LinkinForEver
مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
با سلام خدمت دوستان عزیز و گل مایا کار 
اول بسیار عذر میخوام که تاپیک رو اینجا زدم ، ولی مجبور شدم ، چون جاهای دیگه ی انجمن IS DEAD !!! ...
خب دوستان برم سر اصل مطلب ، من تیمی رو تشکیل دادم برای ساخت بازی به اسم S.K.N.O.T ...
این بازی هنوز تو مرحله ی مجوز ، اما یک سری کانسپت ها و مدل ها زده شده :
مدلر داریم ، کانسپت ارتیست داریم ، برنامه نویس هم داریم ، فقط گیر یک انیمیتور هستیم برای کار ...
کاراکتر های این بازی 3 تا هستن ، یکی که اول شخصه و دستهاش هست ، مثل اسحله ، شلیک و ...
دومین یک دختر بچه هست که خیلی سادست فقط راه میره و میشنه
سومین همین Fischer ـه که بالا میبینید ، خیلی کم تو بازی دیده میشه
حرکاتی مثل رو دیوار نشستن و حمله و دودین ، ولی حرکات خیلی سریع و زیاد قابل تشخیص نیست ...
برای انیمیتور از 8 تا 10 درصد از کل سود بازی در نظر گرفته شده ، و متاسفانه بودجه ای نداریم واسه اینکار و بعد از فروش هزینه پرداخت میشه ...
کار کاملا جدیه ، شما با هر ابزاری که راحتید ، میتونید انیمیت کنید ، چه مایا ، چه مکس و چه موشن بیلد ...
فقط کار باید تمیز انجام بشه چون کار جدی و بسیار دقیقه ...
ممنون از شما

اول بسیار عذر میخوام که تاپیک رو اینجا زدم ، ولی مجبور شدم ، چون جاهای دیگه ی انجمن IS DEAD !!! ...

خب دوستان برم سر اصل مطلب ، من تیمی رو تشکیل دادم برای ساخت بازی به اسم S.K.N.O.T ...
این بازی هنوز تو مرحله ی مجوز ، اما یک سری کانسپت ها و مدل ها زده شده :


مدلر داریم ، کانسپت ارتیست داریم ، برنامه نویس هم داریم ، فقط گیر یک انیمیتور هستیم برای کار ...
کاراکتر های این بازی 3 تا هستن ، یکی که اول شخصه و دستهاش هست ، مثل اسحله ، شلیک و ...
دومین یک دختر بچه هست که خیلی سادست فقط راه میره و میشنه
سومین همین Fischer ـه که بالا میبینید ، خیلی کم تو بازی دیده میشه
حرکاتی مثل رو دیوار نشستن و حمله و دودین ، ولی حرکات خیلی سریع و زیاد قابل تشخیص نیست ...
برای انیمیتور از 8 تا 10 درصد از کل سود بازی در نظر گرفته شده ، و متاسفانه بودجه ای نداریم واسه اینکار و بعد از فروش هزینه پرداخت میشه ...
کار کاملا جدیه ، شما با هر ابزاری که راحتید ، میتونید انیمیت کنید ، چه مایا ، چه مکس و چه موشن بیلد ...
فقط کار باید تمیز انجام بشه چون کار جدی و بسیار دقیقه ...
ممنون از شما

آخرین ویرایش: