خصوصيات گوشي سوني دو سيمکارته ام 2

blues5

Member

گوشي اکسپريا M2 را در پيرامون نمايشگاه MWC 2014 اسفند ماه رونمايي کرد. گوشي M2 Dual يک گوشي هوشمند دوسيم‌کارته در رده متوسط است که از کيفيت ساخت و سخت افزار متوسط بهره مي‌برد. طراحي خوب، خوش دستي و کارآيي در کنار قيمت مناسب، اين گوشي را به يکي از بهترين‌‌ گوشي‌هاي ميان رده تبديل کرده است.

سخت افزار داخلي
موبايل M2 Dual از سرعت پردازشي بالايي برخوردار است زيرا مجهز به يک پردازشگر چهار هسته‌اي Qualcomm با 1.2 گيگاهرتز سرعت پردازشي است.
مدل پردازنده گرافيکي آن هم Adreno 305 مي باشد.
90675381856611158403.jpg

يک گيگابايت رم و 8 گيگابايت حافظه داخلي موجود، اين مجموعه پردازشي را کامل مي کند. البته امکان افزايش حافظه توسط microSD تا 32 گيگابايت در اين گوشي وجود دارد.
گوشي ام 2، سخت افزار نه چندان قدرتمندي دارد ولي مي‌تواند نيازهاي يک کاربر عادي را براي اجراي اپليکيشن‌هاي رايج، پاسخگو باشد.
يک بلند گو با امکان پخش صداي بلند با قابليت حذف نويز توسط ميکروفون مکالمه گوشي به کار رفته است. اسپيکر تلفن Xperia M2 Dual در لبه پاييني دستگاه جاي گرفته است. محل قرار گيري اين بلندگو در جاي بسيار مناسبي قرار گرفته است به طوريکه هر گونه که دستگاه را در دست بگيريد،‌ باز هم صداي خروجي به راحتي شنيده مي‌شود.
دوربين
گوشي سوني M2 Dual داراي دوربين 8 مگاپيکسلي به همراه حسگر تصوير ‎Exmor RS™‎‎ براي موبايل و قابليت HDR براي عکس و ويديو است. حالت HDR چند عکس با نوردهي‌هاي مختلف مي‌گيرد و سپس آنها را با هم ادغام مي‌کند تا حتي در شرايط داراي نور پس‌زمينه، به عکستان ظاهر طبيعي‌تري ببخشد. با اين دوربين شاهد تصاوير ثبت شده با کيفيت‌تري هستيم.
ابعاد و صفحه نمايش
ابعاد کلي دستگاه با توجه به صفحه‌نمايش بزرگ 4.8 اينچي کاملا مناسب است و امکان استفاده از M2 با يک دست وجود دارد. سايز دقيق آن 71.1*139.7 ميليمتر و به ضخامت 8.6 ميليمتر است. جنس بدنه پشتي تلفن M2 Dual از پلاستيک فشرده است. يک LED نيز در پايين نمايشگر وجد دارد که هنگام دريافت تماس و يا اس ام اس، وظيفه اطلاع رساني به شما را انجام مي‌دهد.
وزن اين دستگاه تنها به 148 گرم خلاصه مي شود.
اين گوشي موبايل سوني از يک صفحه نمايش بزرگ، 4?8 اينچي روشن با تراکم پيکسلي 229 پيکسل بر اينچ ديده مي‌شود.
رزولوشن اين صفحه نمايش 960*540 پيکسل است.
جنس اين صفحه نمايش TFT، Corning Gorilla Glass 3 گفته شده است. بنابراين با صفحه نمايش ضد خش و نشکن روبرو هستيم.
گوشي اکسپريا M2 از لحاظ کنتراست و ميزان عمق رنگ سفيد و مشکي در جايگاه مناسبي نسبت به هم رده هاي خود نيز قرار دارد.
81518014688739395262.jpg

دو سيمکارته
اين گوشي با ويژگي دو سيم کارت هميشه فعال کمک بسيار زيادي به مديريت تماس هاي شما مي کند. مي‌توانيد تماس اول را در حالت انتظار قرار دهيد و به تماس ورودي پاسخ دهيد.در نتيجه ديگر هيچ تماسي را از دست نخواهيد داد.
باتري
با وجود باتري 2300ميلي آمپر ساعت اين گوشي سوني مي توانيد بيشتر از 11 ساعت از کارکرد مکالمه آن استفاده نماييد.
البته با استفاده از حالت Battery STAMINA، طول عمر باتري به طور عمده‌اي افزايش مي‌يابد.
امکانات ارتباطي
با وجود قابليت NFC به راحتي مي توانيد فقط با يک لمس گوشي خود را به تمام دستگاه‌هاي الکترونيکي‌تان متصل کنيد. ديگر نيازي به هيچ کابل، دکمه يا تنظيماتي نيست.
DNLA از ديگر امکانات ارتباطي موجود در اين گوشي است.
همچنين گوشي M2 Dual از OTG و MHL نيز پشتيباني مي کند.
سيستم عامل
سيستم عامل اندوريد Jelly Bean 4.3 در اين محصول سوني خود را با رابط کاربري هميشگي وساده سوني همراه کرده است. پيدا کردن جايگاه فايل‌ها و مرتب سازي آن‌ها بسيار ساده است. سيتسم عامل اين گوشي قابل ارتقا نيز هست.
سوني نيز در بخش Notification به طور پيشفرض , امکان دسترسي سريع به قسمت هاي مانند صدا , بلوتوث, واي فاي, تنظيم روشنايي و کنترل تنظيمات مرکزي را قرار داده است , که کاربرمي تواند از طريق تنظيمات بخش quick settings ميانبر ها را به حداکثر 10 عدد افزايش دهد .






منبع :درباره موبايل دوسيم کارته سوني M2
 

جدیدترین ارسال ها

بالا