راجع به سیستم پرداخت چی می دونید ؟

ALI4GHA

Member
دوستان سلام

من در حال راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی هستم ، برای فروش قصد بستن قرار داد با شرکت رهنما ( سیستم پرداخت ) را دارم . تو این چند وقته درباره این سیستم تحقیقات زیادی کردم و به اطلاعات متفاوتی دست پیدا کردم از گروهی که مدعی بودند با این سیستم کار کردند و برای دریافت پولشون با اون مشکل دارند گرفته تا کسانی که این سیستم را یک کلاهبردار معرفی می کردند .

به همین دلیل این تاپیک را زدم تا از مجید آنلاینی هایی که با این سیستم کار کردند در مورد اون بپرسم ، اگه در مورد سیستم های مشابه مثل ایران مارکت سنتر و پایگان و ... هم اطلاعاتی داشته باشید ممنون میشم به من هم بگید .

اگه شما هم در دریافت پولتون و یا در موارد دیگه با سیستم پرداخت مشکل دارید بگید تا من برای بستن قرارداد بیشتر دقت کنم .

ضمنا محصولاتی که من قصد فروششون را دارم اختصاصی هستند پس نگران اضافه شدن یه رقیب نباشید و درست راهنمایی کنید .

یک دنیا ممنون
 
آخرین ویرایش:

iran480

Member
البته من شنیدم یه مقدار توی دادن پول اذیت می کنه. ولی باید به حد نصاب برسید تا باهتون تصویه حساب کنن. حد نصابش هم فکر کنم 50 هزار تومن هست.
برای بستن قرداد 100 هزار تومن ازتون می گیرن. سالی 50 هزار تومن هم هزینه ی شارژ (تمدید) است.
فروشگهای زیادی از این سیستم استفاده می کنن. ظاهراً معتبرترین سیستم همین پرداخت هست.
این اطلاعات من فقط در حد شنیده ها است و من هیچوقت فروشگاه نداشتم و تجربه ی این کارو ندارم.
با تشکر

 

SME

Banned
سلام
راستش فقط یک قرار داد سالیانه داره. که اینجور که من یادمه برای سال اول 100 هزار میگرفتن و برای سالهای بعدی کمتر از این مقدار بود (فکر کنم سالی 50 هزار).
الان به سیستم پرداخت آنلاین هم متصل شدن.
البته من پیشنهاد میکنم خودتون با بانک برای سیستم پرداخت آنلاین قرار داد ببندین تا اعتبارتون هم بیشتر بشه :wink:
ما الان با بانک پارسیان قرار داد پرداخت آنلاین بستیم. یک کم شرایطش شاید سخت باشه اما خیلی کارهامون رو سرعت بخشیده و نظم و اعتبار خاصی هم به سیستم داده.
شماره کی از کسانی که میتونید توسطش به سیستم پرداخت متصل بشید. آقای فولادی: 88452788-021
راستی اگر برای اتصال به درگاه بانک پارسیان یا ... کمکی خواستید در خدمتم :wink:
================
کسی میتونه منو تو لینک زیر کمکم کنه؟ :cry:
http://forum.majidonline.com/showthread.php?t=79996
:sad: :sad: :sad:
 
آخرین ویرایش:

SME

Banned
اما در کل با توجه به ابعاد کاریتون پیشنهاد میکنم در صورت امکان مرسولات رو خودتون ارسال بکنید.
میتونید برای داخل شهر با یک پیک قرار داد ببندید برای 1 یا 2 روز در هفته و برای بین شهری هم پست پیشتاز.:razz:
فقط یک قرار داد میمونه که اوون هم با بانکه! طبق تجربه حدودا یک ساله من هم هیچ مشکلی تا الان ندیدم.:wink:
================
کسی میتونه منو تو لینک زیر کمکم کنه؟ :cry: از بین دوستان طراح
http://forum.majidonline.com/showthread.php?t=79996
:sad: :sad: :sad:
 

Majid

مدیر سایت
عضو کادر مدیریت
متاسفانه هموطنوري كه دوستان گفتند پرداختشون بسيار بد هستش ... به قول خودشون الان فروشگاههايي دارند كه پنجاه يا شصت ميليون ازشون طلب دارن اما هنوز اينا نتونستن پولشونو بدن..
براي مشتري خيلي خوب هستش چون اون محصول رو ميگيره و بعد پولش رو ميده اما براي فروشنده تا حدودي ضرر هست چون پولش مدت خيلي زيادي دست شركت رهنما ميمونه و عملا سود اصلي رو اونها اين وسط ميكنند چون كه با پول شما مي تونن كلي كار كنن و سود داشته باشن (البته شما هر وقت تماس بگيريد و در مورد اينكه پولتون چرا دير واريز شده سوال كنيد ، حوالتون ميدن به پست و ميگن كه اونها پول نميدن و يا اعلام وصول نمي كنند) من الان خودم چند تا اكانت مختلف دارم توي اين سايت يكي از اكانتهام حدود يك سال و نيم پيش بستم اما هنوز حدود 400 هزار تومان بهم بدهكار هستند و هر وقت كه تماس ميگيرم و ميپرسم چي شد ميگن كه هنوز پست به ما علام وصولي نداده در حالي كه حدود يك سال و نيم ميگذره
اما در كل ما ايراني ها هميشه محكوم به اين هستيم كه بالاجبار از يك سري خدمات استفاده كنيم. چون توي ايران هيچ شركت ديگه اي اين خدمات رو نميده و هيچ رقيبي به اون صورت ندارن ، هر طور كه ميخوان خدمات ميدن و ما هم نميتونيم كاري بكنيم و مجبوريم مدارا كنيم..
اين شركتهايي هم كه تازه راه افتادن و اين خدمات رو ميدن به نظر من قابل اطمينان نيستند... چون شركت پرداخت با اينكه الان چند سال هستش داره كار ميكنه به اين مشكلات بر خورده و با اين اعتبارش در پرداخت وجوه مشكل داره ... بايد كمي گذشت و كار اين شركتهاي جديد رو ديد تا آدم اطمينانش جلب بشه...

مجيد
 

ALI4GHA

Member
متاسفانه هموطنوري كه دوستان گفتند پرداختشون بسيار بد هستش ... به قول خودشون الان فروشگاههايي دارند كه پنجاه يا شصت ميليون ازشون طلب دارن اما هنوز اينا نتونستن پولشونو بدن..
براي مشتري خيلي خوب هستش چون اون محصول رو ميگيره و بعد پولش رو ميده اما براي فروشنده تا حدودي ضرر هست چون پولش مدت خيلي زيادي دست شركت رهنما ميمونه و عملا سود اصلي رو اونها اين وسط ميكنند چون كه با پول شما مي تونن كلي كار كنن و سود داشته باشن (البته شما هر وقت تماس بگيريد و در مورد اينكه پولتون چرا دير واريز شده سوال كنيد ، حوالتون ميدن به پست و ميگن كه اونها پول نميدن و يا اعلام وصول نمي كنند) من الان خودم چند تا اكانت مختلف دارم توي اين سايت يكي از اكانتهام حدود يك سال و نيم پيش بستم اما هنوز حدود 400 هزار تومان بهم بدهكار هستند و هر وقت كه تماس ميگيرم و ميپرسم چي شد ميگن كه هنوز پست به ما علام وصولي نداده در حالي كه حدود يك سال و نيم ميگذره
اما در كل ما ايراني ها هميشه محكوم به اين هستيم كه بالاجبار از يك سري خدمات استفاده كنيم. چون توي ايران هيچ شركت ديگه اي اين خدمات رو نميده و هيچ رقيبي به اون صورت ندارن ، هر طور كه ميخوان خدمات ميدن و ما هم نميتونيم كاري بكنيم و مجبوريم مدارا كنيم..
اين شركتهايي هم كه تازه راه افتادن و اين خدمات رو ميدن به نظر من قابل اطمينان نيستند... چون شركت پرداخت با اينكه الان چند سال هستش داره كار ميكنه به اين مشكلات بر خورده و با اين اعتبارش در پرداخت وجوه مشكل داره ... بايد كمي گذشت و كار اين شركتهاي جديد رو ديد تا آدم اطمينانش جلب بشه...

