چرا باید به خریدن پرچم فکر کنیم؟

پرچم را میتوان متداول ترین و پرکاربردترین محصول برای تشریفات سازمانی و یا تبلیغات دانست. این محصول علاوه بر داشتن بار تشریفاتی میتوان از بار تبلیغاتی آن به طور موثر استفاده کرد.

نشان دادن ارادت و احترام به کشور و فرهنگ آن: پرچم کشورها و پرچم ملل معمولاً نشان فرهنگ، مذهب و ویژگی‌های آن کشور را نشان می‌دهد.

  • استفاده در مراسمات و تشریفات: برای معرفی برند و لوگو سازمانی و یا در همایش ها و سمینارها
  • استفاده در سازمان‌ها و شرکت‌ها: پرچم در سازمان‌ها و شرکت‌ها به عنوان نماد شناسایی و هویت بصری مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • استفاده در دکوراسیون داخلی: پرچم به عنوان یکی از وسایل دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • استفاده در تبلیغات: پرچم به عنوان یکی از وسایل تبلیغاتی و نیز پرچم تبلیغاتی به صرفه ترین محصول تبلیغاتی است.
به طور کلی، چاپ پرچم تبلیغاتی به دلیل داشتن ارزش نمادین و هویتی برای افراد و سازمان‌ها، دارای مزیت‌هایی است.

بهترین پرچم برای تبلیغات چه پرچم است؟​


پرچم‌های تشریفاتی و تبلیغاتی برای استفاده در مراسمات و تشریفات مختلف مناسب هستند. بطور قطع پرچم ایستاده، پرچم ساحلی و پرچم رومیزی بهترین محصولات برای تبلیغات شماست. این پرچم ها به دلیل داشتن ابعاد مناسب، دید عالی، محل نصب ویژه و نیز قیمت آن درصد موفقیت بالایی در تبلیغات خواهند داشت.
در برخی موارد، پرچم تبلیغاتی ایستاده می‌تواند به عنوان یک المان تبلیغاتی خاص استفاده شود.در ایران، چاپ پرچم تبلیغاتی توسط بسیاری از شرکت‌های چاپ و تولید کننده پرچم انجام می‌شود. برای سفارش پرچم، میتوان به سایت و یا مجموعه
ایران پرچم تولید کننده انواع پرچم با سابقه 20 سال در صنعت چاپ پرچم مراجعه کرد.
پرچم بادبانی تبلیغاتی

چگونه سفارش پرچم خود را ثبت کنم؟


برای سفارش پرچم تبلیغاتی، می‌توانید به شرکت‌های تولید کننده و چاپ کننده پرچم تبلیغاتی مراجعه کنید یا از طریق سایت‌های اینترنتی سفارش دهید. در ادامه، مراحل سفارش پرچم تبلیغاتی را برای شما توضیح می‌دهیم:

  1. انتخاب نوع پرچم: پرچم تبلیغاتی در مدل های مختلفی شامل پرچم اهتزاز، رومیزی، تشریفاتی یا ایستاده، ساحلی، دستی یا ریسه تولید میگردد. در قدم اول سفارش پرچم تبلیغاتی، نوع پرچم مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  2. انتخاب جنس پارچه: پارچه‌های مختلفی برای ساخت پرچم تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. پارچه های پرچم شامل: پارچه ساتن براق و مات، مخمل و جیر میباشد.
  3. ارسال طرح چاپی یا طراحی طرح: برای سفارش پرچم تبلیغاتی، باید طرح چاپی مورد نظر خود را برای ما ارسال کنید. با چاپ دیجیتال امکان چاپ لوگو و نام شرکت، محصول یا خدمات و یا عکس با بالاترین کیفیت بر روی پرچم فراهم است.
  4. ارسال سفارش: پس از انجام مراحل بالا، می‌توانید سفارش خود را به شرکت تولید کننده و چاپ کننده پرچم تبلیغاتی ارسال کنید. در ایران پرچم، امکان سفارش آنلاین نیز فراهم می‌باشد.
پرچم تبلیغاتی ایستاده

چگونه پرچم تبلیغاتی با کیفیت بخرم؟​

برای داشتن بهترین کیفیت چاپ بر روی پرچم تبلیغاتی، می‌توانید روش‌های زیر را مد نظر داشته باشید:
  1. انتخاب جنس پارچه: جنس پارچه برای ساخت پرچم تبلیغاتی بسیار مهم است. پارچه‌های با کیفیت بالا مانند ساتن مات و ژرسه و مخمل بوده که کیفیت چاپ را بالا میبرند.
  2. استفاده از روش چاپ مناسب: برای داشتن بالاترین کیفیت چاپ در پرچم تبلیغاتی، روش چاپ سابلیمیشن یا همان چاپ دیجیتال بهترین گزینه‌ است.
  3. استفاده از تصاویر با کیفیت بالا: طرح شما باید لایه باز باشد یا در صورت ارسال تصویر باید بالاترین کیفیت باشد. کیفیت پایین باعث کاهش کیفیت چاپ میشود.
  4. انتخاب شرکت مطمئن: برای داشتن بهترین کیفیت چاپ، باید به شرکت چاپ با تجربه و ماهر در این زمینه مراجعه کرد. ایران پرچم بدلیل داشتن مدرن ترین خط تولید و چاپ پرچم و نیز سابقه 20 سال در صنعت چاپ پرچم کشور از مهمترین شرکتهای ساخت پرچم کشور است.
high quality image for flag print.jpg
 

پیوست ها

  • 20220430_145512.jpg
    20220430_145512.jpg
    740.1 کیلوبایت · بازدیدها: 0

جدیدترین ارسال ها

بالا