خرید اقساطی اتو کلاو آزمایشگاهی با گارانتی 5 ساله

sadegh2170

New Member
این دستگاه توسط یک میکروبیولوژیست فرانسوی به نام چارلزچمبرلن در سال 1879 اختراع شد و این کلمه همچنین به معنای یک کلید اتوماتیک در لاتین است و از لایه ای از کاغذ آلومینیومی داخلی تشکیل شده است که در زمان آزمایش مقاومت دما را افزایش می دهد. در حقیقت ، اتوکلاو یک دستگاه فولادی بسیار بزرگی است که می تواند در برداشت های صنعتی به عنوان یک محفظه فشرده سازی بسیار بزرگ مورد استفاده قرار گیرد که می تواند تحت درجه حرارت و فشار بسیار بالا استفاده شود به طوری که فشار بالا بسیار زیاد است وارد دستگاه می شود ، می تواند باعث بسته شدن خودکار شود ، اما برای اطمینان از امنیت بیشتر ، دستگاه نیز به صورت دستی دستگاه را قفل می کند. سایر ظرفیت های ایمنی مورد استفاده برای دستگاه شامل یک شیر کنترل کننده است که از فشار بیش از حد بخار آب در اتاق جلوگیری می کند. در اصل ، اتوکلاو وسیله ای است که حاوی بخار است که برای تعریف مواد و ابزارهای آزمایشگاهی طراحی شده است.

اتوکلاو

1-اتوکلاو بخار

2-اتوکلاو پلاسما

3-اتوکلاو اتیلن اکساید

4-اتوکلاو یو وی

5- اتوکلاو فرمالدیید

این دستگاه بسته به شرایط آزمایشگاه و همچنین ماهیت بار انتخاب شده ، گرما و فشار را ضد عفونی می کند. از جمله کاربردهایی که دستگاه اتوکلاو دارا است می توان به این موارد اشاره نمود: سترون کردن محیط های کشت در سایزهای گوناگونی ظروف به کار برده می شود. و هم چنین برای ایمن ساختن مواد آلوده که میزان مواد آلوده را کاهش می دهد. شرکت حکیم آزما تجهیز با ارائه‌ طیف گسترده ای از معتبرترین تجهیزات آزمایشگاهی و مناسب ترین قیمت خرید اتو کلاو آزمایشگاهی در تلاش است تا نیازهای متفاوت مشتریان با کاربری های مختلف آنان را با بهترین قیمت و گارانتی معتبر فراهم سازد. از این رو پیشنهاد می شود پس از بررسی مشخصات فنی و مقایسه با کالاهای مشابه با کارشناسان حکیم آزما تماس بگیرید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. شماره تماس: ۰۲۱۶۶۵۹۲۲۶۵_۰۹۱۹۲۷۲۷۰۵۴

ارتباط با کارشناسان از طریق واتساپ:

09192727054



اتوکلاو آزمایشگاهی

اتو کلاو در واقع وسیله ای است که برای استریل کردن دستگاه های پزشکی و واقعیت برای استریل کردن فشار و درجه حرارت بالا ، در حالی که از بخار آب استفاده می شود. هم چنین از این وسیله در مواردی برای انجام دادن یک سری واکنش هایی که نیاز به دما و فشار بسیاری نیز دارند نیز مورد استفاده قرار می گیرد و سایز این دستگاه امکان دارد از اندازه آزمایشگاهی که معمولا به صورت یک استوانه دردار است تا سایز صنعتی نیز که ممکن است تا 50 فوت نیز برسد قابل تغییر باشد.



قیمت اتوکلاو 5 لیتری


اتوکلاو آزمایشگاهی یکی از اصلی ترین تجهیزات آزمایشگاهی است که توسط گرمای بخار آب برای استریل کردن یا استریل کردن دندانپزشکی ، دامپزشک ، صنایع غذایی ، آزمایشگاه ها ، صنایع شیمیایی ، سم زدایی ، تمیز کردن و میکروب ها استفاده می شود.

قیمت یک دستگاه اتوکلاو کوچک

نکته قابل توجه این است که اتوکلاو آزمایشگاهی در مورد داروهایی مانند سرطان زا ، رادیولوژی ، تبخیر ، سمی و قابل اشتعال اعمال نمی شود.

قیمت دستگاه اتوکلاو

اتوکلاو آزمایشگاهی در پزشکی برای عقیم سازی در صنایع شیمیایی برای استفاده از لاستیک و لاستیک و سنتز هیدروترمال و همچنین اتوکلاو آزمایشگاهی برای استریل کردن ابزارهای مورد استفاده در حفاری ، داروهای دامپزشکی و خال کوبی استفاده می شود.

_ اتوکلاو بیمارستان

_ اتوکلاو آزمایشگاهی

_ اتوکلاو بالینی

_ اتوکلاو دندانپزشکی

اتوکلاو آزمایشگاهی به دو دسته تقسیم می شود: طبقه بندی گرما:

  • دامنه درجه حرارت بالا (1 _ 2 درجه سانتیگراد)
  • دامنه دمای پایین (1-2 درجه سانتیگراد)
آزمایشگاه اتو کلائو دارای سه کلاس است:

  • کلاس B
  • کلاس N
  • کلاس S.
برای مشاهده و خرید آون آزمایشگاهی با کیفیت بالا و شرایط اقساطی به وبسایت حکیم آزما مراجعه کنید.



خرید دستگاه اتوکلاو

برنامه کلی اتوکلاو به زیر شرح داده شده است.

بسته به نوع و میزان اتوماسیون دستگاه ، روشهای خاص و متفاوت خواهند بود:

  1. اطمینان حاصل کنید که سیستم ضبط دستگاه دارای اشکال یا کاغذ لازم برای ذخیره استریل سازی است. مواد مصرفی را برای جوهر ، شکل و غیره تهیه کنید.
  2. اتوکلاو را روشن کنید.
  3. در اتوکلاو را باز کنید. در اتوکلاوهای بزرگ ، این فرآیند به صورت الکترومکانیکی و به طور متوسط و اتوکلاو کوچک به صورت دستی انجام می شود.
4- مواد یا ظروف تهیه شده از پیش آماده شده حاوی مواد آماده شده از پیش تهیه شده را که طبق دستورالعمل حفاری سازنده در اتاق استریل شده قرار دارند ، قرار دهید.

5- درب اتوکلاو را ببندید.

  1. بسته به نوع مواد استریل شده ، چرخه عقیم سازی مورد نیاز را انتخاب کنید. از این پس ، این روند به شرح زیر ادامه می یابد.


قیمت اتوکلاو


اتوکلاو با استفاده از بخار 121 درجه سانتیگراد عمل می کند و برای عقیم سازی نهایی 15-20 دقیقه استریل می کند. به طور کلی ، این بار به نوع مواد یا تجهیزات موجود در اتوکلاو بستگی دارد.

سیستم های پلاسما اتوکلو در روشهای مختلف استفاده می شود ، اما یک روش اصلی وجود دارد که از پراکسید هیدروژن یا آب اکسیژن شده برای استریل کردن ابزارها استفاده می کند.



قیمت اتو کلاو


پلاسما اتوکلاو وضعیتی است که برابر با تعداد یون های مثبت و الکترون های آزاد است و یونیزه شده در واقع می توان گفت که استفاده از انرژی در هر نوع گاز ، می توانیم به پلاسما تبدیل شویم.

بخار اکسیژن یافته میکروارگانیسم را انجام می دهد و پلاسما بقایای آب اکسیژن شده را از بین می برد

1-دوره کوتاه زمان استریل

  1. کم خطر
3- بدون بازدید مضر

4- دمای پایین

5- بدون تغییر در ظاهر تجهیزات



گارانتی و خدمات

این محصولات کاملا معتبر و استاندارد بوده و دارای مجوز های مختلف می باشد. با خرید از شرکت حکیم آزما تجهیز ازپنج سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش بهره مند شوید.

برای ثبت سفارش، مشاوره و اطلاعات بیشتر در مورد خرید اتو کلاو آزمایشگاهی و تمامی دستگاه های موجود در سایت حکیم آزما با شماره های ۰۲۱۶۶۵۹۲۲۶۵_۰۹۱۹۲۷۲۷۰۵۴ تماس بگیرید، یا از طریق واتساپ با شماره 09192727054 ارتباط برقرار کنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا