خرید سنگ قبر

آیا شما نیز به دنبال تهیه و خرید بهترین سنگ مزار هستید؟ آیا می دانید که برای انتخاب بهترین انواع سنگ قبر بایستی به چه آیتم‌ها و ویژگی‌هایی توجه کرد؟ از شما می‌خواهیم که این مطلب را تا انتها دنبال نموده و از این طریق جالب ترین و ارزنده ترین اطلاعات را به دست آورید.
استفاده از سنگ قبر یا سنگ مزار از زمان های بسیار دور در میان بسیاری از فرهنگ‌های مختلف رایج و مرسوم بوده است به طوری که امروزه شما می توانید سنگ قبرهای بسیار قدیمی مربوط به دوران باستان پادشاهان مختلف را در سراسر جهان به خصوص کشور ما مشاهده کنید. استفاده از نمادهای سنگی و چوبی در محل دفن مردگان در میان ادیان مختلف از جمله یهودیت، اسلام، مسیحیت و از زمان‌های دور مرسوم بوده است. با گذشت زمان این نمادها رنگ و ویژگی های بسیار متفاوتی را به خود گرفتند و به شکل کنونی خود در آمدند. شما نیز می توانید تنوع بسیار بالایی از انواع سنگ از جمله سنگ مرمر، سنگ نانو، سنگ هرات، سنگ سیمین، سنگ برزیلی و… را در بازار مشاهده کنید که هر یک از این سنگ ها، از مواد مختلفی تهیه و طراحی شده اند و ویژگی های منحصر به فردی را نیز دارند. در بسیاری از موارد مشاهده کرده‌ایم که بر روی سنگ‌های قبر یک سری اطلاعات از متوفی درج می شود که این اطلاعات عبارت است از:
– تاریخ تولد متوفی
– تاریخ فوت متوفی
– نام متوفی
– نوشته ای به سلیقه بازماندگان که معمولا یک بیت شعر یا پیام می باشد.
همچنین در بسیاری از موارد می توانید تصویری از شخص متوفی را سر مزارش مشاهده کنید که استادهای حرفه ای در این زمینه می توانند تصویری از عکس شخص فوت شده را بر روی سنگ مزار او ترسیم کنند. همچنین لازم است اشاره کنیم که امروزه سنگ قبرهای مورد استفاده در اغلب گورستان ها به شکل خوابیده می باشد و این در حالی است که شما در ایران باستان و سایر کشورهای دیگر می توانید سنگ قبرهایی را مشاهده کنید که به شکل ایستاده هستند. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد خرید و تهیه یکی از مناسب ترین و بهترین سنگ قبرهایی که می‌توانید انتخاب کنید توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.
انواع سنگ قبر
اگر شما نیز به دنبال خرید و استفاده از باکیفیت ترین و بهترین سنگ مزار هستید، بهتر است در وهله ی اول با انواع این محصول از نزدیک آشنا شوید. امروزه بسیاری از فروشندگان این حوزه برای طراحی و تولید بهترین انواع سنگ قبر از سنگ های بسیار مختلفی استفاده می کنند. معمولا سنگ استفاده شده برای طراحی و ساخت سنگ مزار از جنس مرمر و گرانیتی می باشد. کشور ما نیز یکی از بهترین و بی نظیرترین معادن سنگ مرمر را در دل خود جای داده است و شما نیز می توانید با توجه به ویژگی های هر یک از آنها، بهترین سنگ قبر را انتخاب کنید. از مهمترین انواع سنگ مرمر مناسب قبر می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:


– سنگ قبر مرمر معمولی: این مدل از سنگ را می توانید در رنگ های بسیار مختلفی در بازار مشاهده کنید که جزء سنگ های گران قیمت به شمار می آید و بسیاری از افراد نیز این مدل از سنگ ها را سنگ مرمر هراتی می نامند.
– سنگ قبر سیمین: سنگ قبرهای سیمین از جنس گرانیت بوده و از مقاومت و استحکام بسیار بالایی در برابر تابش نور خورشید، شرایط مختلف آب و هوایی و غیره دارد. از مهمترین مشخصه این سنگ می توان به داشتن رنگ دانه های مشکی و سفید اشاره کرد.
– سنگ قبر شبق: این مدل از سنگ‌های قبر در میان بسیاری از مردم از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که بسیار براق می باشد. همچنین در نظر داشته باشید که این سنگ از گران ترین سنگ های موجود در بازار نیز می باشد.
– سنگ گرانیتی برزیلی: در سال های اخیر شاهد واردات انواع سنگ های گرانیتی برزیلی به کشورمان هستیم که این مدل از سنگ ها قابلیت لیزر پذیری داشته و به رنگ سیاه هستند.
حال شما نیز می توانید با توجه به بودجه در اختیار خود و علاقه مندی که دارید، یکی از مناسب و بهترین انواع سنگ‌های قبر را انتخاب کرده و آن را مورد استفاده قرار دهید. البته می توانید برای انتخاب بهترین این محصولات، از نظر و راهنمایی یک فرد باتجربه در این زمینه نیز بهره مند شوید.
ویژگی‌های بهترین سنگ قبر
بی شک همه افرادی که نزدیک ترین عضو خانواده ی خود را از دست می دهند، دوست دارند تا یکی از بی نظیرترین و با کیفیت‌ترین سنگ قبر را برای او تهیه و خریداری کنند. اگر شما نیز چنین قصدی را دارید، بایستی بدانید که بهترین انواع سنگ قبر از ویژگی ها و مشخصات منحصر به فردی برخوردار می باشد و شما می توانید با در نظر گرفتن این مشخصه ها، یکی از مناسب ترین و بهترین سنگ قبرها را تهیه و آن را مورد استفاده قرار دهید. از مهمترین و اصلی ترین ویژگی های یک سنگ قبر خوب می توان به مواردی از جمله موارد زیر اشاره کرد:
– داشتن نوشته بسیار معنی دار
– داشتن زیبایی بسیار بی نظیر
– داشتن دوام و استحکام بالا
حال شما نیزمی‌توانید با توجه به آیتم های گفته شده یکی از بهترین و مناسب ترین این محصولات را در سبد خرید خود قرار دهید. در ادامه راجع به این ویژگی ها توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه خواهیم داد.
نوشته روی قبر
بایستی نوشته روی سنگ چشم نواز بوده و معنی بسیار پرباری داشته باشد. برخی از افراد دوست دارند تا نوشته ها به شکل حک شده بر روی سنگ واقع شوند که در این حال از زیبایی بسیار بی نظیری برخوردار خواهد بود. بهترین سنگ قبر برای شما می‌تواند شامل نوشته های بی نظیر از جمله آیات قرآن، دعا، یک بیت شعر و یادواره هایی استفاده کنید باشد تا از این طریق زیبایی خاصی را به سنگ مزار منتخب خود ببخشید. همچنین می توانید این نوشته‌ها را با رنگ های مختلف مانند سفید و طلایی حک کنید چرا که در این صورت جلوه بسیار بی نظیری را به سنگ قبر شما خواهد بخشید. مشخصات فردی نیز از دیگر مهمترین مولفه هایی می باشد که بایستی بر روی سنگ قبر حک شود تا بتوان به راحتی قبر مورد نظر را پیدا کرد. استفاده از بهترین خط برای خطاطی نیز از دیگر آیتم هایی است که بایستی در هنگام نوشتن نوشته بر روی سنگ به آن توجه ویژه داشت چرا این خط مناسب می تواند زیبایی سنگ قبر را چند برابر کند و بر تاثیرگذاری متن روی سنگ قبر بیافزاید.
زیبایی
افرادی که قصد دارند تا یکی از زیباترین و بهترین سنگ قبرها را تهیه و خریداری کنند، برای براق بودن آن اهمیت بسیار خاصی را قائل هستند. برخی از افراد برای حفظ حرمت و پاکی مردگان خود دوست دارند تا از شیک ترین و زیباترین انواع سنگ قبرها استفاده کنند و برای این امر نیز هزینه‌های بسیار بالایی را پرداخت نمایند. شما هم می توانید برای خرید بهترین انواع سنگ قبر، یکی از زیباترین و براق ترین انواع سنگ‌ قبرهای موجود در وب سایت ما را تهیه کرده و آن را سفارش دهید.
بادوام بودن
از دیگر ویژگی‌ها و مشخصات بی نظیرترین و بهترین سنگ قبر می توان به دوام بسیار بالای آن اشاره کرد که این آیتم از مهمترین و حساس ترین المان های مورد توجه بسیاری از خریداران می باشد چرا که با یک انتخاب درست می‌توان تا مدت‌ها سنگ قبری با ظاهری زیبا داشت. بهترین انواع سنگ قبر آن دسته هستند که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده و تحمل زیادی را در برابر شرایط آب و هوایی مختلف داشته باشد. حال شما نیز می توانید با توجه به انواع سنگ های موجود در وب سایت ما، یکی از باکیفیت ترین و مقاوم ترین این سنگ ها را انتخاب کرده و آن را سفارش دهید. سنگ های مرمر، گرانیت، تراورتن و کوارتزیت از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند و شما نیز می توانید خرید و استفاده از این مدل سنگ های قبر را در اولویت های خود قرار دهید و هم اکنون سفارشتان را به ثبت برسانید.

شما می‌توانید برای خرید آنلاین سنگ قبر به سایت سنگ مزار شایان مراجعه نموده و سنگ مزار مد نظر خود را خریداری نمایید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا