در خواست اسکریپت این سایت

foxdl

Member
سلام دوستان می خواستم بدونم این سایت چه جوری هستش کسی میتونه اطلاعاتی در مورد این جور سایت ها بده اگر بخوام یه همچین سایتی درست کنم چقدر هزینه داره چی کار باید بکنم مشکلی داره نداره ممنون مشم راهنمایی کنید
لطفا بگید چقدر هاست می خواد چه اسکریپتی خوبه استفاده کنم یه توضیح کامل ممنون می شم.هاست از کجا بگیرم.اسکریپت بخرم یا رایگان استفاده کنم؟
نمونه
Downloads.ir‬
 

hamedset

Member
به این جور سایتها اصطلاحا دانلود سنتر یا لیچر گفته میشه. حتما شما هم بارها به سایت های اشتراک فایل مثل : رپیدشر، فایل سرو، فایل سونیک، مگاآپلود و غیره رفتید و از آن فایل دانلود کرده اید. این سایت ها امکان دانلود را به کاربران خود می دهند ولی با سرعت خیلی پایین.
این سایتی که شما معرفی کردید و امثال این سایت، کارشان این است که شما لینک فایل خود را از سایت های اشتراک فایل مشخص به آن می دهید و این سایت در یک بازه ی زمانی مشخص فایل مورد نظر شما را روی سرورهای خود می آورد و لینک مستقیم را با سرعت بالا به شما می دهد تا دانلود کنید.
در مورد هاستینگ این جور سایت ها باید بگم که این سایتها فضای هاست و پهنای باند خیلی زیادی می خواهد و خیلی به هاست فشار میاد.
در مورد اسکریپت این سایتها هم فکر کنم رپید لیچ باشه. برای اطلاعات بیشتر میتونید به این انجمن مراجعه کنید. هم اسکریپت رایگان است و هم پولی . http://forum.dverleech.com/

هزینه این سایت ها هم به خاطر داشتن هاست قوی مطمئنا زیاد هست. من خودم کم کمش ماهانه 400 ، 500 هزارتومان پیش بینی می کنم.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا