راهنمای انتخاب و خرید انواع مانتو اسپرت

راهنمای انتخاب و خرید انواع مانتو اسپرت
مانتو اسپرت پرکاربردترین مانتو در میان انواع لباس زنانه است اما خرید مانتو مناسب و مانتو زنانه شیک کار آسانی نیست.

دلیل سختی آن نیز تنوع مدل و جنس مانتو است. در ادامه به معرفی مانتو زنانه و مدل‌های آن می‌پردازیم تا خرید مانتو اسپرت زنانه برای شما آسان شود و یکی از دشواری‌های خرید لباس زنانه برای شما آسان شود.
در ایران به بسیاری از استایل‌های کژوال (روزمره) در اصطلاح اسپرت می‌گویند که سوای معنی لغوی آن ما نیز در این مقاله از کلمه اسپرت استفاده می‌کنیم.

مانتو اسپرت​

زمانی که کلمه‌ی اسپرت به گوش ما می‌خورد، اولین تداعی و برداشت ما از مانتو اسپرت زنانه استایل‌های ورزشی است. درحالی‌که استایل اسپرت، کلیت بزرگ‌تری را در برمی‌گیرد و عموماً به پوشش‌هایی گفته می‌شود که در عین اینکه ظاهری ساده و زیبا دارند راحت و کاربردی بوده و همچنین قابل‌استفاده در محیط‌های مختلف هستند.

یکی از البسه محبوب بانوان به‌ویژه در ایران مانتو اسپرت است. مانتو اسپرت در وهله‌ی اول راحتی و آزادی عمل را تداعی می‌کند.
اصلی‌ترین ویژگی مانتو اسپرت این است که به‌واسطه طرح راحت و انعطاف‌پذیری، قابل‌استفاده در محیط‌های مختلف بوده و این ویژگی می‌تواند در دنیای امروز که مشغله افراد بالا رفته و مجبور به انجام چندین و چند کار هم‌زمان در یک روز هستند، بسیار مفید است که این کاربرد، می‌تواند از خرید روزانه تا رفتن به محل کار و یا دانشگاه و حتی مسافرت‌ها و بسیاری از کارهای دیگر را در روز بربگیرد.

مانتو اسپرت، سادگی در عین تنوع​


دیگر ویژگی مانتوهای اسپرت زنانه طراحی ساده آن‌ها است و البته سادگی همیشه زیبا است. این مانتوها طرح‌های متنوع و گوناگونی دارند. برای مثال مانتو زیپ‌دار، مانتو دکمه در، مانتو آستین بلند ساده، مانتو جلوباز، مانتو جلوبسته و بسیاری مدل دیگر.
گسترگی مدل مانتو اسپرت زنانه به‌قدری است که می‌توان به این مسئله اذعان داشت که این مدل مانتو در میان تمام سلیقه‌ها طرفداران بسیاری دارد. فرقی ندارد که چه سلیقه‌ای داشته باشید. در زمان خرید مانتو حتماً مدلی وجود دارد که دوست داشته باشید.
همان‌طور که بیان شد مانتوهای اسپرت معمولاً ساده هستند. البته نباید فراموش کرد که ساده بودن طراحی مانتوی اسپرت، به معنی ساده بودن پارچه‌ی آن نیست و مدل‌هایی مثل مدل مانتو اسپرت چهارخانه که شامل مدل چهارخانه ریز و مدل چهارخانه درشت می‌شود، یکی از مدل‌های متنوع این نوع مانتو است. جنس پارچه مانتو اسپرت گسترگی زیادی دارد برای مثال پارچه‌های ویسکوز، کتان پیچ، تریکو مانتویی و جین محبوب‌ترین جنس مدل مانتو زنانه هستند. مانتو اسپرت غالباً در بهار و زمستان مورداستفاده قرار می‌گیرد و جنس مانتو اسپرت بسته به فصل تغییر می‌کند.

چند توصیه در مورد مانتو اسپرت زنانه​


· برای پاییز سعی کنید مانتو با پارچه ضخیم استفاده کنید. پیشنهاد ما به شما مانتو اسپرت کتان است.
· در روزهای سرد از رنگ‌های تیره استفاده کنید چون رنگ‌های گرم، نور خورشید را به خود جذب می‌کند.
· در فصل بهار از رنگ‌های متنوع‌تر استفاده کنید و خود را با محیط و زیبایی‌های بهار هماهنگ کنید.
· مانتو اسپرت تنگ نخرید چراکه اصل بر راحتی است و در پاییز پیش‌بینی پوشیدن یک لباس دیگر زیر مانتو را بکنید.
· برای خرید مانتو اسپرت دانستن استایل‌های مختلف بسیار مهم است. شما باید ابعاد متفاوت مانتو را بررسی کنید. برای این کار می‌توانید از فروشگاه معتبر آنلاین خرید کنید. خرید آنلاین فرصت تفکر در مورد لباس را فراهم می‌کند و اجازه می‌دهد بتوانید استایل شخصی خود را بسازید. برای مثال فروشگاه آنلاین بانی‌مد به آدرس سایت banimode.com یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین درزمینهٔ مد و استایل است.
· مانتو اسپرت کوتاه را در پاییز همراه با بوت بلند بپوشید. این استایل باعث می‌شود بلندتر به نظر برسید.
· برای بهتر به نظر رسیدن مانتو تلاش کنید رنگ لباسی که قرار است زیر آن بپوشید هماهنگ با مانتو باشد. توجه کنید هماهنگی صرفاً به معنای هم‌رنگ بودن نیست. گاهی تضاد رنگ‌ها درعین‌حال هماهنگی نیز دارد.

مانتو ورزشی​

مانتوی ورزشی مانتویی است که بانوان معمولاً در زمان ورزش کردن در محیط عمومی از آن استفاده می‌کنند. جنس این مانتوها اغلب پلی‌استر است و معمولاً جذب هستند. جنس این مانتوها معمولاً سبب می‌شود که ورزشکار در آن احساس راحتی کند و بیشتر عرق کند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا