بخش اولشو که فکر نکنم سخت بوده باشه، با 3D کردن Solid ها راحت میشه اتاقشو درست کرد
بعدش یه دوربین ایجاد کنید و در محل مورد نظرتون قرار بدید
بعد از اون از منوی Layer / New یه نور (Light )از نوع Point ایجاد کنید و مکان اولشو ته اتاق بزارید و به قول سهیل، دستی براش key تعریف کنید تا آخر کار که همین جوری حرکت کنه و در انتها از نزدیک دوربین بره بیرون.
برای پارتیکل هم من از Particular استفاده کردم، شما باید اسم لایه ی نورت رو بزاری Emitter بعدش یه Solid بسازی و بهش Particular رو نسبت بدی، تو تنظیماتش طبق عکس Light رو انتخاب کن میبینی که پارتیکلت میچسبه به نور و هرجا که نور میره اونم دنبالش میره
اگه بازم مبهم بود بگید تا بیشتر توضیح بدم!