خرید از سایت کلوین کلاین ترکیه Calvin Klein

برند کلوین کلاین یکی از معروف‌ترین و موفق‌ترین برندهای دنیای مد و فشن است که در سال ۱۹۶۸ توسط طراح مد آمریکایی به همین نام تأسیس شد. این برند با تولید انواع پوشاک، لباس زیر، لوازم آرایشی، عطر، ساعت و جواهرات، به شهرت جهانی رسیده و همچنان در صدر صنعت مد قرار دارد. کلوین کلاین یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین برندهای لباس در جهان است که با طراحی های خاص و متفاوت خود، همواره توجه مخاطبان را به خود جلب کرده است. از آنجایی که این برند هیچگونه فروشگاه و نمایندگی در ایران ندارد, بر آن شدیم که امکان خرید اینترنتی مستقیم از فروشگاه آنلاین کلوین کلاین ترکیه و تحویل درب منزل در ایران با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان را توسط پلتفرم ایپک پورت فراهم نماییم. خرید از سایت کلوین کلاین ترکیه با ایپک پورت!


کلوین کلاین کیست؟​


کلوین ریچارد کلاین در تاریخ 19 نوامبر سال 1942 میلادی در شهر برانکس در نیویورک به دنیا آمد. استعداد و علاقه او به دوختن از مادربزرگی خیاط به ارث رسیده است. کلوین کلاین شروع فعالیت هنری خود را از مدرسه هنر و طراحی شهر نیویورک شروع کرد ولی از آنجا فارغ التحصیل نشد. وی در مدرسه ای که به نام تکنولوژی مد نام داشت عضو شد که توانست در سال 2003 دکترای افتخاری خود را دریافت نماید. کلوین در سال 1964 با فردی به نام جین سنتر زندگی متاهلی خود را شروع کرد که ازدواج آن ها دوام نیاورده و پس از حدود ده سال به طلاق انجامید. ازدواج دوم کلوین در سال 1986 با یک عکاس به نام کلی رکتور بود که در سال 2006 آن هم به طلاق ختم شد. کلوین کلاین اولین طراحی در دنیا بود که لباس زیر زنانه را شبیه به لباس زیر مردانه طراحی و تولید کرد. او برای طراحی برجسته لباس مردانه و زنانه جایزه CFDA را برنده شد.

محصولات برند کلوین کلاین​


کلوین کلاین طیف گسترده‌ای از محصولات را تولید می‌کند که شامل موارد زیر می‌شود:


  • لباس‌های زنانه و مردانه
  • لباس‌های زیر زنانه و مردانه
  • لباس‌های ورزشی
  • عطر
  • ساعت
  • جواهرات
  • لوازم منزل

برند کلوین کلاین که با نام مختصر CK شناخته می شود توانست برندی پیشرو در زمینه فشن و مد، انواع لباس های ساده و مجلسی در زمینه پوشاک مردان و زنان باشد و همچنین در سایر زمینه ها هم محصولات مرتبطی را عرضه نماید. از دلایل موفقیت و محبوب شدن برند CK استفاده از سبک کلاسیک و مینیمالیسم آن می باشد. کلوین با طراحی یک ژاکت جلوباز که دکمه دار بود توانست یکی از موفق ترین طراحی های لباس در دهه 70 را از آن خود کند. همچنین او تمرکز خود را بر روی لباس های روزمره گذاشت و با طراحی یک مدل لباس راحتی که از یک پلیور با یقه ساده اسکی و یک دامن ایجاد شد توانست شهرت بالایی را کسب کند. او برای اولین بار در سال ۱۹۷۰ بر روی شلوار های جینی که تولید کرده بود نام و لوگوی خود را درج کرد و با این کار توانست طرفداران زیادی را جذب نماید. بعد از گذشت مدتی که بازار شلوارهای جین مردانه و زنانه توسط وی گرفته شد او کت و شلوارهای رسمی و اسپرت خود را با نام خود وارد بازار کرد.

ثبت سفارش خرید از سایت کلوین کلاین ترکیه و تحویل درب منزل در ایران با ایپک پورت​


اگر قصد خرید محصولات اورجینال کلوین کلاین Calvin Klein را دارید، کافیست وارد وب سایت کلوین کلاین ترکیه شده و بعد از یافتن محصولات مورد نظر خود لینک آن ها را کپی کرده و در فرم ثبت سفارش خرید از ترکیه در صفحه اول سایت ایپک پورت ثبت نموده و پس از تکمیل اطلاعات طبق آموزش مقاله ی " خرید از ترکیه و تحویل در ایران "، کالای خود را معمولا بین 7 تا 10 روز پس از تحویل محصولات شما به دفتر ترکیه ما از طرف فروشگاه اینترنتی کلوین کلاین درب منزل در ایران تحویل بگیرید. خرید از کلوین کلاین ترکیه با ایپک پورت!


سفارش خرید از سایت کلوین کلاین ترکیه calvin klein



آنلاین از وب سایت کلوین کلاین ترکیه خرید کنید! خرید اینترنتی محصولات برند Calvin Klein و تحویل فوری در ایران (سخن نهایی)​


برند کلوین کلاین ترکیه یکی از برندهای بزرگ و لوکس در صنعت مد است. این برند جهانی مظهر ایده‌های جسورانه و پیشرو است و با وجود استفاده از عناصر زیبایی‌شناسی فریبنده، سبکی مینیمال را در طرح‌هایش به کار می‌برد. به‌طورکلی برند کلوین کلاین را بیشتر برای شلوار جین، لباس‌زیر و عطرهایش می‌شناسند؛ اما این برند محصولات جانبی و اکسسوری‌هایی مانند کیف، کفش، حوله، جواهرات، کیف پول، کمربند و عینک آفتابی هم در سبک‌ها و رنگ‌های متنوع به بازار ارائه می‌کند.

از آنجایی که این برند در ایران هیچگونه نمایندگی و شعبه ای ندارد, اگر شما هم شیفته محصولات برند کلوین کلاین هستید و قصد خرید از این برند را دارید کافیست، به سادگی با مراجعه به فروشگاه اینترنتی این برند در کشور ترکیه و انتخاب محصولات مورد نظر خود و ثبت سفارش خرید و تحویل در ایران از طریق ایپک پورت این محصولات را با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ایپک پورت تماس بگیرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا