راهنمایی محاسبه رم ویندوز64

سلام دوستان:paint:
-کامپیوتر من با مشخصات زیر , موقع رندرگیری فقط 3.8 از رم محاسبه می کنه در صورتیکه ویندوز 64 سون نصب هست . چرا از تمام رم استفاده نمی کنه ؟این قطعات برای کار تری دی مکس و وی ری خوب یا عالی هست ؟
cpu:i7 950 log1366
mb:p6x58d
hard:seagate-sata2-2terabyte/64buffer
vga:asus-geforce engtx560
corsair-triple channal kit12gb-2000-3*4gb dominator gt
green - gp1035b
 

.:BehzAd:.

Active Member
دوست عزیز این به این معنی هست که از 12 گیگی که داری فقط این مقدارش لازم هست و بیشتر از این هم اگه لازم باشه خودش استفاده میکنه من 16 گیگ رم دارم ولی ندیدم تا حالا از 6 گیگ مقدار رم مصرفی تو رندر استفاده کنه تو صحنه های ویری اگه لایت کش رو با عدد بالا و سمپل پایین بگیری و از دیسپلیسمنت هم زیاد استفاده کنی مقدار رم مصرفی تو رندر بالا میره و اگه ویندوزت 64 بیت نباشه اگه از 1.5 تجاوز کنه کرش میکنه و میپره بیرون اگه از موتور رندر وی ر ی استفاده میکنی تو تنظیماتش از قسمت سیستم مقدار استفاده از رم رو ببر بالا
 

amirsadraii

Active Member
سلام دوست من منم این مشکلو داشتم....
حرفی که آقا بهزاد زد درسته....اما به شرط وشروطها....

به اینجا یه سر بزن.مشکلت حله
از قول فرشید خان ::::
مشکل اینجاس که رمتون کم میاره ...
dynamic memory limit رو بالا ببرید تا حجم بیشتری داده تو رم جا بگیره ...
اندازه باکت ها رو هم کم بگیرید render region رو میگم ...
همه اینها تو بخش تنظیمات setting وی ری هستن...
اگه باز هم مشکل داشتی باید مدلت رو بهینه سازی کنی .مثلا اگه اسموس لول 3 داری به لول 2 تقلیل بدی ...اگه دیسپلیسمنت داری ازش صرف نظر کنی یا سابدیوژنشو پایین بیاری ...

در کل راه حل این مشکل همون dynamic memory limit+render region هستش
 
مرسی دوستان ولی این سوال که قطعات که نوشتم در چه حدی هست بدون جوابه لطفا دوستان راهنمایی کنید .
:rose:- تولد ،behzadتبریک میگم و سال خوبی داشته باشید .
 

جدیدترین ارسال ها

بالا