دیگه zbrush را شروع کردم(سر وبدن)

شروع موضوع توسط (MRE) ‏8 مارس 2008 در انجمن گالری سه‌بعدی

  1. (MRE)

    (MRE) Well-Known Member

    ارسال‌ها:
    223
    تشکر شده:
    365
    امتیاز دستاورد:
    63
    این چند تا کار مدل آن را با کمک wireهای average man زدم و در zbrush آنرا درست کردم.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    آخرین ویرایش: ‏17 مارس 2008
    نوشته شده توسط (MRE) در ‏8 مارس 2008
    behrang2 و ali3dtech از این پست تشکر کرده اند.
  2. linkin_park

    linkin_park Member

    ارسال‌ها:
    69
    تشکر شده:
    109
    امتیاز دستاورد:
    6
    خوشحالم که به جمع زیبراش کار ها اضافه شدی ...

    در مورد این کارت باید بگم خوبه ولی درست نیس از آبجکت خود زیبراش شروع کنی به مادلینگ توصیه میکنم قبل از هر چیزی آناتومی بدن انسان و 11 سیستم بدن رو فول بشی بعد از اون مدلسازی از روش Zsphere رو تمرین کن و با Zsphere مدلتو بزن ...
     
    نوشته شده توسط linkin_park در ‏8 مارس 2008
  3. einollahia

    einollahia Well-Known Member

    ارسال‌ها:
    891
    تشکر شده:
    653
    امتیاز دستاورد:
    93
    تا جمع زیبراش کار ها رو چه کسایی حساب کنیم.

    فکر کنم می دونی که این لحن صحبت حتی به منظور تعریف توهین محسوب می شه.

    در مورد oragnic و مابقی وابستگان از قبیل شناخت آناتومی که همه اینها رو میشه تو کار آخر هر کس دید، حتی شرکت های دیدار و todaystudio که قوی ترین های ایران هستند هم نتونستند کاری بهتر از کارهای ایشون بدند.

    خودتم قبلا کارها رو دیدی.
    نمی دونم می دونی یا نه. ولی ایشون 2 سال فقط تو مدلسازی organic کار کرده و تو مجید آن لاین که کارهای دیگران تو organic خیلی پایین تر از ایشونند. چون کسی نمی تونه تو 1 ساعت یه سر رو real با یه رفرنس از نمای front بسازه. دیدار که نتونسته حتما اینجا هم نمی تونن.

    درست نیست با پایین آوردن کار یکی یه نردبان برای بالا رفتن خودمون استفاده کنیم، چون مطمئنا هیچ نونی ازش در نمیاد.
     
    نوشته شده توسط einollahia در ‏8 مارس 2008
  4. linkin_park

    linkin_park Member

    ارسال‌ها:
    69
    تشکر شده:
    109
    امتیاز دستاورد:
    6
    شما چرا برا خودت میبری و میدوزی ؟! اول صبر کن ببین خود ایشون چی میگن بعد رو پست من نظر بده ... کاری به سابقتون تو مجید ندارم ولی درست نیس از زبان کس دیگری صحبت کنید ... چون جنبه ها متفاوته و از کجا مغلوم خود MRE یه جور دیگه برداشت کنه حرفمو ؟!
    شما اشتباه گرفتی منظورم رو ... من ایشون رو نمیشناسم و کارای قبلیشو ندیدم ... و طبق چیزی که میبینم نظر میدم ...
    من فقط خواستم بگم تو زیبراش برای شروع حرفه ای شدن باید مدل سازی پایه ای تو این برنامه یعنی Zsphere یاد بگیرن چون به نفعشونه ... راحت تر خواهند بود چون ارگانیک در مکس و برنامه های دیگه حتی low poly شم به خوش دستی zsphere نیستن ...


    خواهش میکنم همیشه جای خودتون نظر بدید ... ضربالمثل معروف "پا تونو از گلیم ......"
     
    نوشته شده توسط linkin_park در ‏8 مارس 2008
    NAKOOT از این پست تشکر کرده است.
  5. Miladbat

    Miladbat Well-Known Member

    ارسال‌ها:
    584
    تشکر شده:
    387
    امتیاز دستاورد:
    63
    بحث به حاشیه نره بهتره!!!
    البته آقای MRE نیازی به z نداره
    مدلینگشون oragnic عالیه
     
    آخرین ویرایش: ‏8 مارس 2008
    نوشته شده توسط Miladbat در ‏8 مارس 2008
  6. (MRE)

    (MRE) Well-Known Member

    ارسال‌ها:
    223
    تشکر شده:
    365
    امتیاز دستاورد:
    63
    خوب چند تا موضوع

    حقیقتا من فعلا خودم زیبراش کار نمی دونم و فعلا هدف بالاتری دارم.

    در واقع آبجکت های زیبراش برای تبلیغ نیست بلکه برای تست اولیه کار است که اگر اینطور نبود پوستر می زدند.و آبجکت اون هم خیلی چیز تاپی نبود.
    [​IMG]
    پیکاسو قبل از شروع به نقاشی کپی برداری می کرد تو 3d هم همین کارو باید کرد.

    این حرف کاملا اشتباهه. من قبل از شروع به کار با زیبراش اول تو سایت zbrushcentral کار و روش بسیاری از اونها رو دیدم
    و سپس مراحل کارم را تنظیم کردم.
    تا مدلینگ تو برنامه را بلد نباشی کار با zsphere راحت وقابل فهم نیست.و کار با zsphere نیازمند توانایی در sculpt دادن به کار است.

    در مورد سابقه ی مدلینگ خودم می تونم سر را تو 45 دقیقه و بدن را حداکثر 2 ساعت از روش box modeling در بیارم که بعضی از سر ها رو تو اینجا گذاشتم.

    من علیرضا هم برادران دوقلوییم.
     
    نوشته شده توسط (MRE) در ‏8 مارس 2008
  7. (MRE)

    (MRE) Well-Known Member

    ارسال‌ها:
    223
    تشکر شده:
    365
    امتیاز دستاورد:
    63
    خلاصه من میخوام اون بدن رو کامل و real کنم و فعلانردیک 2 ساعت روش کار کردم ومی خوام کاملش کنم.
    اگر کسی نظری داره توش مشکلی می بینه به من بگه.
     
    نوشته شده توسط (MRE) در ‏8 مارس 2008
  8. iranimation

    iranimation Member

    ارسال‌ها:
    284
    تشکر شده:
    246
    امتیاز دستاورد:
    16
    بابا بنده خدا چیزی نگفت که خواست تجربیاتش رو بهتون بگه
    اما من به نظر خودم zbrush فقط یه اسکالپتوره
    یعنی تو برنامه های دیگه کلیات مدل روبزنی بعد تو zbrush جزئیات رو بهش اضافه کرد
    نه اینکه از ب یه بسم اله مدلینگ رو تو z بزنیم
    من خودم فکر کنم 10 تا سیدی یا دی وی دی آموزش واسه zbrush دارم اما تو هیچکدومشون از Zsphere استفاده نکردن

    آقا linkin park شما هم اگه فقط زی براش کار می کنی بهت توصیه می کنم حتمت در کنارش مدلینگتو تو Base اصلیت قوی کنی
    می دونی چرا
    رو راست تو این مملکت واسه زی براش تره هم خورد نمی کنن (وسه بقیشم خورد نمی کنند چه برسه به zbrush )
    اگرم که مدلینگت تو نرم افزار های اصلی 3D قویه که خوب به کارت ادامه بده

    راستی دوقلوهای 3D کارهم اینقد تعصب رو کار هم نداشته باشتید (خواهشا)
     
    نوشته شده توسط iranimation در ‏8 مارس 2008
    shahram_gh از این پست تشکر کرده است.
  9. pythoN

    pythoN Active Member

    ارسال‌ها:
    1,148
    تشکر شده:
    685
    امتیاز دستاورد:
    36
    سلام .
    کارت با زیبراش عالیه .
    یه مشکل کوچیک داری اونم روی اناتومیه . تناسب پاها ، شانه و سر .
    موفق باشی .
     
    نوشته شده توسط pythoN در ‏8 مارس 2008

به اشتراک بگذارید