خرید از سایت شنل ترکیه Chanel

برند شنل (Chanel) به عنوان یکی از محبوب‌ترین برندهای تولیدکننده کالاهای لوکس زنانه شناخته می‌شود که دارای بیش از یک قرن تجربه درخشان در این عرصه است. این برند فرانسوی مشهور و خوش آوازه در حال حاضر یکی از مهم‌ترین موسسات تولید پوشاک زنانه و طراحی مد در دنیا است که تولیدات لاکچری و منحصر به فرد خود را به تمامی نقاط دنیا صادر می‌کند. خانم کوکو شنل صاحب برند شنل یکی از خیاطان و طراحان معروف فرانسوی بود که با توجه به رویکرد فلسفه مدرن، انقلابی بزرگ در دنیای مد و فشن به وجود آورد. این بانوی خوش ذوق با طراحی لباس‌های ساده اما شکیل و لوکس، لقب افسانه مد را از آن خود کرد و در قرن بیستم به عنوان چهره‌ای مهم و ماندگار در عرصه مد شناخته شد. برند شنل در حال حاضر یکی از برندهای فرانسوی موفق و مشهور در زمینه طراحی، مد، لوازم آرایشی و عطر و ادکلن است که در سراسر دنیا طرفداران بسیاری دارد. داستان برند شنل نیز مانند اکثر برندهای مطرح دنیا در دل تاریکی و توسط جوانی جویای نام شکل گرفت و خیلی زود به برندی جهانی تبدیل شد. از آنجایی که این برند هیچگونه فروشگاه و نمایندگی در ایران ندارد, بر آن شدیم که امکان خرید اینترنتی مستقیم از فروشگاه آنلاین شنل ترکیه و تحویل درب منزل در ایران با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان را توسط پلتفرم ایپک پورت فراهم نماییم. خرید از سایت شنل ترکیه با ایپک پورت!

برند شنل برای کدام کشور است؟​


در پاسخ به این سوال که برند شنل برای کدام کشور است باید بگوییم این برند متعلق به کشور فرانسه بوده و دو دفتر مرکزی در نوی سر سن فرانسه و لندن انگلستان دارد. در حال حاضر این شرکت متعلق به آلن ورتیمر و ژرار ورتیمر نوه‌های پیر وتیمر تنها شریک کوکو شنل در ابتدای تاسیس برند است.


محصولات برند شنل - chanel در صنعت مد​


قدرت طراحی شرکت شنل، در سالهای بعد از تأسیس، با معرفی اولین جواهرات لباس خود در سال ۱۹۲۴ به اوج خود رسید. این موارد باعث شد تا برند شنل به یکی از بزرگترین نمایندگان مد لوکس و زیبایی در دنیا تبدیل شود.


اولین جواهرات معرفی شده توسط برند شنل، یک جفت گوشواره مروارید بود که یکی از آنها سفید و دیگری سیاه بود. این طراحی ساده اما بسیار شیک و زیبا، تأثیر زیادی در دنیای مد داشت و سبب شد تا مروارید به عنوان یکی از نمادهای اصلی برند شنل شناخته شوند.


درست یک سال بعد، یعنی در سال ۱۹۲۵، کوکو شنل با معرفی اولین ژاکت کش دار خود، به دنیای مد نوآوری دیگری افزود. این ژاکت با طراحی خاص و جلوه‌های متفاوت، به زنان امکان پوشیدن یک لباس کش دار با شیکی و زیبایی فراهم می‌آورد. سال بعد، در سال ۱۹۲۶، کوکو شنل لباس مشکی کوچک را معرفی کرد که به سرعت به یکی از نمادهای اساطیری دنیای مد تبدیل شد.


این لباس مشکی کوچک با استفاده از متریال‌های ظریف و سنتی مانند توری و ابریشم نرم و بدون وزن ساخته می‌شد. طراحی دقیق و حرفه‌ای این لباس‌های مشکی باعث شهرت کوکو شنل به عنوان یک مدیر طراحی فوق‌العاده و دقیق در دنیای مد شد. این محصولات با تمرکز بر کیفیت و استفاده از متریال‌های مناسب، نماینده اصالت و شیوه‌ خاص برند شنل شدند و به دلیل طراحی استثنایی و متفاوتشان، در دنیای مد به جایگاه ویژه‌ای دست یافتند.


این برند در سال‌های ابتدای فعالیت خود، انقلاب عظیمی را در عرصه مد و فشن به خصوص برای بانوان ایجاد کرد. در سال‌های بعدی خط تولید شنل گسترش یافت و علاوه بر طراحی لباس، به تولید جواهرات، لوازم آرایشی و بهداشتی، ساعت، عطر و ادکلن و دیگر کالاهای لوکس پرداخت.


برخی از محصولات پرطرفدار این برند عبارتند از:


عطر و ادکلن شنل​


در سال ۱۹۲۱ اولین عطر شنل با نام Chanel N5 تولید شده که تولید آن همچنان ادامه دارد و طبق ادعای دولت فرانسه، هر دقیقه دو بطری از این عطر به فروش می‌رسد. علاوه بر آن، انواع عطرهای زنانه و مردانه در غلظت‌های مختلفی با بالاترین کیفیت و بسته‌بندی‌های جذاب و دوست‌داشتنی تولید و در سراسر جهان عرضه می‌شوند.


لوازم آرایشی و بهداشتی شنل​


در سال ۱۹۲۴ میلادی خط تولید محصولات آرایشی شنل آغاز به کار کرد و در سال‌های بعدی نیز این برند به تولید محصولات بهداشتی برای مراقبت از پوست روی آورد. تمامی محصولات بهداشتی شنل فاقد الکل و روایح مصنوعی هستند و تاثیرات فوق‌العاده‌ای روی پوست می‌گذارند.


جواهرات شنل​


جواهرات زیبای این برند مکمل لباس‌های آن هستند؛ به گونه‌ای که برخی از آن‌ها به همراه لباس مربوطه به فروش می‌رسیدند. این زیور آلات با استفاده از سنگ‌های قیمتی منحصربه‌فرد ساخته می‌شوند و کیفیت فوق‌العاده و قیمت بسیار بالایی دارند.

ثبت سفارش خرید از سایت شنل ترکیه و تحویل درب منزل در ایران با ایپک پورت​


اگر قصد خرید محصولات اورجینال شنل Chanel را دارید، کافیست وارد وب سایت شنل ترکیه شده و بعد از یافتن محصولات مورد نظر خود لینک آن ها را کپی کرده و در فرم ثبت سفارش خرید از ترکیه در صفحه اول سایت ایپک پورت ثبت نموده و پس از تکمیل اطلاعات طبق آموزش مقاله ی " خرید از ترکیه و تحویل در ایران "، کالای خود را معمولا بین 7 تا 10 روز پس از تحویل محصولات شما به دفتر ترکیه ما از طرف فروشگاه اینترنتی شنل درب منزل در ایران تحویل بگیرید. خرید از شنل ترکیه با ایپک پورت!


ثبت سفارش خرید از سایت شنل ترکیه chanel



آنلاین از وب سایت شنل ترکیه خرید کنید! خرید اینترنتی محصولات برند Chanel و تحویل فوری در ایران (سخن نهایی)​


شانل یکی از معروف‌ترین و لوکس‌ترین برندهای مد و فشن در جهان است که توسط گابریل "کوکو" شانل در سال ۱۹۱۰ تأسیس شد. این برند به خاطر طراحی‌های ساده، شیک و جاودانه‌اش شناخته می‌شود و تأثیر زیادی بر دنیای مد داشته است. محصولات شانل از جمله لباس، کیف‌های دستی، عطر و لوازم آرایشی، همواره نمادی از زیبایی، سلیقه بالا و ظرافت بوده‌اند.

از آنجایی که این برند در ایران هیچگونه نمایندگی و شعبه ای ندارد, اگر شما هم شیفته محصولات برند شنل هستید و قصد خرید از این برند را دارید کافیست، به سادگی با مراجعه به فروشگاه اینترنتی شنل ترکیه و انتخاب محصولات مورد نظر خود و ثبت سفارش خرید و تحویل در ایران از طریق ایپک پورت این محصولات را با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ایپک پورت تماس بگیرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا