راهنمایی در نورپردازی

cssm

New Member
nama-ed.jpg
این کار منه اولین باره نما کار میکنم ، خیلی هم مکس بلد نیستم میشه راهنمایی کنید چه اشکالاتی داره هم نور پردازی هم دوربین هم متریال و نور ها
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام در درجه اول باید تکینک IBL رو یاد بگیرین.خیلی مفید خواهد بود.
یعنی استفاده از HDRI و vray dome light با هم
باید بحث گاما 2.2 رو رعایت کنین.الان کار شما 2 بار گاما 2.2 خرده یعنی 4.4 هم کالر مپینگ هم توی تنظیمات مکس.موقع save کردن عکس زیر جایی که jpg رو انتخاب میکنین حتما تیک automatرو بردارین و عدد رو روی 1 بزارین.
برای بهتر شدن کارها از مکس 2014 استفاده بکنین.هم بی عیب و نقص هست هم اینکه تمامی پلاگین های 2013 مستقیم روش نصب میشه!
 
دوست عزیز اضافه بر حرفای عارف جان که واقعا درست گفته باید به زبون ساده بگم که پس زمینت خیلی غیر طبیعی شده. اون آسمون واسه روزه در حالی که هیچ وقت تو روز نور چراغ هایی که تو ساختمون کار گذاشتی اینقد خودشونو خوب نشون نمیدن. بعدشم کف حیاطتم یکم غیر طبیعی شده. مث سرامیکای تو حموم شده. ولی در کل واسه بار اول کار خوبی شده
 

cssm

New Member
اینم یه کار دیگه با همون تنظیمات که گذاشتم ، تنظیمات چه تغییری باید بکنه ، راهنـــــــــــــــمایی لطفا1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg5.jpg
 

cssm

New Member
کسی نمیخواد به من کمک کنه ؟ تنظیمات رندر رو چیکار کنم واقعی تر بشه ؟
 

shahin666

Active Member
با سلام . به نظر من غیر از نورپردازی کار از نظر متریال و مدلسازی مشکل داره . رفلکس شیشه در طبقات یکنواخته و انعکاس آسمان در آن معکوسه . نمای ساختمان اگه سنگه باید تایل داشته باشه چون سنگ یه تیکه نیست . قوس اول بالکن کفسازی نداره . رنگ سنگ نما خیلی سفیده . کفسازی و جدول بندی درخت ها و خیابون فراموش شده. در چوبی برای ورودی ساختمان مناسب نیست و بهتره ورودی با پله شروع بشه . دوست عزیز چیزی که کار رو واقعی میکنه جزئیات معماری است هر چه در واقعی نشان دادن جزئیات دقت کنی حتی در رندرگیری ضعیف هم کیفیت کار خوب از آب در میاد . رندرگیری آخرین مرحله از کاره و شما باید ابتدا مدلسازی - متریال و نورپردازی رو کامل کنی.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا