AREF
مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.خوبید؟ طبق معمول با یه کار بازاری ! اومدم
طرح 4 ارشدمعماری دانشگاه TU WIEN وین هست.
مدل سازی با نرم افزار rhino انجام شده.یکی از بچه های همون دانشگاه مدل کرد.
منم دیشت از 7 شب تا 2 کارو بستم.تا صبح رندر گرفت الانم در حال میل شدن به ایمیل مشتری هست.
طرحش خیلی جالب بود به نظرم.اما به نظرم شخصیم زیاد تو سه بعدیش موفق نبودم
اصلی ترین علتش شناخت نادرست از زاویه دوربین هست.هنوز بلد نیستم زاویه مناسب برای کارام پیدا کنم.
و اینکه متریال ها رو کلی سرخ آب سفید آب میدم اما هنوز نمی تونم چشمی رنگ بندی خوبی رو انجام بدم
آسمونش رو خودم دوست ندارم.لاجوردیش زیاد هست اما به خاطر فرم ابرهاش اینجوری گذاشتم.
در کل خودم به کار از 10 میدم 6. مطمئنا اگه همین کار دست اورموشنی ها میافتاد چیزی میزدن فکم می افتاد
زمان رندر هم هر فریم تقریبا 30 دقیقه هست.اول محاسبات gi رو به اندازه نصف سایز انجام دادم.بعد موقع رندر فایل های gi رو load کردم.
از ali118 هم خیلی خیلی ممنونم.تکنیک گاما 2.2 رو بهم یادآوری کرد
بلد بودم.ولی فکر میکردم الکی هست و با بالا بردن گاما توی خود کالر مپینگ درست میشه.اما فهمیدم برای اینکه کنتراست ها با گاما 2.2 مچ بشه باید توی Gamma & Lut درست بشه و عدد 2.2 گذاشته بشه.
اینم از کار
طرح 4 ارشدمعماری دانشگاه TU WIEN وین هست.
مدل سازی با نرم افزار rhino انجام شده.یکی از بچه های همون دانشگاه مدل کرد.
منم دیشت از 7 شب تا 2 کارو بستم.تا صبح رندر گرفت الانم در حال میل شدن به ایمیل مشتری هست.
طرحش خیلی جالب بود به نظرم.اما به نظرم شخصیم زیاد تو سه بعدیش موفق نبودم
اصلی ترین علتش شناخت نادرست از زاویه دوربین هست.هنوز بلد نیستم زاویه مناسب برای کارام پیدا کنم.
و اینکه متریال ها رو کلی سرخ آب سفید آب میدم اما هنوز نمی تونم چشمی رنگ بندی خوبی رو انجام بدم
آسمونش رو خودم دوست ندارم.لاجوردیش زیاد هست اما به خاطر فرم ابرهاش اینجوری گذاشتم.
در کل خودم به کار از 10 میدم 6. مطمئنا اگه همین کار دست اورموشنی ها میافتاد چیزی میزدن فکم می افتاد
زمان رندر هم هر فریم تقریبا 30 دقیقه هست.اول محاسبات gi رو به اندازه نصف سایز انجام دادم.بعد موقع رندر فایل های gi رو load کردم.
از ali118 هم خیلی خیلی ممنونم.تکنیک گاما 2.2 رو بهم یادآوری کرد
بلد بودم.ولی فکر میکردم الکی هست و با بالا بردن گاما توی خود کالر مپینگ درست میشه.اما فهمیدم برای اینکه کنتراست ها با گاما 2.2 مچ بشه باید توی Gamma & Lut درست بشه و عدد 2.2 گذاشته بشه.
اینم از کار
پیوست ها
آخرین ویرایش: