راهنمایی : برخورد گلوله به شیشه ضد گلوله

hosein0251

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
سلام دوستان مایا کار :rose:
مایا کاران عزیز کسی می تونه توضیح کاملی از چکونگی اجرای این کار تو مایا بده ؟
داستان از این قراره که می خوام گلوله ای رو به شیشه سکوریت و ضد گلوله برخورد بدم و گلوله بعد از برخورد به شیشه بیافته پایین ( البته همراه با دیفورم شدن گلوله )

اگه کسی چیزی میدونه دریغ نکنه . :rose:
یک مقدار هم عجله ای هست کار
 

rezaoptic

Well-Known Member
من دقیقا چیزی نمیدونم اما تا اونجای که ذهن یاری میکنه وقتی گلوله به شیشه ضد گلوله برخورد میکنه مسیرش عوض میشه و همون جا رو زمین نمیافته
 

maya_22

Well-Known Member
سلام دوستان مایا کار :rose:
مایا کاران عزیز کسی می تونه توضیح کاملی از چکونگی اجرای این کار تو مایا بده ؟
داستان از این قراره که می خوام گلوله ای رو به شیشه سکوریت و ضد گلوله برخورد بدم و گلوله بعد از برخورد به شیشه بیافته پایین ( البته همراه با دیفورم شدن گلوله )

اگه کسی چیزی میدونه دریغ نکنه . :rose:
یک مقدار هم عجله ای هست کار
راه کلیش اینه برا گلوله کلید میسازی تا به شیشه برخورد کنه برای دفرممه شدن گلوله میتونی از بیلند شیپ استفاده کنی و اونا انیمت کنی تا هم دفرمه بشه به میزانی که میخای برا پایین افتادن هم باید کلید بسازی تو اون تاخییر زمانی که میخای رخ بده بعد بیفته بعد به گراف ادیتور بری و کروهای انییمشنت را تغییر بدی تا به نتیجه دلخاهت برسی

البته راه داینامیکی هم داره ولی راه فوق استاندارده و هم آسونتر
موفق باشی
 

hosein0251

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
maya_22 جان ممنون از راهنماییت .
فیلم آموزشی در این ضمینه چیزی هست ؟ (برخورد دو شئی با هم )
 

maya_22

Well-Known Member
فیلم که تو نت بگردی شاید پیدا بشه.میتونی با ساختن کلید راحت اینکار را بکنی
با زدن اس برا هر جسمی میتونی کلید را بسازی مثلا تو فرم 10 برای مقدار اولیه(پیش فرض) بعد فریم 60 با مقادیر ثانویه دراینجا حرکت گلوله چرخشش ورسیدن به مکان مورد نظر
اگه تجربه کار با مایا را ندارین ختما یک سرچ تو نت درباره انیمیشن بکنید لینکای خوبی هست میتونه کمکتون بکنه
 

Amin 4D

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
حسین جان این کارو میشه با Cinema 4D انجام داد. اونم به روش های مختلف. یه تست هول هولکی من زدم ببینم دقیق منظورت رو متوجه شدم یا نه. ببین چه جوریه. به درد می خوره یا نه. فقط مشکل اینه با مایا نیست.
http://dl.majidonline.com/files/get/P_HlgkuIk5/bullet-test-01.rar
البته مطمئنا توی مایا هم میشه این کارو انجام داد. چه با استفاده از کی فریم و چه با مخلوط کردنش با دینامیک. اما بنده چون زیاد با مایا کار نکردم نظر دقیقی نمیتونم بدم.
شاد باشید و موفق
 
حسین جان این کارو میشه با Cinema 4D انجام داد. اونم به روش های مختلف. یه تست هول هولکی من زدم ببینم دقیق منظورت رو متوجه شدم یا نه. ببین چه جوریه. به درد می خوره یا نه. فقط مشکل اینه با مایا نیست.
http://dl.majidonline.com/files/get/P_HlgkuIk5/bullet-test-01.rar
البته مطمئنا توی مایا هم میشه این کارو انجام داد. چه با استفاده از کی فریم و چه با مخلوط کردنش با دینامیک. اما بنده چون زیاد با مایا کار نکردم نظر دقیقی نمیتونم بدم.
شاد باشید و موفق
سلام باحال شده اما یکنواخت می افتند رو زمین و دفرمه هم نمیشند پوکه ها شون می افته رو زمین البته خودتون گفتید هل هلکی انجام دادید اما بازم خیلی خوب شده

و اما در مورد مایا من پیشنهاد می کنم با رئال فلو می تونید همین کارا به صورت محشر در بیارید با دینامیکه مایا هم میشه اما یا ndynamic راحت تر میشه رئال فلو خیلی خوب دفرمگی را در میاره بعد می بریش تو مایا یا تو همون real flow یه fild میزاری روش از نوع turbulance اون وقت نا مرتب هم می شوند و خیلی رئال تر
 

جدیدترین ارسال ها

بالا