خرید مکمل اصل از ترکیه و تحویل فوری در ایران

اگر شما هم ورزشکار هستید و علاقه مند به استفاده از مکمل های ورزشی حتما به مشکلات زیادی در ضمینه تهیه انواع مکمل های ورزشی اصل در ایران برخورده اید. بدلیل تحریم ها و نبود نمایندگی برندهای معتبر تولید کننده مکمل های ورزشی در ایران و از طرفی داغ بودن بازار مکمل های ورزشی غیر اصل (فیک) و یا درجه چندم, بر آن شدیم که بستری را فراهم نماییم تا کاربران ایرانی به راحتی بتوانند انواع مکمل های ورزشی دلخواه خود را از فروشگاه های اینترنتی کشور ترکیه تهیه کنند و به صورت فوری (بین 7 تا 10 روز کاری) درب منزل در ایران تحویل بگیرند. خرید مکمل های ورزشی از ترکیه با ایپک پورت!

مکمل بدنسازی چیست و چه فوایدی دارد؟​

مکمل بدنسازی یک ماده خوراکی برای افراد ورزشکار و بدنسازی است که به دنبال افزایش توده عضلانی و بهبود عملکرد ورزشی هستند. این مکمل‌ها در عین حال که وزن را افزایش می‌دهند و باعث عضله سازی می‌شوند، درصد چربی را نیز کم می‌کنند. همچنین قدرت بدنی را افزایش داده و انجام حرکات ورزشی را برای شما آسان‌تر می‌کنند.

انواع مکمل های بدنسازی​

مکمل های بدنسازی سرشار از ویتامین‌ها و و ریز مغذی‌ها هستند. این مکمل‌ها انواع مختلفی دارد و هر کدام برای اهداف خاصی تولید و مصرف می‌شوند. انواع مکمل‌ها به طور کلی عبارتند از:
  • مکمل‌های عضله ساز
  • مکمل‌های چربی سوز
  • مکمل‌های افزایش انرژی

وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی برای خرید مکمل های ورزشی از ترکیه و تحویل درب منزل در ایران با ایپک پورت​

به صورتی کلی شما میتوانید از تمامی فروشگاه های اینترنتی ترکیه که فروش مکمل های ورزشی و بدنسازی دارند, محصولات مورد نظر خود را از طریق ایپک پورت سفارش دهید.
کافیست وارد وب سایت اینترنتی مورد نظر شده و بعد از یافتن محصولات مورد نظر خود لینک آن ها را کپی کرده و در فرم ثبت سفارش خرید مستقیم از ترکیه در صفحه اول سایت ایپک پورت ثبت نموده و پس از تکمیل اطلاعات طبق آموزش مقاله ی " خرید فوری و آسان از فروشگاه های اینترنتی ترکیه با ایپک پورت "، کالاهای خود را معمولا بین 7 تا 10 روز پس از تحویل محصولات شما به دفتر ترکیه ما از طرف فروشگاه اینترنتی مورد نظر درب منزل در ایران تحویل بگیرید. خرید مکمل های ورزشی از ترکیه با ایپک پورت!
چند نمونه از وب سایت های ترکیه ای که فروش مکمل های ورزشی اورجینال دارند در زیر فهرست شده اند:
  • ترندیول : فروشگاه آنلاین ترندیول یکی از معتبرترین خرده فروشی های باکیفیت در خاورمیانه و در کشور ترکیه می‌باشد. کشور ترکیه به عنوان تولیدکننده عمده لباس و سایر محصولات نساجی در این منطقه شناخته می‌شود و با حراجی‌های فوق‌العاده خود توانسته است جایگاه نخست سایت‌های حراجی این کشور را کسب نماید. البته ترندیول در کنار فروش پوشاک به فروش کالاهای دیگری نظیر مکمل های ورزشی از برند های مختلف نیز می پردازد.

  • ساپلمنتلر: یک فروشگاه اینترنتی ترکیه‌ای است که محصولات مرتبط با تغذیه ورزشی و مکمل‌های غذایی ارائه می‌دهد. این سایت انواع پروتئین‌ها، آمینو اسیدها، ویتامین‌ها، کراتین‌ها، ل-کارنیتین، CLA، و همچنین لوازم ورزشی و پوشاک را به فروش می‌رساند.
  • ویتامینلر: یک فروشگاه اینترنتی معتبر در ترکیه است که به ارائه انواع مکمل‌های غذایی و ویتامین‌ها می‌پردازد. این سایت محصولاتی شامل ویتامین‌ها، مواد معدنی، پروتئین‌ها، آمینو اسیدها، محصولات مراقبت از پوست و مو، محصولات دیابت، و همچنین مکمل‌های گیاهی و ورزشی را به فروش می‌رساند.
  • فیت مودا: یک فروشگاه اینترنتی ترکیه‌ای است که به فروش لباس‌های ورزشی، لوازم و تجهیزات تناسب اندام و اکسسوری‌های مرتبط می‌پردازد. این سایت محصولات متنوعی برای مردان و زنان شامل تیشرت‌های ورزشی، شلوار، کفش، کیف‌های ورزشی، دستکش، باند‌های مقاومتی، مت‌های یوگا و انواع لوازم جانبی دیگر را ارائه می‌دهد.

آنلاین از فروشگاه های اینترنتی ترکیه مکمل بدنسازی بخرید! خرید مکمل های ورزشی از ترکیه و تحویل فوری در ایران (سخن پایانی)​


مکمل های بدنسازی گروهی از مکمل های غذایی هستند که فواید و کاربردهای مختلفی دارند و به بهبود عملکرد ورزشی ورزشکاران کمک می نمایند. ورزشکاران برای تکمیل و رفع کمبودهای برنامه غذایی روزانه خود از این مکمل ها تحت نظر متخصص تغذیه ورزشی استفاده نمایند .

از آنجایی که برندهای معتبر تولید کننده مکمل های ورزشی در ایران هیچگونه نمایندگی و شعبه ای ندارند, اگر شما قصد خرید از این برندها را دارید کافیست، به سادگی با مراجعه به فروشگاه اینترنتی کشور ترکیه و انتخاب محصولات مورد نظر خود و ثبت سفارش خرید و تحویل در ایران از طریق ایپک پورت این محصولات را با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ایپک پورت تماس بگیرید.
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا