خرید لباس برای هدیه روز مرد

روز پدر یا روز مرد، یکی از مناسبت‌های خاص در طول سال است که خانم‌ها و اعضای خانواده به آقایان هدیه می‌دهند و آن‌ها را خوشحال می‌کنند.

یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌ها برای خرید کادو روز مرد، خرید لباس است. تنوع بالا لباس مردانه به شما کمک می‌کند تا مناسب هر استریل مردانه، هدیه خاصی را انتخاب کنید. در این مقاله تلاش کرده‌ایم انواع لباس مردانه که برای هدیه دادن به آقایان مناسب است را به شما معرفی کنیم.

پیراهن مردانه، محبوب‌ترین لباس مردانه​

خرید پیراهن همیشه یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها در انتخاب هدیه برای آقایان است. پرکاربردترین لباس برای آقایان پیراهن مردانه است. پیراهن آستین بلند اولین انتخاب خانم‌ها است که اغلب آقایان هم هنگام خرید پیراهن، این مدل را انتخاب می‌کنند.
البته اگر بخواهید انتخاب خاص‌تری داشته باشید، پیراهن آستین کوتاه یا پیراهن مردانه کلاه دار گزینه‌های ایده آلی برای هدیه دادن به مردان جوان است. پیشنهاد می‌کنیم پیراهن مخمل کبریتی مردانه را به‌خصوص در زمستان، میان گزینه‌های خود قرار دهید تا انتخاب خاصی برای همسر شیک‌پوش خود داشته باشید.

تیشرت و پلوشرت، هدیه‌ای مناسب در آستانه بهار 1400​

خرید تیشرت مردانه یکی دیگر از گزینه‌هایی است که می‌توانید به آن فکر کنید. البته بهتر است در کنار تیشرت از اکسسوری‌هایی مانند ساعت مچی مردانه یا عینک آفتابی استفاده کنید. ترکیب خرید ساعت مچی و پولوشرت از گزینه‌های جذاب دیگری است که آقایان آن را می‌پسندند. پولوشرت‌ و تی‌شرت، در استریل کژوال آقایان کاربرد زیادی دارند.




پلیور مردانه، هدیه‌ای همیشه محبوب برای آقایان​

زمانی که روز پدر در فصل زمستان است، فرصت مناسبی برای خرید پلیور مردانه است تا هدیه زمستانه یا بهاره جذابی داشته باشید. آقایان پلیور یقه‌گرد یا پلیور یقه‌هفت را می‌توانند در زمستان، به همراه کت و پالتو مردانه بپوشند. در فصل بهار نیز اضافه کردن پلیور به استریل آقایان به همراه شلوار جین یا شلوار کتان و کفش کالج، انتخاب شیک پوشان است.
پیشنهاد ما برای خرید هدیه روز مرد سال 99 پلیور زردرنگ است. با توجه به انتخاب رنگ زرد به‌عنوان رنگ سال ۲۰۲۱ این می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای برای کادو روز مرد باشد. گزینه دیگری که می‌توانید داشته باشید، پلیور یقه‌هفت مردانه است که به همراه پیراهن مردانه، می‌تواند گزینه جذابی برای خرید هدیه باشد.

شلوار مردانه، کمربند و کیف پول، مجموعه‌ای دوست‌داشتنی برای هدیه روز مرد​

اگر برای خرید هدیه روز پدر، خرید شلوار را در نظر دارید، پیشنهاد می‌کنیم شلوار کتان یا شلوار پارچه‌ای را به همراه کمربند، کیف پول مردانه و یا ست چرمی کیف و کمربند مردانه، انتخاب کنید. برای هدیه در این روز بهتر است که این شلوارها را به شلوار جین، ترجیح دهید. برای انتخاب بهترین رنگ شلوار، می‌توانید رنگ طوسی را که یکی دیگر از رنگ‌های سال 2021 است را انتخاب کنید.

سویشرت و هودی مردانه، هدیه‌ای هیجان‌انگیز برای مردان جوان​

یکی دیگر از گزینه‌های پیش‌روی شما برای خرید هدیه در روز مرد، خرید هودی یا سویشرت مردانه در رنگ‌ها و مدل‌های متنوع است. سویشرت لباسی منعطف در دنیای مد، با قابلیت بالا برای ست شدن بالباس‌های متعدد برای استایل‌های مختلف است. شلوار جین، کفش‌های اسپرت و نیم‌بوت مردانه، گزینه‌هایی ایده آلی برای ست شدن با سویشرت خواهند بود. هودی مردانه را می‌توانید با کاپشن، کت جین، پالتو و کاپشن چرم مردانه ست کنید.

کفش مردانه، هدیه‌ای شیک برای روز پدر​




خرید کفش و لباس در این مناسبت، یک انتخاب پرطرفدار بین خانم‌ها است. کفش مردانه به 3 دسته اصلی کفش مردانه رسمی، کفش راحتی یا روزمره، کفش ورزشی یا اسپورت تقسیم می‌شود. متناسب با استریل همسر خود می‌توانید کفش مناسب با آن استریل را خریداری کنید. یکی از جذاب‌ترین انتخاب‌ها، خرید نیم‌ بوت چرم مردانه است که می‌تواند هدیه خاصی برای آقایان باشد.

لباس‌زیر مردانه گزینه انتخابی کاربردی برای روز مرد​

لباس‌زیر همیشه یکی از اصلی‌ترین رقیب‌های جوراب مردانه، در انتخاب به‌عنوان هدیه روز پدر بوده که البته در برخی مواقع به همراه جوراب، ست هدیه روز مرد را تشکیل می‌دهند؛ اما درهرصورت لباس‌زیر مردانه، متشکل از شورت و زیرپوش مردانه هم می‌تواند یک هدیه خاص باشد. لباس‌زیر ضروری‌ترین لباسی است که در تمام روز با بدن در ارتباط است و انتخاب جنس مناسب آن بسیار مهم است.

جوراب، محبوب‌ترین انتخاب خانم‌ها برای هدیه روز مرد​

اگر تصمیم خود را گرفته‌اید که برای هدیه روز پدر امسال، جوراب هدیه دهید، پیشنهاد می‌دهیم یک پکیج کامل متشکل از جوراب ساق دار، جوراب مچی مردانه و جوراب حوله‌ای مردانه، هدیه دهید. در انتخاب طرح و رنگ جوراب‌ها، سعی کنید از رنگ‌های مکمل یا جوراب طرح دار و ساده استفاده کنید. مثلاً می‌توانید جوراب حوله‌ای زردرنگ را با جوراب سرمه‌ای ساق دار و جوراب مچی بارنگ کرم را در کناره‌ام هدیه دهید.
بهترین راه برای خرید هدیه روز مرد، خرید لباس می باشد برای خرید از مرکزخرید‌های معتبر مانند بانی‌ مد اینجا کلیک کنید. در بانی‌مد شما می‌توانید تنوع لباس‌های مردانه را مشاهده و باهم مقایسه کنید تا به انتخاب ایده آل خود برسید. همچنین می‌توانید از پیشنهادهای خود بانی‌مد برای خرید هدیه، با توجه به جنسیت، قیمت و مناسبت‌ها استفاده کنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا