Farrokh
Active Member
این حرفی که می زنم حرف خودم نیست
حرف مارک دنکو هست (اوتو دسک مستر 2007)
هر چقدر وقت صرف یک کار سه بعدی می شه به همون اندازه باید صرف post production بشه
مارک می گه که هیچوقت برای بدست آوردن رنگ و نور مناسب بارها و بارها کارهاش رو رندر نمی کنه و بخش اعظم اون رو در پست اجام می ده
با این وجود برای آموزش خیلی خوبه که رندر های زیاد بگیری
---------------------------------------
یه ایراد معماری بگیرم
برای اینکه دو وجه از یک اتاق از سقف آویزون باشن نیاز به سازه ی بسیار محکم و حساب شده داره که به یقین اصلا مقرون به صرفه نیست
-----------------------------------------
من فکر می کنم منضور سروش جان سایز سایه ها هست نه اپاسیتی اونها
------------------------------------------------------------------------
راستی لبه ها رو یه پخی بزن چون هرگز در واقعیت زاویه ی 90 درجه ی تمیز وجود نداره
موفق باشی
حرف مارک دنکو هست (اوتو دسک مستر 2007)
هر چقدر وقت صرف یک کار سه بعدی می شه به همون اندازه باید صرف post production بشه
مارک می گه که هیچوقت برای بدست آوردن رنگ و نور مناسب بارها و بارها کارهاش رو رندر نمی کنه و بخش اعظم اون رو در پست اجام می ده
با این وجود برای آموزش خیلی خوبه که رندر های زیاد بگیری
---------------------------------------
یه ایراد معماری بگیرم
برای اینکه دو وجه از یک اتاق از سقف آویزون باشن نیاز به سازه ی بسیار محکم و حساب شده داره که به یقین اصلا مقرون به صرفه نیست
-----------------------------------------
من فکر می کنم منضور سروش جان سایز سایه ها هست نه اپاسیتی اونها
------------------------------------------------------------------------
راستی لبه ها رو یه پخی بزن چون هرگز در واقعیت زاویه ی 90 درجه ی تمیز وجود نداره
موفق باشی