باسلام خسته نباشید
دوستان من حدود 3 ماه پیش سایتی رو برای مشتری طراحی کردم .
ایشون همان روزهای اول یک مشکل به من گفتند که من فراموش کردم حلش کنم ولی بعد از آن چندین ایمیل دیگه دادند و مشکلات دیگه ای رو گفتند که خب تمام مشکلات رو حل کردم ولی دیگه اشاره ای به مشکل اول نکردند .
خب سایت رو طراحی کردم ، نصب کردم براش .
دیگه خبری ازش نشد تا 1 ماه پیش گفت این مشکل رو داره و باید کامل هزینه رو برگردونی .
من گفتم چی .... تا به اینجا رسید که من مشکل رو دیدم و توی 10 دقیقه حلش کردم .
گفت پول رو باید کامل پس بدی و کلی بحث کردیم تا اینکه 30 درصد هزینه رو بهش برگشت کردم .
مشکل اینجاست که الان شکایت کرده و ادعای این رو داره که من باید کل هزینه سایت رو پس بدم .
میخواستم ببینم از لحاظ قانونی چنین چیزی ممکن هست ؟ یعنی اینکه یک مشکلی داشته و فقط یک بار به من گفته و دیگه نگفته تا الان ، آیا کاری میتونه بکنه ؟
ممنون میشم راهنمایی کنید
با تشکر
دوستان من حدود 3 ماه پیش سایتی رو برای مشتری طراحی کردم .
ایشون همان روزهای اول یک مشکل به من گفتند که من فراموش کردم حلش کنم ولی بعد از آن چندین ایمیل دیگه دادند و مشکلات دیگه ای رو گفتند که خب تمام مشکلات رو حل کردم ولی دیگه اشاره ای به مشکل اول نکردند .
خب سایت رو طراحی کردم ، نصب کردم براش .
دیگه خبری ازش نشد تا 1 ماه پیش گفت این مشکل رو داره و باید کامل هزینه رو برگردونی .
من گفتم چی .... تا به اینجا رسید که من مشکل رو دیدم و توی 10 دقیقه حلش کردم .
گفت پول رو باید کامل پس بدی و کلی بحث کردیم تا اینکه 30 درصد هزینه رو بهش برگشت کردم .
مشکل اینجاست که الان شکایت کرده و ادعای این رو داره که من باید کل هزینه سایت رو پس بدم .
میخواستم ببینم از لحاظ قانونی چنین چیزی ممکن هست ؟ یعنی اینکه یک مشکلی داشته و فقط یک بار به من گفته و دیگه نگفته تا الان ، آیا کاری میتونه بکنه ؟
ممنون میشم راهنمایی کنید
با تشکر