دومین رایگان به شرط بنر

galiver60

Active Member
دومین رایگان به شرط بنر
اگر مایل هستید که صاحب دومینی در ازای قرار دادن بنر شوید به آدرس http://bazikon.ir مراجعه کنید . اگر با شرایط این سایت کنار بیایید می توانید صاحب یک دومین تاپ به صورت رایگان شوید . شرایط واگذاری در آدرس فوق درج شده است .
 

dk-arta

Member
اگر پنل در اختيار خودمون باشه قبوله
وگرنه فايده اي نداره
چون هيچ اينده اي نداره
 

galiver60

Active Member
اگر پنل در اختيار خودمون باشه قبوله
وگرنه فايده اي نداره
چون هيچ اينده اي نداره

در اختیار قرار دادن کنترل پانل دومین ممکن نیست اما دلیل دارد : چون اگر کنترل پانل در اختیار دریافت کننده دومین قرار گیرد دریافت کننده دومین به آسانی می تواند پسورد کنترل پانل را تغییر دهد و یا حتی دومین را ترانزفر نماید و این یعنی از دست رفتن دومین در حالی که بنده فقط قصد دارم دومین را در مقابل قرار دادن بنر در اختیار واجدین شرایط قرار دهم ! در مورد نظر شما که این کار آینده ای ندارد هم موافق نیستم چون این کار هم به سود شما است و هم به سود من . برای شما سود دارد چون نمی توانید دومین های معرفی شده در این آدرس را به قیمتی معقول خریداری کنید و به سود من هست چون من نمی توانم همه این دومین ها را مدیریت کنم و برای تک تک آنها سایت احداث کنم و سایت های احداث شده به روز نگه دارم و غیره . می بینید که این کار نوعی همکاری فی مابین است . شما در ازای همکاری با ما قرارداد کتبی دریافت می کنید که به امضای من و شما رسیده است و کاملا قانونی است و بنابراین نه شما می توانید بعدا نقض قرارداد کنید و نه بنده پس می بینید که این قرارداد کاملا محکم و با در نظر گرفتن تمامی شرایط است و شما می توانید مطمئن باشید که بنده در اینده نقض قرارداد نخواهم کرد و اگر مایل به این کار هم نباشید می توانید دومین را خریداری کنید البته قیمت این دومین ها خیلی بالا است !
 

galiver60

Active Member
تعدادی از دوستان با ارسال پیغام خصوصی درخواست ثبت دومین خاصی را به صورت رایگان دارند که باید تاکید کنم بنده نمی توانم این کار را انجام دهم فقط می توانم دومین های قید شده در آدرس http://bazikon.ir را به رایگان در اختیار شما قرار دهم .
 

جدیدترین ارسال ها

بالا