Fa خواندن ورودی فلش مموری

arash-mmb-tz

Active Member
ربط داره چون شما تو ویندوز 64 بیتی با پروسه 32 بیتی بعضی دسترسی ها رو ندارین و به علت برخی تغییرات این مشکلات ممکنه پیش بیاد. بنده سورستون رو بررسی نکردم ولی تست کردم تنها موقع نمایش فلش وصل شده نمیتونه نام درایوش رو بگیره عکسش رو براتون پیوست کردم.

مال من بدون هیچ مشکلی کار می کنه .ویندوزمم ویندوز 8 64 بیت است.حتی روی چندین سیستم 64 بیتی هم امتحان کردم.منظورم از اینکه این پلاگین ربطی به 32 بیت و 64 نداره اینه که این پلاگین اون دسترسی برای گرفتن نام درایو ها رو داره . احتمالا مشکل شما به اکتیو نبودن MMB بر می گرده . این تصویری از سیستممه که این برنامه رو بدون Run as administrator استفاده کردم. ولی اگه قرار باشه این پنجره رو نشون بده ، اسامی لیست درایو ها رو گرفته و با یک متغیر دیگه مقایسه کرده و این پنجره رو نشون داده. اگه قرار باشه فلشی وصل بشه و این پنجره بیاد و هیچی نشون نده ، احتمالا متغیر ها دستکاری می شه. احتمالا چون اینکه MMB ریجستر نیست این کار پیش میاد . کامپایل شده ی این پروزه رو پیوست کردم این رو ببینید و اگه دوست داشتید پخش کنید. اگه فقط برای یک نوع فلش این مشکل پیش میاد ، اطلاع بدید تا کلا پروژه رو برسی کنم.

چون که این پلاگین M File and Folder برای Xplorer ی که درست کردم هم به کار رفته . اگه قرار باشه واسه این برنامه مشکل داشته باشه ، باید برای Xplorer که اون رو درست کردم هم مشکل داشته باشه

این هم عکسش:
مشاهده پیوست 101940
 

پیوست ها

  • Autoplay.zip
    762.8 کیلوبایت · بازدیدها: 41
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا