خرید از سایت برند مک ترکیه Mac

مک (M.A.C) که مخفف عبارت Make-up Art Cosmetics است، یکی از معتبر ترین و برجسته ترین برند ها در صنعت آرایشی جهانی به حساب میاد. این برند کانادایی در سال 1984 توسط فرانک توسکان و فرانک آنجلو در شهر تورنتو تاسیس شد. این برند از زمانی که فعالیت خودش رو شروع کرد، جدای از این که به یکی از برند های محبوب بین میکاپ آرتیست های حرفه ای تبدیل شد، تونست جایگاه ویژه خودش رو بین مصرف کننده های عادی هم پیدا کنه. این برند به خاطر طیف گسترده محصولات، نوآوری های دائم و تعهد به فراگیری و تنوع تونسته شهرت جهانی کسب کنه. خرید از مک ترکیه برای افرادی که به دنبال محصولات اصل برند مک هستند، بسیار حائز اهمیت است. مک جزو برندهای مشهور لوازم آرایشی در سراسر دنیا است که باکیفیت‌ترین محصولات آرایشی را تولید و روانه بازار می‌کند. از آنجایی که این برند هیچگونه فروشگاه و نمایندگی در ایران ندارد, بر آن شدیم که امکان خرید اینترنتی مستقیم از فروشگاه آنلاین مک ترکیه و تحویل درب منزل در ایران با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان را توسط پلتفرم ایپک پورت فراهم نماییم. خرید از سایت مک ترکیه با ایپک پورت!

معرفی برند مک mac


برند مک Mac یا همان M.A.C که مخفف عبارت Makeup Art Cosmetics، یکی از شرکت‌های عرضه کننده محصولات آرایشی و بهداشتی می‌باشد که در سال ۱۹۸۴ توسط یک میک آپ آرتیست حرفه‌ای به نام فرانک توسکان و فرانک آنجلو تأسیس شد.توسکان و آنجلو دنبال لوازم آرایشی بودند که در عکاسی‌ها جلوه خوبی داشته باشد برای همین موضوع دست به کار شدند و در آشپزخانه همان سالن لوازم آرایش درست کردند. در ابتدا آن‌ها محصولاتشان را در همان آرایشگاه به میکاپ آرتیست‌ها، مدل‌ها و عکاس‌ها می‌فروختند، اما بزودی متخصصین مد هم به مشتریان آن‌ها اضافه شدند و بعد از مدتی اولین مغازه مک در تورنتو تأسیس شد. هم اکنون برند مک در بیش از 105 کشور در سراسر دنیا به فروش می‌رسد و شهرت بالایی دارد.


برند مک برای کجاست؟


این برند فعالیت خود را در شهر تورنتو کشور کانادا شروع کرده است و اکنون محصولات مک در حدود 1500 فروشگاه در 78 کشور مختلف دنیا به‌فروش می‌رسند.

محصولات برجسته برند مک Mac


این برند به طیف گسترده ای از محصولات آرایشی خودش شناخته میشه. از رژ لب های معروفش گرفته تا کرم پودر ها، مصرف کننده ها محصولات این برند رو به خاطر کیفیت بسیار بالا و تنوع گسترده ای که دارن میشناسن. بعضی از محصولات این برند رو این جا براتون آوردیم:


  • رژ لب ها: رژ لب های این برند بدون شک یکی از محصولات پرچم دار این برند هستن. این رژ لب ها به خاطر ماندگاری، رنگ دهی قوی و تنوع بی نظیرشون معروف هستن. یکی از بهترین رژ لب ها، رژ لب A Rose in Harlem هست که علاوه بر ماندگاری و پیگمنت بالا، خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی هم داره.
  • کرم پودر ها: کرم پودر های این برند هم یکی دیگه از محصولات بسیار محبوب این برند هست. این برند قدر به ارائه طیف گسترده ای از رنگ های کرم پودر که برای انواع پوست مناسب هست، شهرت داره. یکی از محبوب ترین محصولات مک کرم پودر Studio Fix هست که به خاطر ماندگاری طولانی و کاور بالا خیلی معروفه.
  • محصولات چشم: محصولات چشم این برند مثل سایه چشم ها، خط چشم ها و ریمل ها، به خاطر کیفیت بالا و فرمولاسیون منحصر به فردی که دارن جزء حرفه ای ترین ها توی بازار به حساب میان. سایه های چشم مک در فرمولاسیون های مختلف مثل مات و براق موجود هست و به خاطر رنگ دهی بالا و قابلیت ترکیب پذیری فوق العاده خیلی محبوب هستن.

نکات کلیدی درباره خرید از سایت مک ترکیه:

  • کالاهایی را انتخاب فرمایید که تخفیف بالا و قیمت مناسبی دارند.
  • در هنگام ثبت سفارش حتما رنگ و سایز دقیق خود را انتخاب کنید.
  • پس از انتخاب کالا سریعا اقدام به ثبت سفارش در سایت ایپک پورت نمایید چرا که هر لحظه امکان به اتمام رسیدن کالای موردنظرتان در سایت حراجی وجود دارد و امکان شارژ مجدد وجود ندارد.
  • هنگام خرید حتما به نظرات سایر کاربران و امتیاز فروشگاه تامین کننده توجه بفرمایید. امتیاز بالا تر نشان دهنده ی کیفیت سرویس دهی بهتر و محصولات با کیفیت تر نسبت به سایر فروشگاه ها می باشد.

ثبت سفارش خرید از سایت مک ترکیه و تحویل درب منزل در ایران با ایپک پورت

اگر قصد خرید محصولات اورجینال مک Mac را دارید، کافیست وارد وب سایت مک ترکیه شده و بعد از یافتن محصولات مورد نظر خود لینک آن ها را کپی کرده و در فرم ثبت سفارش خرید از ترکیه در صفحه اول سایت ایپک پورت ثبت نموده و پس از تکمیل اطلاعات طبق آموزش مقاله ی " خرید از ترکیه و تحویل در ایران "، کالای خود را معمولا بین 7 تا 10 روز پس از تحویل محصولات شما به دفتر ترکیه ما از طرف فروشگاه اینترنتی مک درب منزل در ایران تحویل بگیرید. خرید از مک ترکیه با ایپک پورت!
سفارش خرید از سایت مک ترکیه mac

آنلاین از وب سایت مک ترکیه خرید کنید! خرید اینترنتی محصولات برند Mac و تحویل فوری در ایران (سخن نهایی)

در این مطلب با برند مک ترکیه و محصولات آرایشی آن آشنا شدیم. همچنین نحوه خرید محصولات مک از ترکیه در ایپک پورت را معرفی کردیم. با ثبت سفارش در ایپک پورت می‌توانید از اصل بودن محصول خود اطمینان حاصل کنید و بهترین محصولات را به روشی آساده خریداری نمایید.
از آنجایی که این برند در ایران هیچگونه نمایندگی و شعبه ای ندارد, اگر شما هم شیفته محصولات برند مک هستید و قصد خرید از این برند را دارید کافیست، به سادگی با مراجعه به فروشگاه اینترنتی این برند در کشور ترکیه و انتخاب محصولات مورد نظر خود و ثبت سفارش خرید و تحویل در ایران از طریق ایپک پورت این محصولات را با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ایپک پورت تماس بگیرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا