رادیو صدای ملــــــــی ایــــــــــران

manammammad

Member
این روزا دیگه مثل قدیما سلیقه آدما در زندگیشون نقش مهمی رو ایفا نمیکنه.همه تقریبا شخصیت و اعتماد به نفسشون رو از دست دادن و در هر سوراخ موشی دنبال شخصیت خودشون میگردن. یکی دوست داره هر وقت ازش میپرسن کجا بودی جواب بده رفته بودم چک پاس کنم.یکی دوست داره جواب بده رفته بودم فرودگاه دنبال یکی از دوستام. این جوابها نشون میده که این اشخاص شخصیت خودشون و ارزش خودشون رو در چک پاس کردن و حضور در فرودگاه میبینند.
امروزه با این خوانندگان عجیب و غریبی که همشون فقط با موزیکهای زیبا دکلمه میخونن و ارزش ترانه های خودشون رو با موزیک رقم میزنن ، و اسامی مسخره و گاهی بسیار خنده دار مثل رضا تهی و مجید باطله و ... بعید نیست به زودی خوانندگان رپی با نامهای سعید پدر سگ و محسن پخمه هم پیدا بشه و با این اسمهای عجغ وجغشون دنبال پیدا کردن شخصیتی و نگاه دیگرون به خودشونن. متاسفانه این خلا شخصیتی در جامعه ما در همه زاویه ها داره نفوذ میکنه و خودش رو مثل سرطان در مدل شتری رو سری دختر ها و مدل برق گرفتگی ۲۲۰ ولت پسر ها نشون میده.
قديميا به راديو و خوانندگانش علاقه خاصي داشتند. از آواز های قدیمی خوانندگان معروف رادیو و تلویزیون گرفته تا ترانه های کودکانه بچه ها در صدای رادیو کودکان ایران.یه سری موزیک و ترانه رو از پشت فیلتر تونستم پیدا و دانلود کنم از بچه هایی به نامهای آلیس و بلا که دختر دایی های ویگن بودند.در برخی سایتهای ایرانی اشتباها ویگن رو به عنوان دایی این دو دختر کوچولوی هنرمند معرفی کردند

30hts2f.jpg

اینم ترانه دختر خوب از یکی از خوانندگان صدای برنامه کودک رادیو به نام نازی افشار
4gj602.jpg

http://rapidshare.com/files/97672762/_1950.mp3
2604dw5.jpg

اینم سه ترانه که ساخت و تنظیمش با خود ویگن بود و ترانه هاش رو این دو دختر کوچولوی هنرمند اجرا کردند.ترانه عروسک هم که جزو این سه ترانه هست ، رو به مناسبت یکی از مراسم ارامنه ایران که در اون مراسم دختر کوچولوهاشون رو عروس پوش میکردند خوندند. به راهنمای دانلود توجه کنید و لذت ببرید.
پیشی من - عروسک - بارون
راهنمای دانلود
---------------------------
در ابتدا هر نرم افزار دانلود کننده فایل مانند download accelerator یا internet download manager یا flash get یا get right و مانند اینها را دارید باید uninstall کنید.
وقتی بر روی هر لینک کلیک کنید صفحه ای باز میشود که در پایین این صفحه جدولی وجود دارد
در زیر این جدول یک کلید وجود دارد که بر روی آن نوشته FREE
بعد از کلیک بر روی دکمه FREE صفحه ای دیگر باز میشود که در وسط صفحه یک شمارنده مشغول شمردن رو به پایین هست .چند لحظه صبر کنید و سپس عکسی به شما نمایش میدهد که حاوی معمولا 4 حرف میباشد.
این 4 حرف را در فسمت زیر عکس تایپ کنید و بر روی دکمه DOWNLOAD ... که در کنار آن قرار دارد کلیک کنید.
بدین صورت دانلود آغاز میشود........
 

جدیدترین ارسال ها

بالا