مجيد

آقا مجید یک دنیا ممنون


البته من پیشنهاد میکنم خودتون با بانک برای سیستم پرداخت آنلاین قرار داد ببندین تا اعتبارتون هم بیشتر بشه

من برای بستن قرار داد با بانک و یا روش های فروش دیگه مثل واریز به حساب بانکی مشکلی ندارم ولی مشکل اینجاست که خریداران به سیستم پرداخت اعتماد بیشتری دارند و بدون این سیستم فروش بسیار ناچیز خواهد بود .

من که پاک گیج شدم و نمی دونم چیکار کنم ؟!
 

SME

Banned
حرف شما کاملا درسته.
فعلا که کاری نمیشه کرد.:sad:
چند تا شرکت دیگه هم هستن که فکر نمیکنم بد باشن.
یه سرچی بزنی بد نیست
 

ALI4GHA

Member
اولش که یکسری مطالب در مورد بد حساب بودن پرداخت خونده بودم گفتم عیب نداره ، حالا چند وقتم که پول ما را دیر تر بده چه توفیقی می کنه . اما با دیدن وب سایت هایی مثل :

eteraz.net و خوندن مطالب اون :

نظر به اینکه تعداد بیشماری از فروشگاه های اینترنتی اعلام نا رضایتی کامل از عملکرد ضعیف و بسیار بد پرداخت نموده اند. به همین دلیل اقدام به راه اندازی یک وبلاگ جهت مشاره ی دسته جمعی و رسیدن به هدفی مشترک نموده ایم که مدیران تمام فروشگاه های اینترنتی میتوانند در قسمت نظرات راه حل های خود را جهت بهبود وضعیت اعلام نمایند.

و یا :

طی چند روز گذشته، حجم بالایی از اعتراض ها نسبت به شرکت پرداخت رسیده است. از سویی روز ۵ شنبه از طرف شرکت پرداخت با تعدادی از سایت های معترض تماس گرفته شده و تهدید شده اند.

طی مذاکراتی که با چند وکیل مجرب صورت گرفت، بنا شد اعتراضی به صورت کتبی تهیه شود و با امضای فروشگاه ها، برای شرکت پست و شرکت های طرف قرارداد شرکت رهنما ارسال شود.

با توجه به این که تجارت الکترونیک نقش مهمی در پیشرفت اقتصاد کشور دارد، قطعا نهادهای دولتی با اخلال گران در این زمینه برخورد می کنند.

جهت هماهنگی بیشتر مدیران فروشگاه ها و تهیه پیش نویس متن اعتراض، کنفرانس آنلاینی روز ۲ شنبه ساعت ۸ شب برقرار می باشد. جهت شرکت در این کنفرانس آی دی eteraz_net را اد کنید و نام فروشگاه خود را اعلام کنید. برای جلوگیری از ایجاد مشکل برای فروشگاه های معترض، هويت فروشگاه ها مخفی می ماند و لیست همه فروشگاه ها به صورت یکجا اعلام می شود.

هم اکنون فروشگاه های بزرگ تهران، مشهد و اصفهان حمایت خود را از این اعتراض اعلام کرده اند.

موارد اصلی اعتراض:
1- تسویه حساب دیرهنگام و پرداخت نکردن مبلغ بسیاری از سفارشات
2- نقص های عمده نرم افزار سایت و در دسترس نبودن سایت در ساعات پر ترافیک که موجب از دست رفتن حداقل 10% از مشتریان
3- رفع نکات مبهم در مورد مبلغ جریمه سفارشات برگشتی
4- برخورد نا مناسب مسئولان شرکت رهنما با مدیران فروشگاه ها

از آنجایی که شرکت رهنما یکی از شرکت های پیشتاز در تجارت الکترونیک می باشد، فروشگاه ها همچنان علاقه به حمایت از این سیستم دارند و رفع موارد فوق موجب تحکیم همکاری دوسویه فروشگاه ها و شرکت رهتما می شود. هم اکنون با توجه به وضعیت اسفبار تجارت الکترونیک در ایران، همکاری فعالان این عرصه برای رسیدن به اتحاد و توجیه دولت به اسفاده از پول الکترونیک لازم است.

و همین طور مشاهده وب سایت تازه تاسیس pardakht.ws که برای اعتراض به سیستم پرداخت ایجاد شده است :

خدمت مدیران فروشگاه های اینترنتی متصل به سیستم پرداخت هنگام تحوبل سایت pardakht.com

مدیران عزیز مدتی است همه افرادی که از سرویس پرداخت هنگام تحویل برای ارسال کالاهای فروشگاه اینترنتی خود استفاده میکنند شدیدا از عملکرد سایت پرداخت و شرکت رهنما ناراضی میباشند.
مشکلات به وجود آمده اکثرا مربوط به نحوه تسویه حساب شرکت رهنما با مدیران فروشگاه های اینترنتی میباشد که با توجه به اینکه در تعهدات خود ذکر کرده اند تسویه حساب با مدیران فروشگاه ها هر ۱۵ روز انجام میشود ولی به هیچ عنوان به این مسئله رسیدگی نکرده اند و تسویه حساب اونها یا اصلا انجام نشده است و یا موکول شده به چندین ماه( میشه گفت ۱۲ ماه)
مسئله بعدی در این است که مدیران فروشگاه ها از عملکرد بخش پشتیبانی فروشگاه های اینترنتی ارائه شده توسط این شرکت بسیار ناراضی هستن .لازم به ذکر است که شرکت رهنما مجری سایت پرداخت هزینه های بسیار زیادی بایت نصب خود فروشگاه و ارائه سرویس پردات هنگام تحویل و همچنین هزینه زیادی بابت بخش پشتیبانی از مدیران دریافت میکند که به هیچ کدام از تعهدات خود آن طور که ذکر کرده اند عمل نکرده است.

بنده و دیگر دوستانم بایت به وجود آمدن چنین مشکلاتی خواهان این شدیم که سایتی را بر پا کنیم که نظرات دیگر مدیران فروشگاه را به گوش مسئولین شرکت رهنما برسانیم

و هچنین مطالبی که در تالارهای pt خوندم ، پاک از این سیستم نا امید شده بودم و دنبال یک راه دیگه برای فروش می گشتم اما بازم به خودم می گفتم نکنه این حرفها شایعه باشه تا اینکه این تاپیک را ایجاد کردم و آقا مجید که خودش سابقه کار با این سیستم را داره هم این حرفها را تایید کرد .

حالا دیگه اصلا تو فکر بستن قرار داد با این سیستم نیستم و دارم به دنبال یک راه چاره می گردم البته هنوز یه نکته ای برای من مبهمه اونم اینکه اگه این سیستم واقعا اینطوریه پس چرا هنوز فروشگاه های بزرگی مثل p30world.com ، p30download.com ، مجید آنلاین و امثال اینها دارند به کار خودشون با این سیستم ادامه می دهند ؟!

آقا اگه کسی طرح جایگزینی برای این سیستم سراغ داره به منم بگه ( البته من از سیستم پرداخت آنلاین بانکها و نیز واریز به حساب بانکی حتما استفاده خواهم کرد ). ضمنا من در تهران زندگی نمی کنم پس فروش با پیک هم گره ای از کار من باز نمی کنه .

بازم ممنون
یا علی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا