دریافت کتاب : چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم!

absdostan

Active Member
PROPERSIA_how_to_train_your_dragon_1.jpg

سلام و عرض ادب اول از همه اگر این انیمیشن فوق العاده را ندید حتما به هر ترتیبی شده ببینید. دوم، مجبورم برای دوستانی که ندیدند خلاصه ای از داستان را مطرح کنم: یکی بود یکی نبود ... دهکده ای با مردمان وایکینگ که سالهاست مورد حمله انواع اژدهاها قرار می گیرد. پسر رئیس دهکده از همه ضعیفتر اما از همه باهوش تر، برآن می شود تا راهی برای مقابله با این آفت بیابد و بالاخره این توان را میابد تا اژدهایی را رام و تربیت کند و ادامه داستان ...
PROPERSIA_how_to_train_your_dragon_2.jpg
هدف پروپرشیا از قرار دادن این کتاب ها صرفا گذاشتن یک چیزی برای دانلود نیست! بلکه معتقدیم این دسته از کتاب های فوق العاده ارزشمند دوستان و هنرمندان ایرانیمان را هر چه بیشتر با فرآیندهای پیش تولید یک اثر، حال انیمیشن، فیلم کوتاه یا بلند آشنا می سازد. به شخصه هنگامی که این کتاب را مطالعه کردم سر تا پا خجالت کشیدم! و دلیل این شرمساری این بود که چه زحمتی پشت ساخت این انیمیشن بوده و من چقدر راحت این فیلم را دیده ام و به راحتی از آن گذشته ام. در حالی که از دیدگاه انیمیشن سازی و خلق فضاها و کاراکترهای منحصر به فرد باید سال ها این فیلم را مرور می کردم و هنرهای نهفته در آن را در حافظه ام می سپردم.
PROPERSIA_how_to_train_your_dragon_6.jpg

این کتاب 157 صفحه دارد و بصورت PDF درآمده و مراحل پیش تولید، از چگونگی ایجاد داستان تا اتودهای اولیه و نهایی تک به تک شخصیت های داستان و فضاهای موجود در فیلم را با تصاویری دیدنی مورد بررسی قرار می دهد.
PROPERSIA_how_to_train_your_dragon_3.jpg

کتاب The Art of How to Train Your Dragon یک کلاس آموزشی تمام عیار برای دوستانی که علاقمند به طراحی کاراکتر و تولید انیمیشن هستد به حساب می آید. انواع و اقسام اژدها با فرمت های گوناگون و با ظواهری بامزه و ترسناک در چندین مرحله طراحی شده و در حالت های مختلف به تصویر کشیده شده اند.
PROPERSIA_how_to_train_your_dragon_4.jpg


PROPERSIA_how_to_train_your_dragon_5.jpg

علاوه بر کاراکترها تک تک لوکیشن های این انیمیشن بسیار زیبا همگی از قبل ترکیب بندی شده و بارها و بارها با اتودهای دستی تغییر کرده اند تا بهترین های آنها را ما در بک گراند این فیلم نظاره گر باشیم.
PROPERSIA_how_to_train_your_dragon_7.jpg

اما از همه قسمت ها مهمتر بخش استوری بورد Story Board در این کتاب است که ما در آینده خیلی نزدیک هم DVD های آموزشی و هم نوشته های متعددی در این زمینه در پروپرشیا خواهیم داشت. استوری بورد یکی از نقاط ضعف کاملا آشکار در اکثر پروژه های ایرانیست و غالبا بدلیل عدم استفاده از آن، سکانس بندی ها و بسیاری از نماهای کاربردی و زیبا هنگام تولید فیلم از دست می رود. در این کتاب به طور مفصل به چگونگی و سکانس بندی استوری بوردها اشاره کرده و مطمئنم برای دوستان پرو پرشیا جذاب خواهد بود.




کتاب The Art of How to Train Your Dragon را با لینک مستقیم دانلود کنید و از مطالعه آن لذت ببرید.


PROPERSIA_The-Art-of-How-to-Train-Your-Dragon.png
فرمت فایل : PDF حجم فایل : 37.1 mb توضیحات : کتاب در 157 صفحه و تمام رنگی به زبان انگلیسی پسورد : www.propersia.com لینک دانلود : دریافت کتاب با لینک مستقیم
 

جدیدترین ارسال ها

بالا