خرید شب یلدایی با تخفیفات ویژه برای بلوک هبلکس اردکان!

سبک ساران

New Member
شرکت سبک ساران سبز زیرمجموعه گروه کارخانه جات شیشه اردکان یزد در استان البرز است، این کارخانه از سال 1388 با داشتن 8 کارخانه بزرگ و فعال با مرغوبیت و کیفیت تضمینی مشغول به فعالیت می باشد. از جمله تولیدات آن بلوک سبک اردکان است که به منظور حفظ محیط زیست به بهره برداری رسیده و در زمینی به مساحت 20 هکتار تاسیس شده است. ظرفیت تولید آن روزانه 2000 متر مکعب می باشد، از طرفی بلوک سبک (هبلکس) با توجه به نیاز مشتری در ابعاد مختلف قابل تولید است.

بلوک هبلکس​

بلوک هبلکس (بلوک سبک) که با نام های دیگری مانند هپلکس یا سیپورکس شناخته میشود از پر کاربردترین مصالح برای ساخت ساختمان است البته مهمترین و پراستفاده ترین کاربرد هبلکس برای دیوار کشی ساختمان می باشد. درسال 1924 میلادی یک آرشیتکت سوئدی به نام جوهان اریکسون پس از انجام آزمایش های مختلف متوجه شد که اگر به عمل آوردن مواد به واسطه گرما و حرارت باشد یک محصول بتنی متخلخل با مقاومت خیلی بالا بوجود میاید اصطلاحا به این بلوک ها هبلکس،AAC یا Autoclaved Aerated concrete گویند. بعد از آن کشورهای سوئد، آلمان، انگلستان به جای سیلیس از خاکستر استفاده میکنند و بلوک هبلکس را جایگزین کردند، اما امروزه بیشتر از 450 تولید کننده در 41 کشور جهان ACC را تولید و به سازندگان ساختمانی ارائه میدهند.

تخفیفات ویژه شب یلدایی برای انواع بلوک هبلکس (بلوک سبک)​

شرکت سبک ساران نماینده رسمی فروش بلوک هبلکس با سال ها تجربه و تخصص در حوزه تولید و فروش هبلکس اردکان همواره آماده ارسال و فروش محصولاتی نظیر: هبلکس، چسب هبلکس، وال پست، میلگرد بستر، شیشه سکوریت و... می باشد که این بار برای محصولات تخفیفات ویژه تا %10 در نظر گرفته. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره های بیشتر در این زمینه می توانید با تیم کارشناسان شرکت بزرگ سبک ساران در ارتباط باشید تا ضمن دریافت به روز ترین راهنمایی ها، آخرین قیمت هبلکس و انواع مصالح ساختمانی را بدست آورید. 09121611215 - 09123650731
 

جدیدترین ارسال ها

بالا