکس چیست) اشاره کردیم، هبلکس یک نوع دیگر از بلوک های ساختمانی است که به انواع مختلفی تقسیم می شوند. این بلوک ها تطابق با استانداردهای acc دارند. در ساخت این بلوک ها، مواد متنوعی از جمله سیمان، پودر آلومینیوم، آهک و آب به کار گرفته می شود که با ترکیب و واکنش این مواد با یکدیگر باعث ایجاد ترکیبی به نسبت حجیم می شود . این ترکیب حجیم به راحتی قابل برش است و برای مصارف مختلف استفاده می شود. پس از برش، نیاز به اجرای فرآیند اتوکلاو وجود دارد تا تخلخل در محصول حاصل شود که همین امر منجر به کاهش وزن آن می شود. روش ساخت و مواد استفاده شده در این بلوک ها گاهی اوقات متفاوت از یکدیگر است. انواع مختلفی از قالب ها در این فرآیند استفاده می شوند. راهنمای خرید بلوک هبلکس برای این امر است که شما بدانید متریال اولیه در این بلوک بسیار حائز اهمیت است و باید بالاترین کیفیت در آن بکار گرفته شود.
در راهنمای خرید هبلکس یا بلوک اتوکلاو شده اولین موضوعی که باید به آن دقت کنید تخلخل است. در برخی از نمونه های این بلوک، پس از انجام واکنش های شیمیایی تخلخل ایجاد می شود که بسته به نوع آ ممکن است در برخی دیگر این ویژگی وجود نداشته باشد. هبلکس به دلیل ویژگی های بهتر، از جمله قیمت اقتصادی تر و منطقی تر گزینه مناسب ترین برای مهندسان می باشد. ابعاد بلوک های سفید هبلکس نیز جزء مواردی است که باید با دقت ارزیابی شود. برای تولید بلوک های هبلکس، استفاده از قالب های متنوع ضروری است که هرکدام از این قالب ها ابعاد خاصی دارند. برای دیوارهای داخلی از بلوک های هبلکس با ضخامت ۱۰ سانتیمتر استفاده می شود، در حالی که بلوک های دیوارهای اطراف دارای ضخامت ۱۵ سانتیمتر هستند.

خرید مستقیم هبلکس از سبک ساران

شکل ساختاری هبلکس​

قسمتی از هزینه های خرید به شکل ساختاری آن هم مرتبط است و در زمان تصمیم گیری برای خرید بلوک هبلکس، نیاز به توجه به این جنبه وجود دارد. از نظر ساختاری و قالب به وضوح می توانید تنوع های این مدل را ببینید. برخی از مدل ها ساختاری با شکل منحنی دارند در حالی که برخی دیگر گوشه های نسبتاً گردی در بخش های کناری خود دارند. اگر نقش زیبایی در خرید هبلکس برای دیوارهای غیر باربر اهمیت دارد، نیاز به توجه به ساختار هبلکس وجود دارد. در این صورت، باید از بلوک هایی استفاده کرد که دارای شکل ظاهری سالم با گوشه های عمودی و تیز هستند. برای خرید هبلکس و بررسی انواع آن روی این لینک کلیک نمائید.
برای مصالحی به غیر از هبلکس، ملات و سیمان برای اتصال و چسباندن بلوک ها بکار گرفته می شود، اما بلوک های هبلکس از این قاعده مستثنی هستند. برای اتصال این محصول، نیاز به استفاده از چسب مخصوصی است. این چسب در فرآیند کاری بسیار حائز اهمیت است. سازگاری و میزان چسبندگی چسب بلوک هبلکس امری بسیار حیاتی است و توصیه می شود که از شرکت سازنده بلوک خریداری شود. این چسب را هم می توانید با بالاترین کیفیت از شرکت سبک ساران تهیه نمائید. 09121611215
 

جدیدترین ارسال ها

بالا