درخواست فایل vrml پراید با حجم خیلی کم و مطابق نمونه

omid020

Member
سلام

من نیاز به مدل سه بعدی vrml پراید با فرمت wrl دارم. این توضیح رو هم بدم که از همین تالار من مدل پراید رو پیدا کردم و می دونم میشه با همون مدل خروجی vrml گرفت ولی من این مدل رو برای استفاده در یک نرم افزار شبیه سازی میخوام که خروجی این فایل درون انجمن خیلی خیلی براش حجیمه . هم چنین برای باز کردن این فایل مجبور شدم ورژن 2012 رو نصب کنم ولی واقعاً cpu سیستم من واسه کار کردن با این مدل حجیم خیلی ضعیفه و اذیت می کنه .
فضای داخل ماشین اصلاً برام مهم نیست و تنهای نما و فضای بیرونیش رو نیاز دارم و ترجیحاً تمام درها شیشه داشته باشند.
نمونه فایلی که نرم افزار شبیه سازی خیلی خوب بازش می کنه رو اینجا به عنوان نمونه میزارم، من یه پراید سفید رنگ میخوام که از نظر سایز و متریال قابل نمایش شبیه این مدلی باشه که پیوست کردم.
امیدوارم کمک کنید، چون سیستم خودم واقعاً جواب نمیده روش کار کنم .

سپاس
 

پیوست ها

  • Porsce-911.zip
    10.4 کیلوبایت · بازدیدها: 23

.:BehzAd:.

Active Member
دست عزیز تو تاپیک زیر نحوه تبدیل جسم به پروکسی رو گفتم یه سر بزن شاید به دردت خورد و یاد گرفتی

اینجا
 

omid020

Member
ممنون دوست عزیز، اگر سیستمی که دارم به من اجازه میداد راحت رو فایل کار کنم که اصلاً از خدامه از اول از روی بلوپرینتش خودم یه دونه طراحی کنم و همچنین از آموزش شما استفاده کنم . اما واقعاً الان محدودیت دارم و باز کردن اون فایل از طریق نسخه 2012 خیلی سیستم رو سنگین و کند می کنه و نمیشه راحت با آپشن ها کار کرد، اگرم بشه کار کرد فک کنم با این وضعیت خیلی زمان بر بشه.
من فقط یک نمای بیرونی از پراید سفید رنگ در حد فایل فایل پیوست شدۀ پست اول بدون هیچ افکت و جلوه ی خاصی میخوام که اونو برای پروژه ی شبیه سازی آماریم استفاده کنم . فقط یک هفته برای ارائه پروژه وقت دارم و از نظر زمانی در مضیغه ام .
اگر کسی لطف کنه و این فایل رو سریع آماده کنه، حاضرم دستمزد این کار رو بپردازم. دوستان اگر مایل بودید لطفاً برام پیام خصوصی بزارید .
 

جدیدترین ارسال ها

بالا