دعوت به همکاری در شبکه اجتماعی گرافسا

ghiamat

New Member
با سلام و تبریک سال نو خدمت شما دوست عزیز : امیدوارم همیشه موفق باشین. با توجه به راه اندازی شبکه اجتماعی گرافسا ، از شما هنرمند عزیز جهت عضویت ، فعالیت و به نمایش گذاشتن آثار خودتون در این شبکه دعوت میکنم.

لازم به توضیح است که گرافسا شبکه اجتماعی است برای هنرمندان تجسمی و طراحان گرافیک ایرانی که توسط اعضایش به روز می شود. هدف اصلی گرافسا جمع آوری هنرمندان خوب کشورمان در یک محیط سالم و تخصصی است که در آن با تبادل اطلاعات می توان به ایده های نو و تحولی در انتشار آثار گرافیکی دست یافت. کاربران با فعالیت در این شبکه می توانند علاوه بر افزودن بر دانش و تجربه خود در مباحث تخصصی از لحاظ اقتصادی به کسب و کار خود رونق ویژه دهند.

امیدوارم شما رو تو گرافسا ببینم www.graphsa.ir

گرافسا مبتنی و مقید به قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می نماید.گرافسا یک شبکه اجتماعی خصوصی است و وابسته به هیچ نهاد و ارگان دولتی نیست.
گرافسا شبکه اجتماعی است برای هنرمندان تجسمی و طراحان گرافیک ایرانی که توسط اعضایش به روز می شود. هدف اصلی گرافسا جمع آوری هنرمندان خوب کشورمان در یک محیط سالم و تخصصی است که در آن با تبادل اطلاعات می توان به ایده های نو و تحولی در انتشار آثار گرافیکی دست یافت. هنرمندان گرامی با پر کردن یک فرم چند گزینه ای می توانند به راحتی به عضویت گرافسا درآمده و پس از آن با تکمیل اطلاعات شخصی و تحصیلی خود امکان ایجاد گالری و درج آگهی و امکانات دیگر را خواهند داشت.
گرافسا محیطی برای انتشار آثار ، تبادل ایده ها و ارزیابی آثار توسط کاربران و اعضاء دیگر سایت بوده که در قالب نظرهای ارسالی روی گالری های شخصی "که برای اعضاء توسط پست الکترونیک و یا بازدید از حساب کاربری خود قابل دریافت است" میسر می شود.
گرافسا فقط یک وب سایت نیست، شبکه ای است که همه هنرمندان تجسمی و گرافیک این سرزمین در آن جای دارند و با فعالیت در این شبکه می توانند علاوه بر افزودن بر دانش و تجربه خود در مباحث تخصصی از لحاظ اقتصادی به کسب و کار خود رونق ویژه دهند.

برخی از امکانات شبکه اجتماعی گرافسا به شرح زیر می باشند :


  • عضویت رایگان برای تمامی کاربران ، شرکت های تبلیغاتی، آموزشگاه ها و موسسات فرهنگی و هنری
  • امکان ایجاد پروفایل شامل اطلاعات شخصی ، ارتباطی و رزومه کاری
  • امکان ثبت آثار و نمونه کارهای گرافیکی به صورت تکی و یا در قالب آلبوم های مختلف با قابلیت ثبت سریع در موتورهای جستجو
  • امکان درج مطالب تخصصی و همسو با اهداف شبکه با قابلیت ثبت سریع در موتورهای جستجو
  • امکان کسب امتیاز بابت فعالیت های انجام گرفته در سایت
  • امکان دنبال کردن سایر کاربران و آگاهی از آخرین فعالیت های آنان
  • امکان ارسال پیام خصوصی برای سایر کاربران
  • امکان درج دیدگاه برای آثار و مطالب
  • ...
جهت کسب اطلاع از آخرین امکانات افزوده شده به شبکه ، به بخش " روند توسعه و پیشرفت شبکه " مراجعه نمائید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا