خرید فوری و آسان از فروشگاه های اینترنتی ترکیه با ایپک پورت

حتما برای شما هم پیش آمده که خواسته باشید کالایی را خرید کنید که در کشور خودمان موجود نیست و یا نمونه اصلی آن یافت نمیشود؟ خرید اینترنتی از ترکیه دیگر یک رویا نیست! شرکت بازرگانی شکوه راه ابریشم با برند تجاری ایپک‌پورت بستر جدیدی فراهم آورده تا به راحتی هر چه تمام تر بتوانید از اکثر فروشگاه های اینترنتی ترکیه نظیر تریندیول, آمازون ترکیه, گراتیس, آدیداس و... مستقیما خرید خود را ثبت و درب منزل در ایران تحویل بگیرید. تمامی مراحل پردازش و باربری سفارش شما توسط تیم ایپک پورت در سریعترین زمان ممکن معمولا بین 7 تا 10 روز کاری بعد از تحویل کالا در دفتر ترکیه انجام و کالا درب منزل در ایران تحویل شما میشود. لازم به ذکر است در ایپک پورت خدمات دیگری نظیر باربری هوایی و اکسپرس کالا, نقل و انتقالات ارزی, پرداخت های اینترنتی و همچنین افتتاح حساب ویزا و مسترکارت هم از مبدا کشور ترکیه برای شما دوستان گرامی انجام میشود.

خرید از ترکیه آسان و فوری با ایپک پورت!

خرید از ترکیه با بستری که ایپک پورت فراهم نموده تبدیل به یک فعالیت آسان و لذت بخش شده که همه میتوانند از آن بهره مند شوند. مهم تر از همه اینکه ایپک پورت خرید اینترنتی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه ی ممکن انجام داده و بدون دردسر به دست شما در هر کجای ایران عزیز که باشید میرساند. برای دریافت مشاوره و پشتیبانی میتوانید از صفحه تماس با ما و یا پشتیبانی پنل کاربری خود استفاده نمایید.
سایر خدماتی که توسط ایپک پورت در کشور ترکیه انجام میشود:
  1. باربری هوایی و اکسپرس کالا
  2. نقل و انتقالات ارزی
  3. پرداخت های اینترنتی
  4. افتتاح حساب ویزا و مسترکارت در کشور ترکیه
تمام تلاش تیم ما در هرچه آسان تر کردن فرایند خرید و سایر خدماتی است که افتخار ارائه آن ها را به هموطنان گرامی داریم! همین حالا در ایپک پورت ثبت نام نمایید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا