راهنمای انتخاب کفش اسپرت مردانه

image1.jpeg


تاریخچۀ کفش‌ها برخلاف آنچه ممکن است فکر کنید، به چند هزار سال پیش می‌رسد. این وسیلۀ لازم و ضروری، به انسان کمک کرده تا فواصل طولانی را به راحتی بپیماید و فاصله‌ها را زیر پا بگذارد. در این بین، از میان انواع متنوع کفش‌هایی که تا به حال ساخته شده، کفش اسپرت از محبوبیت دیگری برخوردار است. در این مقاله، شما را با این نوع کفش بیشتر آشنا می‌کنیم و به شما درمورد خرید کفش اسپرت مردانه راهکارهایی ارائه می‌کنیم. در ادامه با بانی‌مگ همراه باشید.

چطور کفش اسپرت محبوب شد؟
سرآغاز کفش اسپرت، داستان تلخی دارد. همه‌چیز به جنگ جهانی اول باز می‌گردد که مردم بی‌پناه برای فرار از بمباران مجبور بودند به سرعت بدوند؛ اما کفش‌هایی که در آن زمان ساخته می‌شد، امکان فرار از مردم می‌گرفت و نمیشد با آن‎‌ها به راحتی فرار کرد. به همین دلیل به کفش‌‎هایی نیاز بود که نرم و راحت باشد. با پایان جنگ و رواج دوبارۀ تجارت میان کشورها، خرید کفش اسپرت مردانه و زنانه هم آغاز شد تا این پاپوش‌های نرم و راحت، به سرعت در جهان مطرح شوند.

کفش‌های اسپرت، از گذشته تا امروز
کفش اسپرت به دلیل راحت بودنش، به یکی ازمحبوب‌ترین کفش‌ها میان آقایان تبدیل شده است. نحوۀ ساخت کفش اسپرت مردانه، به گونه ایست که حتی اگر پا مدت زمانی طولانی در کفش باشد هم به آن آسیب نمی رسد. شاید همین ویژگی باعث شده تا خرید کفش مردانه یکی از خریدهای رایج در میان آقایان باشد. از دیگر سو، کفش اسپرت برای تمام رده‌های سنی مناسب بوده و قابلیت ست‌شدن با بسیاری از استایل ها را دارد.


انواع کفش‌های اسپرت که باید بشناسید

image2.jpeg


کفش‌های اسپرت در طرح‌ها، رنگ‌ها و جنس های متنوع طراحی شده اند؛ درنتیجه، دست آقایان خوش‌پوش برای خرید کفش اسپرت مردانه باز است. این‌ تنوع کمک می‌کند تا شما بتوانید متناسب با استایل خاص خود، به زیبایی ظاهری کفش نیز دقت کرده و ظاهری متفاوت برای خود بسازید.
یکی از پرطرفدارترین مدل کفش های اسپرت، کفش کتانی است که از آن به عنوان «اسنیکرز» هم یاد می شود. کفش کتانی به شما استایلی کژوال می دهد و شما می‌توانید این کفش را هنگام پیاده‌روی، گردش، محل کار، دانشگاه، سفر و بسیاری از مکان‌های دیگر نیز به پا کنید.

لازم به یادآوری است که کفش کتانی، تنها برای فعالیت‌هایی مثل پیاده‌روی و استفاده روزمره کاربرد دارد و نمی‌توان برای ورزش های تخصصی از این کفش استفاده کرد.

اگر قصد دارید برای یک رشتۀ تخصصی ورزشی کفش تهیه کنید، ترینرها یا کفش‌های ورزشی برای شما بهترین انتخاب است. این نوع کفش، جزو کفش‌های مدرن اسپرت به حساب می آید که می‌توانید آن‌ها را در لیست خرید کفش اسپرت مردانه خود بگنجانید.

کفش ترینر، به دلیل داشتن کفی نرم، وزن بسیارسبک‌تری نسبت به سایر کفش‌های اسپرت داشته وهمین ویژگی باعث شده تا ورزشکاران هنگام انجام تمرینات ورزشی بتوانند راحت‌تر عمل کنند.


کفش اسپرت، تنها محدود به کفش های ورزشی نیست. بسیاری از آقایان ترجیح می دهند که در عین راحت بودن بتوانند ظاهر کلاسیک خود را نیزحفظ کنند. برای چنین موقعیت‌هایی، یکی از بهترین گزینه‌ها می‌تواند‌ کفش‌ نیمه اسپرت باشد.

یکی از پرطرفدارترین مدل کفش‌های اسپورت که این روزها طرفداران زیادی میان آقایان -به خصوص نسل جوان- پیدا کرده، کفش کالج است. علت این محبوبیت اینست که کفش کالج، قابلیت کاربرد در مکان و موقعیت‌های مختلف را دارد؛ ازاستفاده در مکان های رسمی گرفته تا کاربرد روزمره.

image3.png


با پیشرفت تکنولوژی، بازار خرید اینترنتی بیش از پیش داغ شده است. خرید اینترنتی این امکان را برای شما به وجود می آورد تا در سریعترین و ساده ترین شکل ممکن، بتوانید کالای مورد نظر خود را تهیه کنید. حالا که در مقاله بالا با انواع مدل کفش های مردانه به خوبی آشنا شدید لازم است چند نکته دیگر را در ادامه مقاله به شما یاد آوری کنیم.
یکی از مهمترین موارد، اندازه و سایز کفش است. هنگام خرید کفش اسپرت مردانه دقت کافی کنید که کفش راحت بوده و بتواند پای شما را به خوبی پوشش دهد.
دومین نکته هنگام خرید کفش اسپرت، جنس کفش است. اگر جنس کفشی که انتخاب می کنید، سفت و سخت باشد در طولانی‌مدت پای شما آسیب می بیند.
همچنین به خاطر داشته باشید که کف کفشتان به اندازۀ کافی لژ داشته باشد. این امر باعث می شود تا هنگام استفاده روزمره و طولانی‌مدت کمر درد و پا درد نگیرید.
بهترین راه برای اینکه از جنس کفش خود مطمئن باشید، این است که از فروشگاه‌های اینترنتی لباس که قابل اعتماد بوده و در زمینۀ فروش امتحان خود را پس داده اند، خرید کنید. برای مثال، بانی‌مد به عنوان یکی از فروشگاه‎‌های قدیمی و مطرح اینترنتی، یک گزینۀ مناسب برای خرید شماست. با مراجعه به وب‌سایت این مجموعه می‌توانید خرید کفش اسپرت مردانه را به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا