بی بی کد دفتر کار

max vray

کاربر VIP
سلام دوستان این کار تازه دیروز زدم واستم ببینم نظر شما چیه.فضا طراحی خاصی نداره طراحیشم با من نبوده من فقط سه بعدی سازیش به عهده داشتم اما سعی کردم تو رندرش سنگ تموم بگذارم:)
زمان رندر حدودا 29 دقیقه
نرم افزار ها
3ds max 2012\vray 2\ps 5
اموزش ساخت نور حجمی که از پنجر زده بیرون رو هم پیوست کردم.اگه اموزش خوانا نبود بگین یکی دیگه بسازم.
 

پیوست ها

  • office.3.jpg
    office.3.jpg
    250.8 کیلوبایت · بازدیدها: 148
  • office.jpg
    office.jpg
    184.2 کیلوبایت · بازدیدها: 114
  • nure hajmi.jpg
    nure hajmi.jpg
    288.6 کیلوبایت · بازدیدها: 104
آخرین ویرایش:

sallarmelli

Active Member
خیلی خوب شده خصوصا نورش که خیلی عالیه اگه مایل بودی یه شات از نورهاش بذار
فقط چند نکته
تسکچر توی سقف رو به نظرم خوب نشده
با تار بودن شیشه ها هم حال نکردم
اون هاشور مورب روی شیشه و درچوبی چی هست که یه کم اومده پایین تر
کاش ساختمان های بیرون تکسچر سمت چپ با راست فرق می کرد تا کار رئال تر می شه
راستی فریم هایی که در دید مستقیم دوربین هستن خوب دیده نمی شن انگار بدون فریم هست ........

باز هم می گم خیلی قشنگ شده دوستش دارم اون فونت امضای روی کار هم قشنگه:rose:
 
آخرین ویرایش:

Hamed

Active Member
درود
تعارف کنم یا بگم؟؟؟
اول از هه خسته نباشی...
کاری که بخوایی زود به نتیجه برسونیش همین میشه کارگیرایش بالاست اما رندر و تکسچرا با کفیت پاینه...
آدم وقتی خودش کار میکنه کارشو میبینه میگه عالیه توپه ترکوندم ولی وقتی نظر میگره میبینه مالی نشده خودمو میگم...
تکسچر چوب سقف رو ببین ایده قشنگیه ولی میشد این ایدرو با تکسچر بهتری پرورش داد...
دور گچ بری بیضی سقف اصلا سایه نیست و این به بیننده القا میشه که این از سقف جداست...
اون تیکه فرشی که از کادر دوربین کمی معلومه مثله یه تیکه ورقه شده اصلا حس نمد یا فرش نداره...
ولی اون کمده و متریال شیشه خیلی خوب در اومده...
تکسچر دسته صندلی...
زاویه نامناسب دوربین...
بی هدف بودن زاویه نسبت به طرح کلی...
یکم تو فیلتر فتوشاپ زیاده روی کردی...
ببین داداش گلم باید برای کار خوب زحمت کشید و گرنه مثله من تو همین سطح و لول پاین میمونی...
میشد اینطوریم نقدش کرد...
واااااااااااااایییییییییییی بابا ترکوندیا...البته میشد یکم روش بیشتر کار کنی جایی کار داره...


آرزوی من دیدن موفقیت توست...




علی علی
 

max vray

کاربر VIP
خیلی خوب شده خصوصا نورش که خیلی عالیه اگه مایل بودی یه شات از نورهاش بذار
فقط چند نکته
تسکچر توی سقف رو به نظرم خوب نشده
با تار بودن شیشه ها هم حال نکردم
اون هاشور مورب روی شیشه و درچوبی چی هست که یه کم اومده پایین تر
کاش ساختمان های بیرون تکسچر سمت چپ با راست فرق می کرد تا کار رئال تر می شه
راستی فریم هایی که در دید مستقیم دوربین هستن خوب دیده نمی شن انگار بدون فریم هست ........

باز هم می گم خیلی قشنگ شده دوستش دارم اون فونت امضای روی کار هم قشنگه:rose:
سلام مرسی همه نظراتت قبول دارم.اونا نور حجمی هستش که اموزشش ساختم گذاستم تو پست اول
نوری در کار نیست فقط hdri
:rose:
درود
تعارف کنم یا بگم؟؟؟
اول از هه خسته نباشی...
کاری که بخوایی زود به نتیجه برسونیش همین میشه کارگیرایش بالاست اما رندر و تکسچرا با کفیت پاینه...
آدم وقتی خودش کار میکنه کارشو میبینه میگه عالیه توپه ترکوندم ولی وقتی نظر میگره میبینه مالی نشده خودمو میگم...
تکسچر چوب سقف رو ببین ایده قشنگیه ولی میشد این ایدرو با تکسچر بهتری پرورش داد...
دور گچ بری بیضی سقف اصلا سایه نیست و این به بیننده القا میشه که این از سقف جداست...
اون تیکه فرشی که از کادر دوربین کمی معلومه مثله یه تیکه ورقه شده اصلا حس نمد یا فرش نداره...
ولی اون کمده و متریال شیشه خیلی خوب در اومده...
تکسچر دسته صندلی...
زاویه نامناسب دوربین...
بی هدف بودن زاویه نسبت به طرح کلی...
یکم تو فیلتر فتوشاپ زیاده روی کردی...
ببین داداش گلم باید برای کار خوب زحمت کشید و گرنه مثله من تو همین سطح و لول پاین میمونی...
میشد اینطوریم نقدش کرد...
واااااااااااااایییییییییی یی بابا ترکوندیا...البته میشد یکم روش بیشتر کار کنی جایی کار داره...


آرزوی من دیدن موفقیت توست...
به به سلام حامد عزیز
همه صحبتاتو قبول دارم ممنون.اون دایره واقعا به سقف نچسبیده معلق
برای بهتر دیدن اون قالیچه نخی یک رندر دیگه هم اضافه کردم.
:rose:
به نظر من خوبه به جز بخش چوبی سقف که اصلاً همخوانی نداره با فضا و تصنعی شده
سلام ممنون:rose:
 

sidsid

Well-Known Member
سلام
بیشتر نکات رو دوستان گفتند
نور حجمی و زاویه اون خوب نشده برای این کار بهتره از after effects یا نر افزار های مشابه استفاده کنی که پلاگین و امکانات مخصوص این کار رو دارند و مخصوصا یک عکس رفرنس با نورپردازی مشابه
موفق و پیروز باشی

یا علی
 

maxpin206

Well-Known Member
محمد جان با این نورت ترکوندی
واقعا کارت زیبا شده ولی به جزئیات کار توجه نکردی
فرم اون پنجرت چیه؟(Curtain Wall) کار کردی؟
پروفیل هاش یه مقدار ضخیم نیست؟
راستی یه اموزش از نور پردازی hdri بزار خیلی نیاز دارم!!!!!!!!!!

 

<<SAJJAD>>

Well-Known Member
بابت آموزش ممنون ولی رندر ها واسه یه حرفه ای مثه شما زیاد خوب نشدن. جون من نارحت نشییی!:rose: :rose::rose:.
البته باید زمانی هم که روش گذاشتین در نظر بگیریم. توی قسمت بالای رندر و بیرون نور خیلی زیاده ولی اثری از نور روی میز و زمین نیست. دایره روی سقف هم عجیب غریب شده. رندر 3 هم رنگش زیاده . اون حجم نور هم تو آموزشت خوبه و به اون کار میاد ولی اینجا خوب نیست .
 
قبل از هرچیز محمد جان بخاطر زحمتی که کشیدی بهت تبریک میگم:rose:

من از کلیت کار خوشم اومد + ( نظرات دوستان ) که با بعضی از نظرها موافق بودم.

موفق باشی
 

max vray

کاربر VIP
سلام محمد جان:rose:
من هم با نظر دوستان موافقم،ولی در کل کارت به من احساس خوبی رو ميده،خسته نباشی
ممنون:rose:
سلام
بیشتر نکات رو دوستان گفتند
نور حجمی و زاویه اون خوب نشده برای این کار بهتره از after effects یا نر افزار های مشابه استفاده کنی که پلاگین و امکانات مخصوص این کار رو دارند و مخصوصا یک عکس رفرنس با نورپردازی مشابه
موفق و پیروز باشی

یا علی
سلام.کجای افتر افکت هستش؟
ممنون:rose:
محمد جان با این نورت ترکوندی
واقعا کارت زیبا شده ولی به جزئیات کار توجه نکردی
فرم اون پنجرت چیه؟(Curtain Wall) کار کردی؟
پروفیل هاش یه مقدار ضخیم نیست؟
راستی یه اموزش از نور پردازی hdri بزار خیلی نیاز دارم!!!!!!!!!!
سلام اقا مدیر:green:
قوتی هستش با ابعادی که بهم دادند طرحش زدم
اموزش هم کاملش ایجا هستش
ممنون:rose:
خیلی عالی شدهــ تبریک دوست من.
موفق باشی.

___________
ممنون مثل همیشه :rose:
بابت آموزش ممنون ولی رندر ها واسه یه حرفه ای مثه شما زیاد خوب نشدن. جون من نارحت نشییی!:rose: :rose::rose:.
البته باید زمانی هم که روش گذاشتین در نظر بگیریم. توی قسمت بالای رندر و بیرون نور خیلی زیاده ولی اثری از نور روی میز و زمین نیست. دایره روی سقف هم عجیب غریب شده. رندر 3 هم رنگش زیاده . اون حجم نور هم تو آموزشت خوبه و به اون کار میاد ولی اینجا خوب نیست .
مرسی از ما اماتورا بیشتر از این بر نماید:rose:
قبل از هرچیز محمد جان بخاطر زحمتی که کشیدی بهت تبریک میگم:rose:

من از کلیت کار خوشم اومد + ( نظرات دوستان ) که با بعضی از نظرها موافق بودم.

موفق باشی
مرسی شما لطف داری:rose:
آقا خیلی خوب شده
شما که کارت درسته
یه آموزشی هم در مورد این اچ دی آر می دی چه طور در این صحنه استفاده کردی؟
مرسی.اینم لینک اموزش:rose:
 

emad04

Well-Known Member
سلام محمد خوبی ؟
کارت خیلی خوب شده مثل همیشه .
عاشق سبک و سیاق کاراتم . :green::rose:
از بابت آموزش هم ممنون کارساز هست :rose:
تبریک
 

Mehroo

Member
به نطر من که توی رندر چیزی کم نذاشتی
هم رندر عالی شده هم پست پرو خیلی خوبه
اگر ایرادی هم به کار وارده مشکل از معماریه نه رندر و همونطوری که اشاره کردی معماریش از خودت نبوده
مرسی که اموزش ساخت نور حجمیت رو هم گذاشتی اگه این کار رو نمیکردی کسی نمیفهمید با پست پرو زدیش
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام محمد جان.فوق العاده شده.فوق العاده
کنتراست کار خیره کننده هست.واقعا تضاد رنگی به نحو احسن خودشو نشون داده
سبز بیرون خیلی قشنگ شده.یه مقدار اوربرایت شده.
رندری که بامبو کوچولو جلو هست عالی شده.اون یکی خوب شده
وقتی که بنجره به این بزرگی میزاریس بک گراند دیگه بیرون نیست.عضوی از صحنه هست. نباید اینقدر اوربرایت بشه
نور حجمی خوب نشده.چرا؟ لازمه نشون دادنش فضای تاریک هست.
دلیل دیگش هم این که غیر واقعی هست.اگه بخوای واقعی باشه یه راه ساده تر هست.

از فایلت save as بگیر. تمامی آبجکت هاتو یه متریال ساده به همه بده.
روی scan line یا منتال ری بزار.
به نورت سایه از نوع shadow map معمولی بده
برو توی تنظیمات اتمسفر volom light بده.
آبجکت شیشه هاتو دیلیت کن که مانع نشه
با تنظیمات بازی کن و یه خروجی توپ بگیر.
برای یادگیری بیشتر فایل archinterior 6 کار شماره 8 رو نگاه کنین.
attachment.php

بچه ها هاردم دیگه بالا نمیاد.احتمالا باید بفرستم گارانتی.فقط دنبال یه راه هستم که بتونم بک آپ بگیرم.

 

پیوست ها

  • 7f7a94661e3f3997c34f9d654b252239.jpg
    7f7a94661e3f3997c34f9d654b252239.jpg
    87.6 کیلوبایت · بازدیدها: 51

max vray

کاربر VIP
هلاک کاراتم:د
ازین حقه و ترفندات یه آموزشی بساز بذار منم یاد بگیرم:د
سلام بهرنگ جان
مرسی تو که خودت استااااااااااااااااااااااااد مایی:green::rose:
سلام محمد خوبی ؟
کارت خیلی خوب شده مثل همیشه .
عاشق سبک و سیاق کاراتم . :green::rose:
از بابت آموزش هم ممنون کارساز هست :rose:
تبریک
سلام عماد جان ممنون
من خوب تو خوبی؟
خوشحالم کار دوست داشتی:rose:
به نطر من که توی رندر چیزی کم نذاشتی
هم رندر عالی شده هم پست پرو خیلی خوبه
اگر ایرادی هم به کار وارده مشکل از معماریه نه رندر و همونطوری که اشاره کردی معماریش از خودت نبوده
مرسی که اموزش ساخت نور حجمیت رو هم گذاشتی اگه این کار رو نمیکردی کسی نمیفهمید با پست پرو زدیش
سلام مهرداد جان ممنون که جان مطلب رو بیان کردی:rose::rose:
سلام محمد جان.فوق العاده شده.فوق العاده
کنتراست کار خیره کننده هست.واقعا تضاد رنگی به نحو احسن خودشو نشون داده
سبز بیرون خیلی قشنگ شده.یه مقدار اوربرایت شده.
رندری که بامبو کوچولو جلو هست عالی شده.اون یکی خوب شده
وقتی که بنجره به این بزرگی میزاریس بک گراند دیگه بیرون نیست.عضوی از صحنه هست. نباید اینقدر اوربرایت بشه
نور حجمی خوب نشده.چرا؟ لازمه نشون دادنش فضای تاریک هست.
دلیل دیگش هم این که غیر واقعی هست.اگه بخوای واقعی باشه یه راه ساده تر هست.

از فایلت save as بگیر. تمامی آبجکت هاتو یه متریال ساده به همه بده.
روی scan line یا منتال ری بزار.
به نورت سایه از نوع shadow map معمولی بده
برو توی تنظیمات اتمسفر volom light بده.
آبجکت شیشه هاتو دیلیت کن که مانع نشه
با تنظیمات بازی کن و یه خروجی توپ بگیر.
برای یادگیری بیشتر فایل archinterior 6 کار شماره 8 رو نگاه کنین.
سلام عارف جان مرسی به کار سر زدی:rose:
حتما تو کارای بعدیم این مشکلات رفع میکنم.
مرسی بابت اموزش خوبت.از پلاگین ویری ماسک هم میشه استفاده کرد.ازش قافل نشو.:green:
ممنون:rose:
 
به به اساسا کار بسیار عالی شده و hdri نورپردازی رو بسیار عالی کرده
کارت بسیار متفاوت و عالی شده ولی طراحی کارای خودت خیلی معمارانه تره
congratulate
 

جدیدترین ارسال ها

بالا