راهنمای خرید بستنی ساز قیفی

ilgar68

New Member
یکی از پر طرفدار ترین و حتی پولساز ترین تجهیزات هر مغازه، لبنیاتی، بستنی فروشی ، کافی شاپی و حتی شیرینی فروشی دستگاه بستنی ساز می باشد که صنایع برودتی اورست یکی از عرضه کنندگان آن می باشد.
بستنی ساز قیفی ایستاده



بستنی ساز صنعتی​

بستنی یکی از خوشمزه ترین دسر ها و خوراکی های پر طرفدار در بین مردم می باشد که از قدیم و الایام با رسیدن فصل گرم بهار و تابستان همه ی افراد اعم از پیر و جوان برای خوردن این خوراکی خنک و خوشمزه به کافه ها بستنی فروشی ها و ..... می روند.

با این حساب باید گفت شما تنها پس از گذشت چند ماه از خرید این دستگاه می توانید به راحتی نه تنها هزینه خرید این دستگاه بلکه سود زیادی را به دست آورید، زیرا که با بستنی ساز قادر خواهد بود در هر ساعت بین 300 تا 1800

قیف تولید کند.البته باید گقت بستنی انواعی دارد که متناسب با هرنوع به دستگاه بستنی ساز مربوط به آن نیازمندیم، از دیر تجهیزات مورد نیاز کافی شاپ ها بستنی فروشی ها می توان به تاپینگ بستنی اشاره کرد.


نحوه عملکرد بستنی ساز قیفی​

دستگاه بستنی ساز قیفی ایستاده باید به طور همزمان مراحل کره گیری و سرمایش ترکیب بستنی را انجام دهد. تا به این ترتیب هوا دهی مناسب صورت گیرد و کریستال های یخ را در اندازه های بسیار کوچک نگه دارد. کره گیری در دستگاه به این معناست که اگر میزان کره موجود در این بستنی ها بیشتر از محدود اشاره شده (حدود 3-6 درصد) باشد، عمل تفکیکی که داخل دستگاه رخ می دهد این میزان اضافی کره را از بین می برد. خوبی این دستگاه ها این است که می توان بستنی را بلافاصله پس از آماده شدن، مصرف کرد. در این دستگاه ها ترکیباتی که حاوی موادی با نقطه انجماد بالاتر می باشند، اغلب بیشتر سرما داده می شوند تا قوام و سفت بودن خود را حفظ کنند.

اجزای اصلی بستنی ساز قیفی​

  • مخزن استوانه ای
  • محفظه
  • همزن
محفظه و مخزن استوانه ای :محفظه اصلی دستگاه بخشی از دستگاه است که مواد بستنی در آن قرار می گیرد سپس محفظه داخل مخزن خارجی نگه داشته می شود.

همزن دستگاه: در مرکز محفظه اصلی ثابت است ،همزن توسط موتور الکتریکی کوچکی هدایت می شود که نیروی خارجی تامین می کند و یا ممکن است در برخی از مدل ها به وسیله باتری کارکند .

از لحاظ فریزر کردن به دسته تقسیم می شوند.​

  • نیاز به فریزر کردن کاسه قبل دارند
  • دستگاه هایی با واحد های فریزر داخلی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا