خرید لباس زیر و جوراب از سایت پنتی (Penti) ترکیه و تحویل در ایران

پنتی - Penti به عنوان یک برند پوشاک زنانه (لباس زیر و لباس خواب) پرطرفدار در سطح جهانی شناخته می‌شود. با ارائه محصولات با کیفیت و طراحی‌های مدرن، این برند توانسته است بازاری را در سراسر جهان به دست آورد و توسعه خود را در کشورهای مختلفی از جمله ایالات متحده آمریکا، انگلستان و آلمان ادامه دهد. از محصولات اصلی Penti می‌توان به لباس های زیر، شلوارک، پوشاک شب، پوشاک شنا و لباس های بدنسازی ورزشی و اکسسوری ها اشاره کرد. با تمرکز بر طراحی‌های مدرن و جذاب، Penti توانسته است محصولاتی با استایلی جذاب و کیفیت بالا را به مشتریان خود ارائه دهد.


اگر به دنبال پوشیدن محصولاتی با کیفیت و طراحی‌های مدرن هستید، برند Penti یکی از گزینه‌های برتر شماست. همچنین، با ارائه انواع محصولات با قیمت مناسب، این برند توانسته است به گروه گسترده‌ای از مشتریان جذب شود. به طور کلی، با انتخاب برند Penti، شما می‌توانید از تجربه خریدی عالی و محصولاتی با کیفیت بالا و استایل مدرن بهره‌مند شوید. برند پنتی هیچ گونه نمایندگی و شعبه ای در ایران ندارد. به دلیل همین عدم حضور این برند در ایران بستری را فراهم نموده ایم تا کاربران ایرانی بتوانند به راحتی با خرید آنلاین از وب سایت اینترنتی نمایندگی پنتی در ترکیه سفارشات خود را در ایپک پورت ثبت و به صورت فوری (معمولا بین 7 تا 10 روز کاری) آنرا درب منزل در هر استان و شهری در ایران که هستند, تحویل بگیرند. خرید از سایت پنتی ترکیه به صورت آنلاین و فوری!

معرفی برند پنتی ترکیه - Penti چیست؟


پنتی Penti از سال ۱۹۵۰ با دو شرکت جداگانه که توسط برادران مویس و یاسف کاریو تاسیس شدند، آغاز شد. در این دوره که صنعتی شدن در کشور ترکیه محدود بود، این یک نقطه عطف مهم برای شرکت پنتی در راستای متحد کردن نیروهای دو کارآفرین در زیر یک سقف بود. برند پنتی در سال ۱۹۷۰ با نام جوراب معلم (Öğretmen Çorap) نامگذاری شد و یک سال بعد از آن با تاسیس اولین تاسیسات تولیدی در منطقه ی بایرام پاشا (Bayrampaşa) استانبول گام بلندی در راستای پیشرفت شرکت نهاد. جالب است بدانید که نام گذاری برند به اسم «جوراب معلم» به خاطر این دلیل بود که در آن دوران جوراب های نازک زنانه بیشتر از طرف معلم ها استفاده میشدند.

قیمت جوراب شلواری پنتی اصل​


به دلیل نوسانان ارز تعیین قیمت جوراب شلواری پنتی اصل در ایران و هزینه حمل و نقل و … بستگی به عوامل متعددی دارد ولی بدون در نظر گرفتن موارد ذکر شده قیمت جوراب شلواری پنتی از 100 تا 1000 لیر متغیر است. فروشگاه اینترنتی ویاپورت در تلاش است تا با در نظر گرفتن کمترین هزینه ارسال و سریعترین زمان ممکن ,رضایت مشتریان را جلب کند.


چرا پنتی ؟ مزایای جوراب شلواری پنتی در مقایسه با سایر برندها​


جوراب شلواری پنتی Penti، به عنوان یکی از برندهای محبوب جوراب شلواری در بین خانم‌ها، مزایای متعددی دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:


کیفیت بالای برند پنتی Penti:


پنتی از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت بالا در تولید جوراب شلواری خود استفاده می‌کند. این امر سبب می‌شود تا جوراب شلواری‌های پنتی بادوام باشند و به راحتی پاره نشوند. همچنین، این جوراب شلواری‌ها لطیف و نرم بوده و حساسیتی برای پوست ایجاد نمی‌کنند.


تنوع بالا پنتی:


Penti تنوع بسیار زیادی در طرح، رنگ و مدل جوراب شلواری خود دارد. شما می‌توانید به راحتی جوراب شلواری مناسب با سلیقه و نیاز خود را در بین محصولات پنتی پیدا کنید. جوراب شلواری‌های پنتی در دنیرهای مختلف (ضخامت‌های متفاوت) عرضه می‌شوند که برای هر فصل و شرایطی مناسب هستند.



نکات کلیدی راجع به خرید از سایت پنتی ترکیه:​


  • کالاهایی را انتخاب فرمایید که تخفیف بالا و قیمت مناسبی دارند.
  • در هنگام ثبت سفارش حتما رنگ و سایز دقیق خود را انتخاب کنید.
  • پس از انتخاب کالا سریعا اقدام به ثبت سفارش در سایت ایپک پورت نمایید چرا که هر لحظه امکان به اتمام رسیدن کالای موردنظرتان در سایت حراجی وجود دارد و امکان شارژ مجدد وجود ندارد.
  • هنگام خرید حتما به نظرات سایر کاربران و امتیاز فروشگاه تامین کننده توجه بفرمایید. امتیاز بالا تر نشان دهنده ی کیفیت سرویس دهی بهتر و محصولات با کیفیت تر نسبت به سایر فروشگاه ها می باشد.

ثبت سفارش خرید از سایت پنتی ترکیه و تحویل درب منزل در ایران با ایپک پورت​


اگر شما هم قصد خرید محصولات اورجینال برند پنتی Penti را دارید، از طریق پلتفرم ایپک پورت می‌توانید از سایت رسمی برند پنتی محصولات اورجینال مورد نظر خود را خریداری کنید؛ تنها کافی است، محصول مورد نظر خود را در سایت Penti ترکیه انتخاب نموده و لینک آن را در فرم ثبت سفارش خرید آنلاین از ترکیه در صفحه اول سایت ایپک پورت ثبت نموده و پس از تکمیل اطلاعات طبق آموزش مقاله ی " خرید فوری و آسان از فروشگاه های اینترنتی ترکیه با ایپک پورت "، کالای خود را معمولا بین 7 تا 10 روز پس از تحویل محصولات شما به دفتر ترکیه ما از طرف فروشگاه اینترنتی پنتی درب منزل تحویل بگیرید. خرید از پنتی ترکیه با ایپک پورت!


ثبت سفارش خرید از سایت پنتی ترکیه - penti



آنلاین از سایت پنتی ترکیه خرید کنید! خرید اینترنتی محصولات برند پنتی و تحویل فوری در ایران (جمع بندی)​


به طور کلی، پنتی یک برند معتبر لباس زیر زنانه و جوراب بافی است که به دلیل طراحی های شیک، محصولات با کیفیت و طیف گسترده ای از گزینه ها شناخته شده است. با موفقیت توانسته شهرت خوبی در داخل و خارج از کشور ایجاد کند، و آن را به انتخابی ارجح برای بسیاری از زنانی که به دنبال لباس زیر شیک و راحت هستند تبدیل کرده است. یکی از مهمترین ویژگی‌های Penti، تمرکز بر طراحی مدرن و جذاب است. با توجه به نیازهای مشتریان و رویکرد مدرن، این برند توانسته است طراحی‌های جذابی را ارائه دهد و محصولاتی با کیفیت بالا و استایل مدرن را به مشتریان خود ارائه کند.


در این بین پلتفرم خرید از ترکیه ایپک پورت بستری را فراهم نموده تا خرید محصولات اورجینال و اصل برند پنتی ترکیه (Penti) و البته سایر برند ها در ایران دیگر مشکل نباشد و به سادگی بتوانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی این برندها در کشور ترکیه و انتخاب محصولات مورد نظر خود و ثبت سفارش خرید و تحویل در ایران از طریق ایپک پورت این محصولات را با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ایپک پورت تماس بگیرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا