خرید اینترنتی اتوماتیک

AlioilA

New Member
سلام به همه ی اساتید خوبم
من تازه وارد هستم و یه سیستمی می خوام که هیچگونه اطلاعاتی ازش ندارم .. حتی نمی دونم جای درستی سوالم رو مطرح کردم یا خیر !!!!
من یه فروشگاه راه اندازی کردم که می خوام وقتی کسی ازش خرید کرد .. بعد از واریز وجه از طریق کارت های عضو شتاب .. بتونه محصولش رو دانلود کنه ... حالا یا از طریق میل من ایمیلی براش ارسال بشه و فایل دانلود بهش attach شده باشه یا هر روش عملیه دیگه ای !
من این روش رو توی بعضی از فروشگاه های ایرانی دیدم .. که بعد از اینکه مبلغ رو براشون از دریغ درگاه بانک پرداخت می کنم به صورت اتوماتیک لینک دانلود محصولم یا خود قایل محصولم به صورت attach شده با میل برام رسال میشه !
می خواستم بدونم این سیستم رو چطور می شه روی یک سایت طراحی شده پیاده کرد که مجبور نباشم بعد از هر خرید خودم به صورت دسته میل و فایل دانلودی رو ارسال کنم.. از دوستان عزیزم اگر کسی میتونه کمکم کنه من حاضرم هزینش رو هم پرداخت کنم
ممنونم از کمکتون
 

ashagooli

New Member
میتونی از یک سیستمهای مدیریت محتوای رایگان استفاده کنی مثلا جوملا که افزونه ای به نام ویرجومارت داره که این امکان روو در اختیارت قرار میده بعدش هم باید یه قرار داد با بنک موردنظرت ببندی اونا فایلهای مورد نیاز رو در اختیارتون قرار میدن اگه خواستی میتونم کمکت کنم
ایمیل: [email protected]
 

جدیدترین ارسال ها

بالا