سلام.دوستان همه نظرات کامل رو دادن.ما هم بیایم یه بوق بزنیم
بووووووووووق
ببینید مدل که خوبه اما من تو خیطه کاری خودم بحث رو ادامه میدم.یعنی رندر و پست
ببینید دوست من این کار ما از چند منبع نور استفاده بکنیم به جای gi خب این اصلا خوب نیست.مثل این میمونه شما بگی نمک نمی زنم به غذا اما با چند تا چیپس نمکی غذا رو نمکی میکنم!
چه مثال بی ربطی!
فناوری gi در حقیقت شبیه ساز دنیای واقعی هست. که نور رو عین واقعی توی دنیا توزیع بکنه.
شما با چندتا منبع نور کم و gi می تونین فضا رو عین واقعیت درست بکنین.
تو کارتون هم بهتره این قدر مستقیم تبلیغات سایت و اینها نباشه.حداقل نه اینجوری تابلو.به صورت یه تکسچر کثیفی چیزی بیان بشه.
و نکته ای که رضا اشاره کرد.
تمام زیبایی رندر های استدیو به رفلکت های سفید و کاملا کنترل شده ای هست از انعکاس لامپ های سفید توی بدنه فلز اتفاق میافته.
ترفند زیاده اما شما هم می تونین چندتا صفحه سفید درست بکنین طوری که رفلکتش توی بدنه ماشین بیافته.
پیشنهادم اینه برای اینکه کارتون حرفه ای بشه باید کارهای حرفه سه بعدی زیاد ببنیند.سایت های حرفه ای مثل اورموشن یا cgsocity
به بلوغ کامل رسیدن.
شما کافیه بری توی تاپ گالری بهترین کار ماشین رو ببنیند.بعد اسم کاربری که اونو انجام داده ببنید.اسمش رو توی قسمت profilo سرچ کنین.وقتی پیداش کنین می بینین مثلا طرف 100 تا کار ماشین فوق العاده انجام داده!
http://www.evermotion.org/portfolio