خرید از سایت برند کوتون ترکیه Koton

برند کوتون یکی از بزرگترین و با کیفیت ترین برندهای تولید کننده انواع لباس و پوشاک در ترکیه است. این برند توانسته است با ارایه محصولات کیفیت بالا و قیمت مناسب و امکان خرید اینترنتی پوشاک کوتون با تولید کنندگان اروپایی رقابت کند. خرید محصولات اورجینال (اصلی) برند کوتون Koton به دلیل تنوع و کیفیت آن‌ها، طرفداران زیادی دارد. از آنجاییکه فروشگاه برند کوتون شعبه و یا نمایندگی اصلی ای در ایران ندارد، شما می‌توانید برای خرید از این برند از طریق پلتفرم ایپک پورت اقدام نموده و با ثبت سفارش خرید از ترکیه این برند کالاهای مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان (7-10 روز کاری) و کمترین هزینه از سایت رسمی برند کوتون در ترکیه خریداری نموده و درب منزل در ایران تحویل بگیرید.

معرفی برند کوتون - برند Koton چیست؟


کوتون Koton در سال ۱۹۸۸ فعالیت خود را در کشور ترکیه آغاز نمود و تا انتهای سال ۲۰۱۵ میلادی موفق به افتتاح بیش از ۳۶۲ فروشگاه در ۲۵ کشور شد. مجموعه کوتون امیدوار است که با تکیه بر تکنولوژی روز صنعت نساجی و غنی‌ترین کالکشن‌های پوشاک، تا سال ۲۰۲۳ در تمامی پنج قاره دنیا فروشگاه‌های فعال راه‌اندازی نماید.


برند کوتون، برند معتبر در زمینه مد پوشاک در ترکیه با فضای ۳۷۰۰۰۰ متر مربع می‌باشد که در مجموعه‌های مد زنان، مردان، کودکان و اکسسوری به عنوان بخشی از تلاش خود برای تبدیل شدن به یک نام تجاری جهانی فعالیت می‌نماید.


در سپتامبر ۲۰۱۵، مجموعه گسترده‌ای از کالاهای مد و فشن در Koton.com عرضه گشت که باعث شد تا سال ۲۰۱۷، به طور متوسط در هر ماه، ۳ میلیون بازدید از این سایت صورت گیرد. ارائه طیف وسیعی از محصولات (یش از ۲۰۰۰۰ مورد متفاوت) به صورت آنلاین، یکی از ویژگی‌های متمایز این برند نسبت به دیگر برندهای رقیب است. در سال ۲۰۱۹ برند کوتون در هر ماه به طور متوسط ۶۰ میلیون بازدید دارد که نسبت به سال ۲۰۱۷، ۲۰ برابر شده‌است. منصفانه است که بگوییم Koton.com بزرگترین فروشگاه کوتون است!

برند کوتون چه محصولاتی تولید می کند؟


کوتون انتخاب زیادی از پوشاک زنانه، مردانه و کودکان دارد. لباس‌های زنانه از لباس‌های غیررسمی گرفته تا لباس‌های شب و همچنین لباس‌های اکتیو و شنا متغیر است. کوتون همچنین مجموعه‌ای از بلوزها، شلوارها، دامن‌های مد روز و همچنین اکسسوری‌هایی مانند روسری و جواهرات را ارائه می‌دهد که ممکن است با هر مجموعه‌ای پوشیده شوند. مد مردان در Koton به همان اندازه متنوع است. آنها مجموعه ای عالی از پیراهن، شلوار جین و شورت و همچنین کت و شلوار برای مراسم رسمی دارند. لباس‌های بچه‌گانه در اندازه‌های مختلف از نوزادی تا 12 سالگی نیز موجود است، که همگی برای زیبایی ظاهری کوچولوهای شما و در عین حال راحت نگه داشتن آنها طراحی شده است.

توصیه های ما راجع به خرید از سایت کوتون ترکیه:


  • کالاهایی را انتخاب فرمایید که تخفیف بالا و قیمت مناسبی دارند.
  • در هنگام ثبت سفارش حتما رنگ و سایز دقیق خود را انتخاب کنید.
  • پس از انتخاب کالا سریعا اقدام به ثبت سفارش در سایت ایپک پورت نمایید چرا که هر لحظه امکان به اتمام رسیدن کالای موردنظرتان در سایت حراجی وجود دارد و امکان شارژ مجدد وجود ندارد.
  • هنگام خرید حتما به نظرات سایر کاربران و امتیاز فروشگاه تامین کننده توجه بفرمایید. امتیاز بالا تر نشان دهنده ی کیفیت سرویس دهی بهتر و محصولات با کیفیت تر نسبت به سایر فروشگاه ها می باشد.

ثبت سفارش خرید از سایت کوتون ترکیه و تحویل درب منزل در ایران با ایپک پورت


برای خرید از کوتون کافی است، کالای مورد نظر خود را در وب سایت کوتون ترکیه انتخاب و لینک آن را کپی کرده و در فرم ثبت سفارش در صفحه ی اول سایت ایپک پورت جایگذاری کنید و ادامه مراحل ثبت سفارش را طبق آموزش مقاله ی " خرید از ترکیه و تحویل در ایران " پیش برده و سفارش خود را نهایی و پرداخت نمایید، سفارش شما در کوتاه ترین زمان معمولا بین 7 تا 10 روز پس از تحویل محصولات شما به دفتر ترکیه ما از طرف فروشگاه اینترنتی کوتون ترکیه درب منزل به شما تحویل خواهد شد.


ثبت سفارش خرید از کوتون ترکیه



ثبت سفارش خرید کوتون (koton) اصل از ترکیه - خرید اینترنتی محصولات برند کوتون و تحویل در ایران (نتیجه گیری)


کوتون یک برند مد معتبر با تعهد قوی به کیفیت، طراحی و قیمت مناسب است. با طیف گسترده ای از گزینه های لباس برای مردان، زنان و کودکان، و تمرکز بر طرح های مد روز و جاودانه، کوتون توانسته است جایگاه منحصر به فردی در صنعت مد ایجاد کند. به عنوان یک رقیب مستقیم برای سایر برندهای شناخته شده، کوتون به پیشرفت و تکامل خود ادامه می دهد و به مشتریان این فرصت را می دهد تا با لباس های شیک و باکیفیت خود را با قیمتی که برای همه در دسترس است, نشان دهند.


در این بین پلتفرم خرید از ترکیه ایپک پورت بستری را فراهم نموده تا خرید محصولات اورجینال و اصل برند کوتون (koton) و البته سایر برند ها در ایران دیگر مشکل نباشد و به سادگی بتوانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی این برندها در کشور ترکیه و انتخاب محصولات مورد نظر خود و ثبت سفارش خرید و تحویل در ایران از طریق ایپک پورت این محصولات را با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ایپک پورت تماس بگیرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا