پشتیبانی دیو

milad_r

Member
سلام دوستان و اساتید
من مدتی دارم دیو low poly می سازم!!!:green:
تو این کار سعی کردم تکسچرینگ رو به شکل تجربی یاد بگیرم...
از 3ds max , zbrush , photoshop, uvlayout استفاده کردم...:paint:

مدل lowpoly دارای 6648 پلیگان هستش...
اگر ممکنه نقد بفرمایید تا اشکالاتم رو بفهمم...:rose:
6.jpg
8.jpg
10.jpg
11.jpg
 
مدل خوبی در اومده ولی به نظرم واسه تکسچرش ، بهتر نیس رگ هاش با تکسچرش هماهنگ باشن؟
یعنی یه ردی از رگا روی تکسچر باشه؟
به نظرم اینطوری بهتر میشه

موفق باشی :rose:
 

madmaster_3d

Well-Known Member
خیلی عالیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه. حال کردم و فقط اون تبر ها رو حذف کن. خیلی خوشگل و خپل هستش :)
 

milad_r

Member
مدل خوبی در اومده ولی به نظرم واسه تکسچرش ، بهتر نیس رگ هاش با تکسچرش هماهنگ باشن؟
یعنی یه ردی از رگا روی تکسچر باشه؟
به نظرم اینطوری بهتر میشه

موفق باشی :rose:
خیلی ممنونم ...
حتما اعمال می کنم و نتیجه رو میزارم همین جا....
:rose:
 

milad_r

Member
خیلی عالیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه. حال کردم و فقط اون تبر ها رو حذف کن. خیلی خوشگل و خپل هستش :)
خیلی ممنونم...
این نیزه و تیغه توی طرح اصلیم هستش :-?
تکسچرش خوب نشده یا مدلش ؟
سعی می کنم بهترش کنم
بازم ممنون..
 

Holmium

Member
آقا خسته نباشی یه سوال دارم
این uvlayout چیه که استفاده کردین یکم توضیج بدید ممنون می شم
 

rasoulvalli

Well-Known Member
دوست عزیز نمیدونم چندمین کارته. اگه اولین کارته خوبه اما جای کار خیلی خیلی داره. اولا اینکه درسته که مدل لو پولی هست اما جاهایی مثل شاخ که انحنای زیادی دارن رو لو نگیر. دوما ماهیچه های همچین موجودی باید خیلی پر تر و عضلانی تر باشه. سوما تکسچر کار خیلی جای کار داره اصلا رنگ مناسبی نداره و خیلی فلت هستش سعی کن با زی براش براش نرمال مپ درست کنی که حالت برجستگی بهش بده. کلا بعنوان یه کار تجربی بد نیست. تمرین بیشتری داشته باش و سعی کن طراحی و ترکیب رنگ رو هم در کنار نرم افزار یاد بگیری.
 

milad_r

Member
دوست عزیز نمیدونم چندمین کارته. اگه اولین کارته خوبه اما جای کار خیلی خیلی داره. اولا اینکه درسته که مدل لو پولی هست اما جاهایی مثل شاخ که انحنای زیادی دارن رو لو نگیر. دوما ماهیچه های همچین موجودی باید خیلی پر تر و عضلانی تر باشه. سوما تکسچر کار خیلی جای کار داره اصلا رنگ مناسبی نداره و خیلی فلت هستش سعی کن با زی براش براش نرمال مپ درست کنی که حالت برجستگی بهش بده. کلا بعنوان یه کار تجربی بد نیست. تمرین بیشتری داشته باش و سعی کن طراحی و ترکیب رنگ رو هم در کنار نرم افزار یاد بگیری.

ممنون از راهنمایتون...:rose:
حتما تلاشمو بیشتر میکنم...:paint:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا